Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.01.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.06.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Echilibrat, experimentat, pregătit

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Inginerie, Import - export, Controlul calitatii, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări pentru românia

Responsabilitati:

Inițiez zilnic apeluri telefonice cu persoane implicate în ferme de animale cu scopul de lărgi baza de date cu potențiali clienți și de a face cât mai cunoscut numele firmei.
Am fost și sunt disponibil oricărui apel telefonic venit de la cumpărători cu întrebări privind produsele, firma și termenii de lucru.
Am urmărit și verificat comenzile, livrările și plățile, fără a lăsa loc de greșeli. Am servit ca și „sales and aftersales customer care”.
Am făcut deplasări în țară pentru a întâlni fermieri sau unele persoane ce dorerau să înceapă o fermă.
Am făcut și încă mai fac oferte scrise la solicitarea clienților. Lucrez cu precauție incât fiecare ofertă să aibă clar explicitați termenii și să aibă referire la specificații tehnice cuprinzătoare.
Am făcut - de câteva ori – campanii de „newsletter”. În acest scop am folosit mici scripturi HTML, PHP și Java dezvoltate de mine, împreună cu un GNU PHPMailer și un host-server temporar. Am folosit, de asemenea, online-ul gratuit de mesaje „SendPulse”. Unele forme de scrisori au fost create de mine iar la altele am avut doar părți de sugestii.
M-am ocupat împreună cu biroul din Bulgaria de postări, mesaje, comentarii, imagini și texte incluse în pagina de Facebook a firmei, din care am facut un instrument de marketing foarte eficace.
Am cules și procesat informațiile legate de târguri de specialitate și am fost comunicatorul firmei în relația cu respectivele organizații.
Am creat și contribui continuu la dezvoltarea Bazei de Date cu Ferme si Fermieri, Distribuitori locali, Asociații și Agenții, Concurență, implicate în domeniul fermelor de animale. Am exersat aici bunele abilități ce le am în MsOffice_Excel și mai recent am lucrat pe platforma Hubspot.
Am lucrat traducerea Engleză -> Română a catalogului LIMK, cu adaptarea la terminologia specifică fermierilor.
Am lucrat la textele variantei în Română ale website-ului LIMK. Sunt încă implicat în acest lucru ori de câte ori se fac modificări sau dezvoltări ale site-ului.

01.11.2001 - 31.10.2017

Departament: inginerie

Titlu Job: manager tehnic (din 2010) / sales engineer (între 2001 – 2010)

Responsabilitati:

De-a lungul ultimilor 8 ani petrecuți aici, pe lângă sarcinile curente explicate mai jos, am îndeplinit și poziția de asistent de Marketing pe partea de promovare. Astfel, plecând de la idei ale doamnei Director sau de la ceea ce făcuseră furnizorii germani, am produs (creat, colaborat cu executanți grafici și controlat final) toate broșurile de promovare, bannere și alte elemente legate de promovarea imaginii și numelui firmei. Am gestionat baza de date cu imagini de produse și cu alte fișiere implicate în promovare. Am creat multe din textele tehnice incluse în materiale și, în câteva cazuri, am fost creatorul „logo”-uri acțiunilor respective, ce s-au bucurat apoi de atenție.
Am făcut sesiuni de pregătire tehnică pe produse a colegilor Reprezentanți de Vânzări ori de câte ori ni se alătura un nou coleg sau la întâlniri comune programate pentru a discuta observații și întrebări tehnice de la clienți.
Am gestionat prețurile de achiziție, stocurile și furnizorii de piese de schimb împreună cu stabilirea prețurilor de ieșire către utilizator final sau distribuitor conform cu politica firmei. Am avut în competență funcționarea atelierului de service post-vânzare și am gestionat respectiva activitate în ceea ce privește angajările, dotarea cu echipamente și materiale, schemele tehnice ale produselor și procedurile de reparație.
Am păstrat evidența strictă a tuturor computerelor și echipamentelor de rețea ale firmei, a softurilor achiziționate și a colaboratorilor privind mentenanța acestora. Am gestionat domeniile de website achiziționate de firmă și relațiile noastre cu găzduitorii, am administrat căsuțele de e-mail ale firmei.
Am administrat documentațile tehnice și Manualele de folosire în limba română ale tuturor produselor vândute de noi, importatori, pe piața locală.
O cerință implicită a postului a fost ca de-a lungul anilor să învăț tehnici mai vechi sau mai noi și materiale folosite în montajul instalațiilor de țevi precum: sanitare, de încălzire, de refrigerare și climă sau de canalizare. În mai multe ocazii au fost subliniate de către colegi cunoștințele mele de tehnologii de refrigerare și climatizare.
Am îndeplinit funcția de Key Account Manager în relația cu trei mari retailers de-a lungul a 4 ani, cu obiectiv în vânzarea sculelor de mână sau electrice, categoria DIY.
Am pregătit, de obicei anual, tabelele de inventar a stocurilor și am efectuat, împreună cu echipele formate, numărarea articolelor și apoi, în principal singur, am gestionat comparațiile și corecțiile.
Am comunicat telefonic cu cumpărători diverși fie că erau utilizator final sau distribuitor.
Am învățat în timp despre metode de stocare eficiente și despre etichetări pentru rapida găsire a articolului în depozit.
Am pregătit pachete pentru livrare și am învățat multe din firmele de curierat din România și regulile lor de ambalare, etichetare și transport.
Am pregătit documentele de import pentru efectuarea controlului Vamal, în timpul când România nu era membră UE și după aceea pentru importurile din afara UE.
Am promovat produsele la distribuitori, la început în principal prin demonstrații directe. La timpul acela era necesară concentrarea pe expunerea de noi tehnologii și lărgirea perspectivei specialiștilor și operatorilor asupra lor.
Am învățat foarte bine sortimentul de produse, caracteristicile și tehnicile de folosire. Face sens să amintesc acomodarea mea ușoară la oricare din ele având bază în acele principii fizice, tehnici și tehnologii studiate în Universitatea Politehnică.

(Notă: La momentul când am fost angajat în această echipă firma se numea PRESIDENT GRUP SRL și apoi, în Februarie 2005, ca urmare a unor schimbări în structura proprietarilor, noua firmă înființată s-a numit ROWALT SRL. Noua firmă a continuat intocmai activitatea vechii firme, respectiv Agentul agreat al Rothenberger-Germania în România).

01.08.1999 - 31.10.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: 1. reprezentant de vânzări; 2. directorul unei mici firme din grup

Responsabilitati:

1. Operații specifice de identificare, contactare, stabilire de relații comerciale ce priveau clienții potențiali, cât și menținerea și dezvoltarea colaborării pentru clienții deja existenți.
2. Coordonarea operaţională a unei activităţi desprinsă din activitatea principală prin formarea unei noi societăţi numită TOP PROMOTION SRL.

01.09.1991 - 31.08.1999

Departament: inginerie

Titlu Job: 1. inginer tehnolog; 2. Șef al biroului de control calitate; 3. Șef secție producție şi Șef al biroului de control calitate

Responsabilitati:

1. Realizam schițe și desene de lucru pentru confecții metalice.
2. Asiguram desfășurarea întregii activități a biroului conform cu prevederile avute în organigrama postului meu și a celorlalte posturi subordonate, activități legate de urmărirea parametrilor tehnici pe fluxul de producție și la final de execuție.
3. Sarcina principală era să asigur buna desfășurare a activității de productie: înţelegerea abilităţilor personalului disponibil şi repartizarea lucrărilor în consecinţă, întocmirea necesarului de materie prima, asigurarea ca sunt îndeplinite cerinţele de securitatea muncii, verificarea permanentă pe etape de producţie că s-au respectat desenele şi schiţele de lucru.

studii

 

Facultati:

1993 - 2000 Facultate: Economist la Academia de Studii Economice; Facultatea de Comerț din Bucuresti. Discipline principale studiate:
Economia politică, Bazele contabilitătii, Bazele Dreptului, Tehnici de marketing, Negociere și Comunicare, Geografia Economică, Istoria gândirii economice, Managementul resurselor umane , şi altele.
1986 - 1991 Facultate: Inginer mecanic la Institutul Politehnic; Facultatea Tehnologia Construcțiilor de Mașini, Secția Utilajul și Tehnologia Sudării din Bucuresti. Discipline principale studiate / competenţe dobândite:
Studiul metalelor, Desent tehnic, Mecanică, Vibrații, Rezistența materialelor, Mecanisme, Mecanica Fluidelor, Termotehnică, Tehnologia prelucrarii metalelor, Tehnologia sudării. şi altele



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close