Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.11.1998

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Persoana extrem de motivata, cu trei ani de experiență în furnizarea de servicii de consultanță pentru clienți din domenii diferite. Concentrat pe oferirea unei experiențe plăcute clienților prin rezolvarea rapidă a problemelor acestora. Un comunicator excelent, cu o capacitatea de adaptare naturală pe nevoile clienților. Comunicator entuziast atât în relația cu clientul, cât și în munca de echipă

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - 31.08.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant servicii clienti

Responsabilitati:

-Am raspuns solicitarilor primite si am oferit suport prin telefon/chat/mail;
- Am notat si actualizat in aplicatia interna informatiile obtinute;
- Am ajutat la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei echipe;

01.05.2019 - 31.10.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Am raspuns de asigurarea volumului de marfă corespunzător, în rafturi
- Am raspuns de valabilitatea produselor expuse
- Am raspuns de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi)
- Am raspuns de condițiile de igienă a mărfii
- Am raspuns de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor clientului
- Am raspuns de supravegherea raioanelor cu responsabilitatea de a monitoriza vanzarile zilei anterioare si a face comenzi pentru a asigura produsele necesare urmatoarei zile
- Am informat superiorii cu privire la vânzările din raioane
- Am identificat acele produse care nu se vând și raportează Asistentului Manager pentru măsuri adecvate
-Am vandut produsele firmei atât la clienții existenți cât și la posibili noi clienți,de asemenea eliberand bon fiscal si folosind casa de marcat.

01.05.2018 - 30.04.2019

Departament: medicina umana

Titlu Job: receptioner clinica medicala

Responsabilitati:

- interactiune cu pacientii (incasare contravaloare servicii medicale, programari si eliberari buletine de analize)
- atitudine pozitiva fata de pacient si orietarea catre nevoile si solicitarile acestuia
- operare casa de marcat + POS
- inregistrarea pacientilor in softul specializat
- atitudine politicoasa si pozitiva vis-a-vis de pacienti de colectiv
- obligativitatea purtarii uniformei de lucru
-prezentare de oferte si pachete promotionale
-Informarea clientilor in legatura cu orice intrebare legata de functionalitatea aparatelor medicale si
- preluarea apelurilor initiate de catre pacienti
- efectuarea apelurilor pentru confirmarea programarilor pacientilor

01.10.2017 - 31.05.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care support

Responsabilitati:

Capacitatea de a comunica în limba italiana.
Abilitatea de a asculta atent și de a înțelege nevoilor clienților
Capacitatea de a înțelege practicile și politicile companiei și de a le folosi în contextul necesar cu clienții
Abilitatea de a te ocupa cu profesionalism de plângerile și problemele clienților dificili
Atenție la detalii, care îți va fi indispensabilă în completarea documentației în sistem
Empatie, necesară în orice poziție care implică lucrul cu oamenii
Lucrul eficient sub presiune și păstrarea unui ton prietenos chiar și în condiții de stres
Competențe de operare PC
Capacitatea de a lucra în echipă, dar și de a colabora cu persoane de alte vârste și naționalități

studii

 

Facultati:

2013 - 2017 Liceu / Școală profesională: filologie la colegiul național "ion neculce" din bucurești .



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close