Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.11.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.07.2013

obiectiv

 

Sunt o persoană sociabilă, prezentabilă, care se adaptează ușor la mediul de lucru, ambițioasă, cu dorința continuă de dezvoltare și de asimilare a cât mai multor cunoștințe noi. Consider că munca este cea care vorbește cel mai bine despre mine, astfel încât prefer să mă recomand prin muncă și nu prin vorbe.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Crewing / Casino / Entertainment, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Oradea, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- M-am ocupat cu întocmirea zilnică a facturilor;
- Am pregătit actele pentru contabilitate lună de lună;
- Am trimis clienților anumite documente prin intermediul corespondenței online;
- M-am ocupat cu recepțiile facturilor și cu gestiunea stocului;
- Am păstrat și întreținut relațiile externe cu furnizorii scriptic, telefonic și personal;

01.09.2017 - 30.06.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Am realizat zilnic sarcinile recurente, precum verificarea și procesarea încasărilor echipamentelor / abonamentelor aferente pachetului de echipamente vândut clienților;
- Am asigurat protocolului în cadrul întâlnirilor/ ședințelor;
- Am preluat, întocmit, înregistrat și distribuit documente compartimentelor implicate, am îndosariat și arhivat documentele, corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- Am avut grijă ca facturile să fie emise la timp, să fie încasate la timp, creând un program eficient și util;
- Am redactat, trimis și organizat corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- Am asigurat transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- M-am ocupat cu plățile furnizorilor, plățile către stat și plățile salariilor lunar;
- Am verificat actualizarea bazei de date a documentelor;
- Am făcut rezervări la hotel pentru superiori, parteneri externi, angajați etc.și m-am ocupat cu întocmirea deconturilor și delegaților colegilor sau superiorilor;
- Am asigurat stocul necesarelor în tot ceea ce ține de buna funcționare a lucrurilor în birou, am ținut casa, am pregătit lunar documentele pentru contabilitate;
- Am redactat și întocmit documentele cerute de manager /director;
- Am asigurat suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- M-am ocupat cu recrutarea de personal, cu contactarea celor mai potriviți candidați, cu programarea orarului interviurilor, obținerea documentelor necesare angajării;
- Am făcut programările necesare pentru diferitele analize medicale pe care viitorii angajați au fost nevoiți să le facă în vederea angajării;
- Am supravegheat și m-am asigurat că întregul proces de angajare este finalizat corespunzător;
- Am asigurat primul instructaj cu noii angajați, oferind primul pachet de informații necesar bunului mers al activității, am furnizat echipamentul de serviciu și am întocmit procesele verbale de predare – primire ale acestora, unde am menționat și stadiul și starea în care au fost predate acestea
- Am ținut evidența pentru fiecare angajat din fiecare județ a comisioanelor, în funcție de încasările procesate aferent clienților din portofoliul fiecărui angajat;
- Am ținut evidența ITP-urilor, Rovignetelor, asigurărilor, RCA-urilor și valabilitatea echipamentelor aferente fiecărui vehicul al companiei;
- Am propus în cadrul companiei mai multe soluții cu privire la eficientizarea anumitor rapoarte săptămânale, iar după ce au fost aprobate, le-am implementat cu succes.

01.01.2015 - 30.11.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari telefonice si online

Responsabilitati:

- Am realizat zilnic promovarea online a produselor oferite spre vânzare pe diversele categoriile aferente;
- Am prezentat telefonic serviciile și produsele oferite prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți;
- Am trimis în format electronic clienților interesați informații utile, imagini sau videoclipuri pentru a facilita alegerea produsului dorit în funcție de diversele categorii pentru care a optat clientul;
-Am menținut permanent legatura cu clienții pe parcursul întregului proces de achiziționare și livrare a produselor oferite;
- Am urmărit încasarea comenzilor și am făcut propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi pentru clienții fideli;
- Am trimis fiecărui client în format electronic broșură cu sfaturi utile de întreținere în ceea ce privește produsul în urma achiziționării acestuia;
- Am cercetat în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor;
- Am întocmit rapoarte privind situația vânzărilor, concurența, noile trenduri pe piață, potențialii clienți.

01.02.2014 - 31.03.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

- Am verificat şi clasificat documentele şi le-am înregistrat în baza de date;
- Am adus la cuno tin a noilor clienți actele necesare pentru a se putea înscrie în programul de școlarizare oferit de instituție; am făcut înscrierile noilor clienți în registrele şi programele aferente şi am ținut evidența parcursului fiecărui client înscris în programul de şcolarizare al instituției;
- Am încasat plățile aferente programului de şcolarizare în care au fost înscrişi clienții;
- Am verificat dosarul fiecărui client, pentru a mă asigura că acesta este complet şi corect întocmit, urmărind ca toate actele care alcătuiesc dosarul să fie confirmate prin semnătura persoanei care a finalizat programul instituției şi care a ridicat dosarul în nume propriu;
- Am verificat periodic ca actele să fie la zi în ceea ce priveşte vehiculele înscrise în firmă, avizele medicale ale angajaților şi alte acte necesare;
- Am coordonat distribuirea şi verificarea ulterioară a actelor care erau trimise la semnat în diferite instituții, spre a putea fi mai apoi înregistrate şi îndosariate, pe parcursul procesului de şcolarizare al clientului;
-Am preluat şi menținut fluxul corespondenței prin telefon, fax, email şi am selectat, distribuit şi expediat corespondența scrisă şi electronică;
- Am menținut un sistem eficient şi sigur al verificării şi îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-mă că acestea sunt aşezate în ordine cronologică, alfabetică şi categorială;
- Am întocmit în mod regulat inventarul, am verificat stocul de necesare spre buna funcționare a instituției şi am adus la cunoştința Administratorului situația întocmită;
- Am răspuns de buna organizare a agendei Administratorului la solicitarea acestuia şi am supravegheat şi asigurat rezolvarea sarcinilor administrative;
- Am asigurat actualizarea şi transmiterea informațiilor privind modificările în legislație relevante pentru activitatea companiei.

studii

 

Facultati:

2011 - prezent Facultate: Psihologie la Universitatea din Oradea, Facultatea de Ştiințe Socio-Umane din Oradea.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Filologie bilingv la Colegiul Național Iosif Vulcan din Oradea.

Premii

Traininguri
May 2019 - May 2019: Operator call-center
Am participat la un training intensiv pentru operator call-center, în cadrul căruia am deprins informații utile și formatoare, majoritatea în raport cu vânzarea de produse și managementul refuzului clientului, spre a atinge cel mai înalt grad de succes.
Calificari
Nov 2016: Curs de formare - Inspector Resurse Umane

Certificari
May 2010 - Jul 2010: Certificat european de competențe ECDL - complet



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close