Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.08.2007

obiectiv

 

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Am cautat online si am creat o baza de date cu firme care se incadreaza in nisa de piata la care ne adresam, care ar avea interes sa cumpere aplicatia;
- Am contactat telefonic aceste firme in vederea initierii procesului de vanzare;
- Am prezentat beneficiile folosirii unei astfel de aplicatii si am explicat functionalitatile pe care aceasta le are in relatie cu modul de gestiune specific firmei pentru a determina care sunt potentialii clienti carora le-ar folosi acest produs.
- Am asistat clientii care au dorit sa foloseasca aplicatia in procesul de adaptare si implementare.

Realizari: Am ajutat la cresterea numarului de conturi create in aplicatie incepand din a doua luna de activitate, asistandu-i ulterior pe titulari la procesul de implementare.

01.03.2018 - 28.02.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

- am analizat segmentul de piata la care se adreseaza compania pentru a identifica potentiali noi clienti;
- am initiat cu acestia discutii telefonice pentru a stabili nevoile lor si a le propune serviciile companiei;
- am redactat propuneri de colaborare si am negociat conditii contractuale;
- am respectat tintele de profitabilitate agreate intern in negocierea contractelor cu clientii si furnizorii;
- am urmarit respectarea de catre furnizori a clauzelor contractuale;
- am raspuns solicitarilor si am rezolvat problemele aparute atat in relatia cu furnizorii cat si cu clientii;
- am cerut feedback de la clienti referitor la orice aspect relevant colaborarii pentru a aduce imbunatatiri (ex. schimbarea unor spalatorii);

Realizari:
- am negociat cu succes contracte noi crescand astfel portofoliul de clienti si cifra de afaceri a societatii;

01.10.2017 - 28.02.2018

Departament: juridic

Titlu Job: secretară

Responsabilitati:

-am tehnoredactat actel notariale (legalizări, procuri, declarații, contracte de comodat, contracte de vânzare);
- am intocmit evidențe notariale prin completarea registrelor corespunzătoare;
-am efectuat verificari și înregistrari ale actelor în CNARNN-Infonot;
-am transmis documentele specifice relației cu Biroul de Carte Funciară;

Realizari:
- am ajutat la echilibrarea volumului de munca alocat per membru in echipa de secretari prin faptul ca mi-am asumat responsabilitatea pregatirii unor acte complexe, debutant fiind, avand nevoie doar de o verificare ulterioara.

01.02.2016 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

- am selectat proiecte în funcție de serviciile oferite de agenție.
- am creat oferte de vânzare personalizate în funcție de brief-ul fiecărui potențial client și am elaborat propuneri de vânzare a pachetelor de servicii disponibile, prin intermediul e-mailului și a altor platforme de comunicare.
- am asistat directorul în procesul de redactare a materialelor publicitare.
-m-am documentat constant și autoinstruit în domeniile graphic design si social media marketing.
- am indeplinit activități zilnice de secretariat.
-m-am ocupat de contabilitatea primară a firmei.

Realizari:
- am crescut portofoliul de clienti pana in punctul in care au inceput sa vina suficiente proiecte doar in baza recomandarilor acestora.

01.07.2014 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent telesales asigurari - banca transilvania

Responsabilitati:

- am contactat clienții Bancii Transilvania pentru a le propune spre vanzare produsele de asigurare oferite de Metropolitan Life;
- in fiecare conversatie am urmarit sa descopar nevoile specifice pentru care sa propun o solutie personalizata;
- am raspuns la intrebari pentru a inlatura orice neclaritate si pentru a ajuta clientul sa ia o decizie informata.

Realizari:
- prin atingerea și depășirea targetelor de vânzări incepand cu a 3-a luna am contribuit la realizarea obiectivelor companiei;

01.07.2014 - 30.09.2014

Departament: juridic

Titlu Job: practica profesionala

Responsabilitati:

- am asistat avocatul în formularea cererilor de chemare în judecată și a întâmpinărilor.
- am pregătit dosarele pentru instanţă.
- am depus dosarele la instanţă.

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Facultate: Drept la Universitatea Creștină "Dimitrie Cantemir" din Cluj-Napoca.

Premii

Certificari
Sep 2014: Institutul de Management în Asigurări
Agent de asigurări.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close