Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.1996

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu profesionist ridicat/Companie nationala sau multinationala in care sa am posibilitatea sa aplic cunostintele acumulate pe plan profesional si personal,astfel incat echipa din care voi face parte sa atinga nivelul maxim de performanta pentru realizarea obiectivelor Companiei.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: telefon mobil,bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari intern/ referent marketing

Responsabilitati:

Mentine relatia cu clientul, echipa FORD si departamentele interne;
Monitorizeaza in mod regulat( zilnic) website-ul clientului ptr confruntare date;
Intocmeste, monitorizeaza si raporteaza statusul comenzilor: comenzi achizitii, comenzi echipamente, comenzi tools, comenzi desuri, comenzi servicii,comenzi scrap,comenzi spare parts, scheduling agreement in SAP;
Monitorizeaza stocurile de piese finite in SAP;
Monitorizeaza master data ptr clienti si materiale in SAP;
Creaza si mentine legatura dintre materialul KA si cel al clientului in SAP;
Seteaza si monitorizeaza preturile de vanzare in SAP;
Inregistreaza facturile furnizorilor interni in SAP in conturi de cheltuiala prestabilite;
Verifica mesajele EDI in SAP;
Monitorizeaza si urmareste contractele cu beneficiarii;
Urmareste fazele PPAP pentru facturare tool, tools modification;
Intocmeste facturile interne, facturile de tools, tools modification, deseu, scrap, spare parts, diferente de valori etc;
Proceseaza si furnizeaza rapoarte si date de vanzari;
Mentine documentatia specifica (partea comerciala, administrativa, listele de preturi, etc)
Monitorizeaza itemii deschisi in financiar
Participa si organizeaza evenimente
Acorda suport companiei in realizarea planurilor de marketing (scrie si traduce articole pentru revistele companiei, fotografiaza, filmeaza)
Respectarea dispoziţiilor legale locale şi europene.
Respecta standardele de raportare ale companiei si legislatiei in vigoare;
Raportare lunară sau cand este cazul, in baza legislatiei din Romania;
Confidentialitate extinsa cu privire la informaţiile tehnice şi comerciale referitoare la strategiile, planurile, produsele, tehnologiile corporative;
Îngrijirea bunurilor încredinţate pentru executarea funcţiei (PC, telefon,masina de servciu etc.)
Respectarea legislaţiei romane şi din UE.

01.10.2006 - 01.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
-preluarea prompta a apelurilor telefonice(prioritate absoluta in raport cu alte activitati);
-probarea si aplicarea cunostintelor profesionale adecvate in raport cu cerintele clientului;
-informarea in avans a clientului despre orice produs nou sau orice imbunatatire a produselor existente cat si in cazul in care datele initiale ale comenzilor au suferit modificari din diverse motive;
-identificarea oportunitatilor de preluare a comenzilor si programarea livrarilor in timp si intr-o maniera adecvata cerintelor clientului;
-mentinerea si imbunatatirea relatiei existente in cadrul parteneriatului dintre companie si client,prin dezvoltarea unei relatii profesionale adecvate care sa conduca la cresterea atasamentului clientului fata de serviciile si produsele oferite de Companie;
-sprijinirea activitatii de vanzari prin acordarea suportului necesar Consultantilor de Vanzari aflati in teren si in acelasi timp mentinerea unei relatii de afaceri cu clientii existenti si potentiali;
-preluarea si confirmarea comenzilor de la clienti si catre clienti urmarind toate datele necesare procesarii acesteia(comenzile si confirmarile se vor realiza in scris);
-comunicarea in timp util a informatiilor privind comenzile clientilor departamentului de productie conform procedurilor de lucru ale companiei;
intocmirea ofertelor catre clientii activi si potentiali in directa colaborare cu Consultantii de Vanzari si Managerul direct;
-asigurarea administrarii stocurilor in functie de comenzile primite prin pastrarea unei legaturi permanente cu gestionarii de la magazii;
-asigurarea logisticii necesare referitoare la transportul si livrarea comenzilor catre clienti prin angajarea in scris a transportatorului si confirmarea acestuia;
-informarea Managerului direct pentru orice neconcordanta aparuta in procesul de comanda-livrare;
-furnizarea tuturor rapoartelor necesare ,in timp util,inaintea sedintelor de analiza saptamanale;
-intocmirea facturilor fiscale(program de contabilitate Ciel) aferente avizelor de expeditie,respectand in totalitate politicile companiei si legislatia in vigoare;
-intretinerea si pastrarea arhivelor(financiare si nu numai);
-asigurarea elaborarii de rapoarte,situatii,corespondenta la cererea Managerului direct;
-instaurarea (impreuna cu ceilalti angajati ai departamentului)unui climat de ordine si curatenie in vederea desfasurarii unei activitati propice in conformitate cu standardele companiei;
Principalele activitati:
-trierea avizelor de insotire a marfii in functie de data si transportator;inregistrarea acestora(in Excel) pentru confirmarea ulterioara a facturii de transport;inregistrarea in programul S.A.P. a costului transportului si obtinerea din program a unei comenzi de achizitie a transportului;
-introducerea comenzilor ferme de la clienti(venite in scris pe fax/mail) in sistemul S.A.P.;
-intocmirea de Debit Memo si Credit Memo in sistemul S.A.P.;
-crearea de clienti noi in sistemul S.A.P.;
-intocmirea si transmiterea raspunsurilor la mail-urile primite;
-planificarea si actualizarea procesului de productie;
-transmiterea facturilor fiscale pe fax/mail catre beneficiari;
-intocmirea si optimizarea logisticii si transportului;
-cererea telefonica de comenzi de la clienti;
-verificarea si confirmarea facturilor de transport efectuat pentru departamentul vanzari;
-intocmirea facturilor proforme;
-monitorizarea situatiilor financiare ale clientilor(recuperarea de instrumente plata);
-pastrarea legaturii telefonice permanente cu clientii,Consultantii de Vanzari,alte departamente,case de expeditii;



In cadrul companiei am reusit cresterea productiei si vanzarilor de la 8.000 tone/luna la 20.000 tone /luna(in cadrul echipei) si preluarea,punerea in functiune a inca doua(2) puncte de lucru.
General Manager-Madalin Enescu
Sales Manager-Mihai Cazacu
Sales Assistant-Ramona Mateescu

bonuri de masa,telefon mobil

01.09.1998 - 30.09.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Contabilitate primara:
-intocmirea documentelor de intrare-receptie a marfurilor;
-stabilirea preturilor de vanzare cu amanuntul si repartizarea produselor pe puncte de vanzare;
-intocmirea documentelor de livrare a marfii:facturi,avize de insotire a marfii,chitante;
-verificare lunara a stocurilor din depozite si magazine;
-intocmirea registrului de casa;
Evidentierea numerarului aflat in caseria firmei precum si miscarii acestuia ca urmare a incasarilor si platilor efectuate;
Activitate de aprovizionare:
-stabilirea necesarului de marfa si efectuarea comenzilor catre furnizori;
-analiza ofertelor de pret si discount oferite de furnizori si alegerea celor care indeplinesc cele mai bune conditii de pret,calitate,termen de plata si termen de livrare;
Activitate de merchandisign
Activitate de secretariat si arhivare a documentelor.
Activitate de retribuire a angajatilor firmei
Activitate de interviere a persoanelor care solicitau un loc de munca in firma.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Marketing Aplicat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
1994 - 1998 Facultate: Romana - Engleza la Facultatea de Litere si Istorie din Craiova.

Premii

Voluntariat
Apr 2014 - Apr 2014: Plantare copaci

Traininguri
Aug 2012 - Jul 2014: Cursuri de Specializare pentru post; Training "Lean to Lead", Training- uri comunicare (3 in 2013 si 2014), Training Covisint Ford si CMMS3
Cursuri Microsoft Excel, Power Point
Hobby-uri
Calatoriile, Literatura, Muzica, Animalele

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close