Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

11.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2019

obiectiv

 

O persoana dinamica si sociabila, creativa si o buna organizatoare.

Salariu: 900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2011 - 30.09.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil call center si suport tehnic

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii personalului din departament (6 operatori Suport Tehnic si 5 operatori Suport Call Center)
Supervizarea corectei functionari a departamentului
Redactarea si actualizarea manualului de proceduri
Recrutarea personalului departamentului
Formarea personalului din subordine
Receptionarea apelurilor clientilor si personalului tehnic
Rezolvarea incidentelor tehnice prin accesul remote in sistemul alarmelor
Contactul permanent cu furnizorii si schimbul de informatii in vederea rezolvarilor incidentelor de produs detectate
Interactionarea cu celelalte departamente in vederea stabilirii procedurilor comune
Participarea la reuniuni saptamanale interdepartamentale, reuniuni externe cu clientii importanti ai companiei, reuniuni pentru dezvoltarea si automatizarea proceselor in software/aplicatii
Redactarea rapoartelor de statistici saptamanale si lunare
Prezentarea anuala a departamentului in fata inspecctillor de calitate externe (Aenor)
Revizuirea lunara a apelurilor personalului din subordine
Redactarea si organizarea lunara a orarului si vacantelor personalului din departament

01.04.2008 - 30.11.2011

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: responsabil suport tehnic

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii personalului din departament (6 operatori Suport Tehnic)
Supervizarea corectei functionari a departamentului
Redactarea si actualizarea manualului de proceduri
Formarea personalului din subordine
Receptionarea apelurilor personalului tehnic
Rezolvarea incidentelor tehnice prin accesul remote in sistemul alarmelor
Contactul permanent cu furnizorii si schimbul de informatii in vederea rezolvarilor incidentelor de produs detectate
Interactionarea cu celelalte departamente in vederea stabilirii procedurilor comune
Participarea la reuniuni saptamanale interdepartamentale
Redactarea rapoartelor de statistici lunare
Prezentarea anuala a departamentului in fata inspecctillor de calitate externe (Aenor)
Revizuirea lunara a apelurilor personalului din subordine
Redactarea si organizarea lunara a orarului si vacantelor personalului din departament

01.04.2007 - 30.04.2008

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: operator suport tehnic

Responsabilitati:

Gestionarea incidentelor tehnice
Filtrare zilnica a incidentelor tehnice registrate în fisele clientilor
Rezolvarea incidentelor prin accesul remote (bidirectional) folosind software-uri specifice fiecarei tip de alarma (Risco, Casmar - DSC, NetWord – NX, Honeywell/ADI – Ademco, Galaxy, etc.)
Redirectionarea incidentelor ce necesita vizita tehnicului către departamentul tehnic
Recepționarea apelurilor personalului tehnic în realizarea instalațiilor noi și in rezolvarea incidentelor
Inregistrarea fisei clientului în software- ul de gestiune (Manitou, IBS/SBN, Avante)
Validarea fisei pentru facturare în software-ul administrativ (Freematica/ERP)

01.09.2006 - 30.04.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Recepționarea apelurilor/mail/fax clientilor
Rezolvarea on-line a incidentelor de baza administrative și tehnice
Orientarea clientului din punct de vedere comercial
Inregistrarea incidentelor, solicitarilor, reclamatiilor clientului în software-ul administrativ și de gestiune
Redirectionarea registrelor către departamentul corespunzător
Realizarea de apeluri de fildelizare

01.04.2006 - 30.09.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator dispecerat

Responsabilitati:

Recepționarea și gestionarea semnalelor de alarma, tehnice, etc. în software -ul de gestiune
Contactarea clientilor, agentilor de paza, Poliției, după procedura stabilită de superiori

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Administrarea Afacerilor Ecomomia Comertului, Turismului și Serviciilor la Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia. Universitatea 1 Decembrie 1918, Alba Iulia (2008 – 2010)
Universitatea „George Baritiu”, Brașov (2006 – 2008)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close