Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.01.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.1994

obiectiv

 

Obiectiv: Extinderea cunostintelor in domeniul achizitiilor si vanzarilor, mizand pe incredere si perseverenta.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - 30.04.2020

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii si back office vanzari

Responsabilitati:

Analiza stocurilor si vanzarilor;
Transmitere comenzi aprovizionare catre furnizorii externi (Italia, Bulgaria);
Monitorizare derulare comenzi aprovizionare externe;
Gasirea de solutii de transport marfa;
Inregistrare marfa importata in programul de gestiune (SAGA);
Predarea documentatiei de import catre departamentul de contabilitate;
Incarcarea declaratiei INTRASTAT pe site-ul oficial;
Emiterea facturilor de vanzare marfa si a diverselor servicii catre furnizorii externi (transport, comisioane, participari concursuri, targuri…);
Transmiterea comenzilor de transport la curieri;
Actualizarea soldurilor clientilor si emiterea instiintarilor catre clienti pentru urgentarea efectuarii platilor intarziate;
Transmiterea confirmarilor de solduri catre furnizorii externi;
Intocmirea si depunerea declaratiilor D.S.V.S.A., lunar;
Intocmire rapoarte de vanzari - lunar;
Traducerea ofertelor tehnice;
Pregatirea drafturilor contractelor, in absenta consilierului juridic;
Incarcarea documentatie de participare la licitatii pe site-ul AFIR impreuna cu departamentul tehnic si juridic al societatii.

01.04.2014 - 30.09.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil aprovizionare si coordonator vanzari

Responsabilitati:

Transmiterea si monitorizarea comenzilor de aprovizionare la furnizorii externi (Italia, Bulgaria; Grecia);
Gasirea de solutii de transport marfa;
Mentinerea relatiei cu furnizorii de marfa (cerere de oferta, comanda, verificarea marfii si a platilor);
Intocmirea ofertelor de produse;
Organizarea, indrumarea si desfasurarea in mod eficient a activitatii de vanzare;
Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti;
Identificarea oportunitatilor de cresterea vanzarilor;
Stabilirea obiectivelor, a termenelor limita si a modalitatilor de masurare a gradului de realizare a acestora;
Intocmirea de situatii, rapoarte de vanzari si financiar-contabile si verificarea corelarii acestora;
Verificarea saptamanala a listei cu facturi emise si neincasate;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Responsabil pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
Stabileste strategia de vanzare pentru anumiti clienti speciali;

01.08.2011 - 30.04.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator importuri

Responsabilitati:

Corespondenta comerciala cu furnizorii externi (Turcia, China, Bulgaria, Italia);
Pregatirea, trimiterea si urmarirea comenzilor de aprovizionare catre furnizori, in concordanta cu politica companiei si procedurile in vigoare;
Transmite si urmareste solutionarea reclamatiile catre furnizori;
Raspunde de corectitudinea documentelor de import;
Pregateste documentele necesare pentru efectuare vama pentru produsele non UE;
Pregateste datele necesare pentru declaratia Intrastat;
Mentine la zi inregistrarile legate de procesul de aprovizionare cat si preturile in sistem;
Organizeaza si urmareste efectuarea transporturilor de bunuri comandate (rutier si maritim);

01.03.2005 - 30.06.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu achizitii

Responsabilitati:

Supervizarea/lansarea comenzilor la furnizorii interni si externi (Germania, Grecia, Italia, Austria);
Centralizeaza si solutioneaza cererile de cheltuieli interne, conform procedurilor;
Solicita oferte de pret pentru diverse produse, le analizeaza si le trimite spre aprobare;
Intretine, actualizeaza si evalueaza anual lista cu furnizori acceptati;
Monitorizarea stocurilor de materii prime, materiale si vizarea comenzilor catre furnizori in functie de stocurile de siguranta, consumuri medii lunare, eventuale comenzi deschise in SAP MM;
Intocmeste rapoarte / analize SAP ori de cate ori acest lucru este solicitat de managerii companiei;
Raportarea lunara/trimestriala a activitatii de aprovizionare catre compania-mama din Grecia;
Participa la negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii, impreuna cu managerul companiei;
Vizarea din punct de vedere comercial a facturilor de marfa si de servicii;
Urmarirea realizarii obiectivelor propuse in cadrul departamentului de aprovizionare;
Gasirea de noi furnizori alternativi de materii prime, materiale si servicii;
Monitorizarea livrarilor comenzilor deschise, la termenele solicitate;
Cauta/analizeaza si selecteaza oferte de transport competitive;
Se asigura de efectuarea la termen si in bune conditii a transportului respectiv de marfa;
Pregateste lunar fisierul cu achizitiile intracomunitare spre a fi trimis la contabilitate, care va face raportarea INTRASTAT la oficialitatile romane;
Monitorizeaza permanent statusul stocurilor / livrarilor la materiile prime venite de la terti;
Se angajeaza in orice nou proiect al departamentelor de vanzare, proiectare, costing - cereri oferte, transmiterea comenzilor la furnizori, urmarirea livrarii marfii la termenele solicitate.
Functia secundara de KEY-USER in cadrul programului de implementare al SAP in companie pentru modulul de Materials Management (MM) - Aprilie 2005.

01.10.2004 - 31.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent aprovizionare

Responsabilitati:

Realizeaza calculul incarcarilor saptamanale de marfa de la furnizori;
Realizeaza calculul incarcarilor trimestriale de marfa de la furnizori;
Realizeaza distributia marfii in cele 12 puncte de lucru din tara, in functie de targetul de vanzari;
Analiza saptamanal a stocurile din depozitul central si la punctele de lucru;
Monitorizare ajungerea marfii comandate, in depozit, la termenele solicitate in comenzi si introducerea acesteia pe stoc;
Urmareste realizarea FIFO in depozit si informeaza periodic directorul de marketing despre situatia stocurilor la produsele ce urmeaza sa expire;
Participa activ la sedintele cu sefii de puncte de lucru pentru a prezenta si imbunatati activitatea de aprovizionare/distributie.

01.02.1999 - 31.10.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Asigura aprovizionarea cu marfa a companiei de la furnizorii interni si externi (Germania, Franta, Italia);
Urmareste zilnic stocurile de produse si solutioneaza eventualele probleme ce apar in legatura cu cantitatea, structura si termenul de valabilitate al produselor aflate pe stoc;
Raspunde de elaborarea si trimiterea comenzilor catre furnizori;
Se asigura de respectarea conditiilor comerciale la livrarea produselor de catre furnizori;
Raspunde de intocmirea documentatiei necesare formalitatilor vamale;
Raspunde de lansarea comenzilor catre transportatorii agreati de companie;
Se asigura de corectitudinea informatiilor inscrise in DVI / factura;
Raspunde de introducerea informatiilor de pe DVI / factura in sistemul informatic;
Se preocupa permanent de imbunatatirea sistemului de management al calitatii;
Periodic intocmeste si transmite rapoarte sefului direct referitoare la probleme cu furnizorii, fluxul de aprovizionare pe categorii de produse numar de comenzi efectuate saptamanal etc.

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate: Utilaj tehnologic pentru industria alimentara la Universitatea Tehnica Gh. Asachi , Fac. de Mecanica din Iasi.

Premii

Traininguri
May 2014 - May 2014: TMI Training & Consulting / Ciprian Teleman
Managementul timpului - de la intentie la rezultate
May 2014 - May 2014: TMI Training & Consulting / Ciprian Teleman
Managementul Negocierii - Cum sa-ti dezvolti abilitatile necesare pentru castigarea unei negocieri

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close