Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.10.1974

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Spirit de echipa, experienta dobandita, perseverenta, puterea de a invata repede lucruri noi si a ma adapta cu usurinta la situatii noi. Claritate si coerenta in exprimare. Alte detali pot fi furnizate la cerere.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil administrativ

Responsabilitati:

Responsabil Administrativ, Stabilirea si intretinerea farmaciilor conform solicitarilor companiei, verificarea firmelor de mentenanta pe tot parcursul lucrarilor in desfasurare(urgente).
- intocmirea receptiilor si bonurilor de consum la magazia firmei pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul financiar-contabil pentru decontari;
- gasirea unor firme pentru diverse activitati (urgente)
- intretine si stabileste lucrarile transmise catre toate firmele terte cu care compania colaboreaza.

SC ANNDANTE STYLE SRL, Bucuresti (România)
01/01/2017– 15/06/2018 Sef Birou Administrativ- planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (intretinere, protocol);
- aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
- intocmirea receptiilor si bonurilor de consum la magazia firmei pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul financiar-contabil pentru decontari;
- oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei, la solicitarile organelor de politie;- inlocuirea sefului direct in timpul concediului de odihna si zilnic.
Planificarea si coordonarea activitatii administrative, supravegherea utilizarii rationale a resurselor si a efectuarii cheltuielilor.

Atributii si responsabilitati:

01/04/2008–01/05/2013 Sef Echipa Departament Administrativ - Mentenanta
SIEPCOFAR SA, Bucuresti (România)
- Trimite echipele tehnice la interventiile/ intretinerea farmaciilor, conform necesitatilor si solicitarilor companiei;
- Monitorizarea 24/24 a farmaciilor cu program NON-STOP pentru a preveni incidentele;
- Asigurarea prezentei, la nevoie, a tehnicienilor la solicitarile farmaciilor;
- Raportarea activitatilor intreprinse in timpul de lucru catre Directorul Departamentului Administrativ.

01/06/2004–01/04/2008 Sofer Distributie Medicamente
SIEPCOFAR SA, Bucuresti (România)
- Desfasoara intreaga activitate in conformitate cu principiile stabilite de firma in domeniul calitatii şi cu respectarea graficului de livrare;
- Livreaza comenzile conform programului de distributie;
- Preia comenzile din depozit pe baza de semnatura;
- Livreaza comenzile farmaciilor conform adresei de livrare inscrisa la datele privind cumparatorul sau la adresele stabilite de catre agentii de vanzari.

01/04/2000–01/06/2004 Sef echipa Tehnicieni
SIEPCOFAR SA, Bucuresti (România)
- Sa realizeze lucrari complexe de instalare, intretinere si service a echipamentelor distribuite de catre companie;
- Sa se deplaseze la sediul clientului, pentru interventii in urma solicitarii acestora, sau sa asigure asistenta tehnica telefonic;
- Sa diagnosticheze defectul in urma reclamatiei clientului;
- Sa inlocuiasca componentele defecte atunci cand este posibil: Inlocuiri centrale termice, gaze naturale, montaj instalatii cupru, PPR.
- Sa asigure clientului un training minim de utilizare a echipamentului, in functie de specializarea tehnicianului;
- Sa intocmeasca documentatia necesara fiecarei interventii pentru cat mai buna gestionare si remediere a defectiunii (fisa de interventie/fisa de intrare in service/proces verbal de predare primire);
- Sa gestioneze interventiile in functie de gradul de prioritate, stabilit de Manager-ul direct .
- Sa se adreseze clientilor in mod respectuos si sa aibe o atitudine corespunzatoare.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Tehnologic la Liceul Teoretic "Lucian Blaga" Seral din Bucuresti.

Premii

Calificari
Oct 2008: Fochist cazane de apa calda si abur de joasa presiune

May 2008: Instalator instalatii tehnico-sanitare si de gaze



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close