Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.12.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.09.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sociabil, responsabil, punctual, stabil, dornic sa invat lucruri noi, ambitios, perseverent & proactiv.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Medicina umana, Farmacie, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Medicina alternativa, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical/manager marketing

Responsabilitati:

Obiective sales:
- Reprezentarea companiei in zona alocata ( cu 6 judete limitrofe-CT, TL, BR, GL, CL, IL );
- Cunoasterea detaliata a informatiilor specifice despre produsele promovate;
- Promovarea catre medici și farmacisti a produselor din portofoliul Laboratoarele Ineldea;
- Monitorizarea atenta a pietei farmaceutice autohtone si explorarea eficienta a oportunitatilor identificate;
- Identificarea de colaboratori noi, optimizarea relatiilor cu toti colaboratorii;
- Planificarea și organizarea propriei activitati pe baza unui bun management al timpului;
- Planificarea si respectarea routing-ului si a numarului de vizite zilnice;
- Eficientizarea vizitelor efectuate intr-un mod productiv ( calitate, nu cantitate );
- Aplicarea mentalitatii proprii: "Gandeste global, actioneaza local."
- Intocmirea rapoartelor periodice ( activitate zilnica/saptamanala/lunara; foaie parcurs; sales kpi; etc. ).

Realizari:
- depasirea constanta a targetului trimestrial ( KPI avarage YTD - 128 % - 01/2019-10/2019 );
- interactionarea cu liderii in domeniul medical;
- dezvoltarea profesionala si intelectuala;
- cresterea brand-ului promovat la nivel national, prin participarea la conferinte nationale;
- cresterea disponibilitatii gamei si in farmaciile KA;
- preluarea sarcinilor de marketing, training si negociere a contractelor de
participare la conferinte, mi-au adus plus valoare.

01.08.2017 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Principalul obiectiv a fost sa recrutez o echipa de 5 persoane.
Zona preluata cu 5 posturi vacante, din 6.

Obiective sales/realizari:
-Coordonarea echipei de vanzari;
-Focusarea echipei pe obiective de vanzari si atingerea tuturor indicatorilor KPI;
-Discutii 1 to 1 si follow up pe situatiile intampinate in field;
-Identificarea de noi oportunitati aferente business-urilor noi deschise;
-Focusarea echipei de vanzari pe abordarea clientilor non Telekom, in vederea portarii si oferirii solutiilor la cheie;
-Securizarea portofoliului alocat si eliminarea opt out-ului generat de obiectii;
-Gestionarea reclamatiilor si tratarea eficienta a acestora.

01.03.2013 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: manager clienti/manager arie

Responsabilitati:

Vanzare de produse financiare, recuperari creante, servicii de telesales, servicii de promovare.
Eficientizarea costurilor in vederea cresterii profitabilitatii companiei ( P & L ).


Obiective sales/realizari:
-Cresterea vanzarilor produselor companiei ;
-Motivarea echipei de vanzari pentru atingerea obiectivelor stabilite pe grila de sales ( stabilirea tintelor de vanzari, prioritizarea obiectivelor tangibile, implicit atingerea bonusurilor rapid, action plan S.M.A.R.T );
-Vizite duale impreuna cu echipa de sales pentru dezvoltarea abilitatilor de sales ( vanzarea consultativa, metoda C.A.B., fise comportamentale );
- Implementarea strategiilor de marketing si promovare pe zona alocata;
-Suport in gestionarea reclamatiilor/obiectiilor clientilor ( reticenta la brand, tratarea reclamatiilor , renegociere ofertare, );
-Mentinerea bazei de clienti ( securizarea portofoliului existent , eliminarea intentiilor de paid up via ofertare si tratare obiectii );
-Indeplinirea nevoilor clientilor existenti/noi ( evaluarea corecta a potentialului financiar al clientilor, identificarea reala a nevoilor clientilor - analiza client, pregatire vizita client, view real asupra oportunitatilor de vanzari );
-Cresterea oportunitatilor de afaceri prin diferite rute spre piata ( colaborarea cu furnizori externi, acolo unde exista limitare in portofoliul de produse intern );
-Alocarea zonelor catre reprezentantii de vanzari ( prioritizarea zonelor cu potential si alocarea in functie de abilitatile de sales ale echipei );

Back Office:
-Monitorizarea performantelor echipei ;
-Analiza cifrelor de vanzari;
-Colectarea feedback-ului clientilor;
-Cercetare de piata;
-Raportarea catre top management;
-Actualizarea informatiilor in DRIVE;
-Gestionarea flotei auto;
-Atributii H.R. ( pontaje, fise SSM, documentatie angajari, recrutare, etc )
-Recrutare - focusul a fost pe calitate, nu cantitate ;
-Eliminarea turnover-ului ( o problema majora, anterior angajarii mele ).

01.02.2012 - 28.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: manager depozit filimon

Responsabilitati:

Planificarea, organizarea, coordonarea si conducerea activitatilor personalului din subordine.
Asigurarea existentei si corectitudinii tuturor documentelor de intrare/iesire ( N.I.R.-uri, facturi, avize expeditie, avize retur, avize transfer, etc. ).
Monitorizarea operarii in sistemul de evidenta informatica a societatii. Asigurarea gestiunii informatizate a stocurilor.
Verificarea personalului responsabil cu pastrarea materialelor pe sortimente,tipuri si dimensiuni, in conditii
corespunzatoare.
Mentinerea stocurilor din gestiune in limitele impuse de companie.

01.06.2008 - 31.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct

Responsabilitati:

Promovarea brand-ului,monitorizarea bunei desfasurari a activitatii din punctul de lucru. Indeplinirea cu succes a tuturor sarcinilor trasate de catre superiorul direct, in vederea sporirii incasarilor. Mentinerea unei colaborari eficiente cu furnizorii.
Medierea si gestionarea eficienta a nemultumirilor clientilor. Supravegherea inventarelor si motivarea personalului pentru mentinerea stocurilor optime.

01.05.2007 - 01.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter credite junior/ofiter credite senior

Responsabilitati:

- OFITER CREDITE JUNIOR
Atingerea targhetului stabilit de ASM
Incasari rate pentru contractele in derulare.

- OFITER CREDITE SENIOR
Consultanta in alegerea celor mai bune servicii de finantare in sistem de rate
pentru clienti. Studii de piata.
Gestionarea contractelor si stabilirea targhetului lunar impreuna cu ASM-ul.
Incheierea contractelor la partenerii Cetelem (vendori).
Planificarea si administrarea bugetelor de vanzari si marketing cu analize detaliate
asupra activitatilor concurentiale.

01.06.2004 - 01.05.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial/adjunct sef raion camping/adjunct sef raion delicatese

Responsabilitati:

- LUCRATOR COMERCIAL ( Part time )
Aprovizionarea cu marfa a raionului Camping, prezentarea la inventarele stabilite
de seful de raion, promovarea produselor.

- ADJUNCT SEF RAION CAMPING
Gestionarea produselor, efectuarea comenzilor catre furnizori, stornarea
comenzilor si retur marfa, legaturi directe cu clientii TOP, participarea la inventare.

- ADJUNCT SEF RAION DELICATESE
Verificarea termenelor de valabilitate la toate produsele in sistem F.I.F.O.,
completarea dosarelor de H.C.C.P., creearea de comenzi individuale pentru clientii
TOP, creearea de comenzi catre furnizorii directi si catre sediul central, participarea

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managament vamal si portuar la Universitatea Maritima Constanta din Constanta.
2006 - 2010 Facultate: Management si administrarea afacerilor la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Constanta.

Premii

Traininguri
Jul 2018 - Jul 2018: Scotwork: Negotiation Skills - Training and Consultancy
Cursul avansat de dezvoltare a abilitatilor de negociere:

1. Bazele negocierii
2. Analiza negocierii
3. Coaching in negociere
4. Negociere strategica
5. Abilitati avansate de negociere
Apr 2013 - Dec 2016: Module dezvoltare profesionala
1. Gateway 1, 2 & 3 ( induction ) :
- orientare spre client
- abilitati comunicare
- dezvoltare profesionala


2. Team model:
- abilitati de motivare echipa

3. Fundamentele negocierii:
- Ce este negocierea ?
- Planificarea pentru negociere
- Comunicarea
- Persuasiunea
- Evitarea capcanelor in timpul negocierilor

4. Notiuni avansate de leadership:
- Comunicarea si Leadership
- Coaching-ul pentru performanta
- Leadership si schimbare
- Liderul model
- Comunicarea viziunii
- Construiti-va influenta in calitate de lider
- Cum sa conduci cu ajutorul inteligentei emotionale
- Crearea propriului plan de dezvoltare a leadershipului

5. Management
- Administrare intr-un mediu de afaceri global
- Administrarea functiilor interdepartamentale
- Managementul managerilor
- Gestionarea relatiilor cu superiorii
- Asumarea unui rol de management
- Un nou manager si viitorul companiei

6. Delegarea:
- Aspectele fundamentale ale delegarii
- Delegare - abordarea personala
- Administrarea delegarii

7. Brand management strategic:
- Strategii de marketing competitiv - realizarea unei analize interne
- Strategii de marketing competitiv - analizarea concurentilor
- Strategii de marketing competitiv - Selectarea si implementarea strategiilor
- Managementul marcii pentru mediile de socializare si tehnologiile mobile
- Dezvoltarea mărcii pe plan intern
- Managementul mărcii la nivel global

8. Managementul timpului:
- Analizarea utilizarii timpului
- Planificarea si prioritizarea timpului
- Evitarea factorilor de distragere
- Imbunatatirea productivitatii personale - Gestionarea spatiului de lucru
- Productivitatea personala - Autoorganizarea si invingerea delasarii
- Imbunatatirea productivitatii personale - Gestionarea sarcinilor si maximizarea productivitatii

9. Comunicare interpersonala:
- Cum sa comunicam cu incredere
- Tintirea mesajului
- Aspecte fundamentale privind ascultarea
- A comunica cu fermitate
- A fi abordabil(a)

10. Critica si feedback constructiv:
- Acordarea de feedback
- Acordarea de critica constructiva

11. Comunicare cu diplomatie si tact:
- Impactul situatiei si stilului cand comunicati cu diplomatie si tact
- Strategii pentru comunicarea cu tact si diplomatie
- Transmiterea unui mesaj dificil cu diplomatie si tact

12. Managementul carierei:
- Elaborarea unui plan
- Asezarea ei pe calea adecvata
- Aspecte fundamentale ale formarii retelei de relatii profesionale
- Cum sa profitati de evaluarea performantelor
Calificari
Feb 2018: https://www.linkedin.com/in/andrei-constandache-1a62b214a

Voluntariat
Jan 2003 - Jan 2004: Cursuri de initiere in jurnalism atestate de Trustul de presa "Cuget Liber"
Jurnalism
Hobby-uri
Arta fotografica, Citit, Film, Muzica, Gradinarit

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close