Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.10.2007

obiectiv

 

Salariu: 3,00 USD / luna

Beneficii: Tichete de masa Prime sarbatori

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii

Oras de lucru: Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

23.08.2012 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii si vanzari

Responsabilitati:

Achizitii:
- Analiza stocuri de materii prime si previzioneaza necesarul de achizitii;
- Propune comenzi, le lanseaza si le urmareste pana la livrare;
- Mentine relatia cu furnizorii;
- Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri.
- Actualizare baza date furnizor
- Evaluare Furnizor

Vanzari:
- Preluare si centralizare comenzi primite prin diverse canale: online, mail, telefon
- Comunicarea statusului comenzilor: stadiul comenzilor, tiraje, urgente de livrari
- Monitorizarea comenzilor lansate in productie pana la livrarea lor catre client
- Evidenta comenzilor clientilor de la receptie pana la livrare

19.12.2011 - 13.08.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process associate accounts payable

Responsabilitati:

 - Deschiderea facturilor primite scanate în instrumentul de lucru
 - Verificarea datelor şi detaliilor furnizorului în sistemul ERP
 - Introducerea datelor corecte în sistem
 - Sortare de facturi (în funcţie de criterii: tipul de document, numarul de comanda, sediul sau sucursală)
 - Cerere rescan pentru imagini neclare sau facturi incomplete
 - Comunicarea şi clarificări cu furnizorii (inclusiv corespondenta si comunicare cu furnizorii)
 - Control proactiv pentru a preintampina eventuale erori.
 - Introducerea datelor în ERP.
 - Trimite facturi înapoi către furnizori

studii

 

Activitati extracurriculare

Bune abilităţi de comunicare , adaptarea rapidă într-un colectiv nou , echilibrat, inţelegere , amabilitate.

Premii

Certificat de Competenţă Lingvistică Deutsches Sprachdiplom



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close