Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Loc stabil de munca Avansare in cariera Dezvoltare profesionala

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil administrativ (ra)

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- se asigura ca impreuna cu Stock Controller-ul si Ops-ul se ating obiectivele echipei (Responsabilitati Stock Controller, OPS)
- raporteaza direct superiorului
- mentine relatia cu clientul
- propune solutii de imbunatatire a activitatii
- efectueaza factura saptamanala / lunara
- planifica si monitorizeaza inventarele turnante
- completeaza tabloul de bord si indicatorii de activitate
- intocmeste si furnizeaza în termen a rapoartele necesare
- se asigura ca toate solicitarile clientului au primit raspuns in timp util
- back -up pentru Manager Administrativ
- back -up pentru Stock Controller

Recomandari:
Paul Scaeteanu - Warehouse Manager
Gabriela Balan - Administrative Manager

01.05.2011 - 31.05.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: tehnician gestiune stoc (stock controller) si asistent responsabil administrativ (ara)

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- departament administrativ
- parametrizari articole(verificare greutate, inaltime, pcb, etc)
- creare manuala de referinte
- verificarea, tratarea / procesarea informatica a comenzilor si transmiterea statusului catre client
- deschidere picking articole noi in functie de raion ,greutate,locatii disponibile, clasa stocare
- mutari picking /raft conform claselor de stocare
- confirmare receptie manuala /comenzi de retur
- creeare furnizor nou in O2
- verificare status receptie
- rulare globala (pentru livrari)
- transmitere touch mobil (lista paleti full ce se taie de pe comenzi)
- transmitere lista rupturi de stoc catre client
- verificare comenzi cross-dock in sistem
- verificare planificare receptie (Transporeon)
- injectare comenzi receptie
- injectare si tratare ordere copacking
- blocari ,deblocari articole la cererea clientului
- completare grad ocupare platforma pentru fiecare client
- completare raportari specifice (DEPLAC etc)
- verificare articole nesplituite in sistem
- verificare comenzi de retur
- situatie articole blocate
- situatie locatii EPR si floating picking
- verificare parametrii logistici ( FM vs Client )
- situatie locatii picking (FM vs Client )
- gestionarea stocului de marfa existent in platforma si situatia lor in orice moment
- inventare destocare articole,
- verificarea locatiilor articolelor cu stocuri zero
- inventariere stocuri la solicitarea clientului
- mentinerea nivelului optim de acuratete al stocurilor
- verifcare status 66 (stocuri articole lipsa la pregatire)
- analiza diferente de stoc (inventare)
- modificare in sistem a paletilor ce nu se livreaza(taiat de pe comenzi)
- creare PET la mixare (palet nou informatic)
- reglari de stoc 551/553 - 941/943 (cand ,cum si de ce)
- investigare paleti din zona cu anomalii
- schimbare clasa de stocaj EPR (raft)
- arhivare avize si alte documente
- transmitere situatii catre client
- verificare reclamatii produse neconforme
- acordare suport depozit (verificari stocuri pentru produsele care nu se gasesc la mixare)
- centralizare date
- mentine relatia cu clientul prin acordarea suportului
- back -up pentru OPS si Responsabil Administrativ

Realizari:
- reorganizare si optimizare picking.
- participare la inventarele bianuale, analiza acestora, corectarea stocului, masuri corective
- participare start up clienti : Reckitt Benckiser 2014; Tereos 2014; Pepsico 2015; Carrefour 2015; CocaCola 2016
- participare proiect implementare voice picking pentru clientul Cora 2014
- participarea la transferul stocului din depozitul unde firma platea chirie in noua platforma logistica - 2011

Recomandari:
Paul Scaeteanu - Warehouse Manager
Gabriela Balan - Administrative Manager

01.08.2008 - 31.05.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere, prelucrare si validare date (ops)

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- departament administrativ
- verificarea, introducerea si validarea datelor in sistem
- parametrizari articole(verificare greutate, inaltime, pcb, etc)
- confirmare receptie manuala
- verificare status receptie
- blocari ,deblocari articole (statusuri)
- verificare articole nesplituite in Biblist
- verifcare status 66 (stocuri articole lipsa la pregatire)
- modificare in sistem a paletilor ce nu se livreaza(taiat de pe comenzi)
- creare PET la mixare (palet nou informatic)
- investigare paleti din zona cu anomalii
- intocmire, pregatire dosare receptie
- verificare dsare receptie
- verificarea si corectarea eventualelor erori dupa efectuarea fiecarei receptii
- prelucrare acte livrare
- arhivare avize si alte documente
- transmitere situatii catre client (statistica receptii,procese verbale de diferente)
- inventare turnante (rolling Inventory)
- transmitere erori informatice IT
- verificare reclamatii produse neconforme
- acordare suport depozit (verificari stocuri pentru produsele care nu se gasesc la mixare)
- centralizare date
- mentine relatia cu clientul prin acordarea suportului
- back -up pentru OPS

01.06.2006 - 31.08.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- indeplinirea atributiilor conform fisei de post
- validarea si introducerea de date
- fidelitatea fata de angajator in executarea atributiilor de serviciu
- respectarea masurilor de securitate si sanatate a muncii in unitate

01.01.2006 - 31.03.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- indeplinirea atributiilor conform fisei de post si respectarea secretului de serviciu
- fidelitatea fata de angajator in executarea atributiilor de serviciu
- validarea si introducerea de date

01.08.2005 - 30.09.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati
- indeplinirea atributiilor de serviciu conform fisei de post
- respectarea masurilor de securitate si sanatate a muncii in unitate

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti. Facultatea de Management, Inginerie economica in agricultura si dezvoltare rurala la Specializarea: Managementul Inovatiei si Calitatii produselor din Bucuresti. Diploma de Master
MANAGEMENTUL CALITATII SI INOVATIEI IN DOMENIUL AGROALIMENTAR
2005 - 2009 Facultate: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti. Facultatea de Management, Inginerie economica in agricultura si dezvoltare rurala la Specializarea: Management in alimentatie publica si agroturism din Bucuresti. Diploma de licenta cu titlul de INGINER in domeniul Inginerie si Management specializarea Inginerie si Management in Alimentatie publica si Agroturism
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Liceul Teoretic ”Grigore Moisil” la profilul UMAN, specializarea STIINTE SOCIALE din Bucuresti. DIPLOMA DE BACALAUREAT SI CERTIFICAT DE ABSOLVIRE A LICEULUI
1993 - 2001 Școală generală: "Adrian Paunescu" la nr. 205 din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2016 - Mar 2016: Leadership training program: TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP
The Leadership Group USA - trainer JIM BAGNOLA
Human Performance Development International
Oct 2015 - Oct 2015: Program WORLD CAFÉ (Leadership)
ASCENDIS - trainer Catalin Vaduva
Aug 2015 - Mar 2016: Talent Academy (bronze level): Management si Leadership
Program intern de dezvoltare FM Logistic – trainer Simina Bleau.

1. Management & Leadership
-functii, roluri si abilitati manageriale
-diferenta management si leadership
-constientizare stilului de leadership
2. Feedback-ul. Cum schimbam (dam, primim, cerem) feedback-uri oral si in scris?
3. Comunicare eficienta
4. Gestionarea conflictelor
5. Motivarea - ce este si la ce ajuta ?
6. Lucrul in echipa (team work&leadership)
Apr 2015 - Apr 2015: Curs MICROSOFT EXCEL (avansat) : Analiza predictiva si suport decizional
Dynamic Learning - trainer: lector Alexandra Cernian

- analiza predictiva a datelor prin instrumente de analiza what-if
- prelucrarea datelor prin functii si formule Excel
- reprezentari grafice in Excel
- instrumente si support decisional in Excel : tabele pivot
- validarea si protectia datelor in Excel
Feb 2012 - Feb 2012: Comunicare si Relationare
Workshop Comunicare si Relationare : trainer Judit Hardaut (SmartWay)
Jan 2012 - Jan 2012: Seminar Feedback
Seminar Feedback : trainer&coach Judit Hardaut (SmartWay)
Nov 2011 - Nov 2011: Management & Leadership
Management & Leadership.
SmartWay - trainer Judit Hardaut
Hobby-uri
Sofatul, pescuitul, calatoriile (turistice), tir in poligon, sportul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close