 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.10.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.03.2008
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea experientei profesionale intr-un mediu de afaceri corespunzator, care sa-mi ofere perspectivele necesare indeplinirii aspiratiilor mele, si anume acelea de a ma numara printre angajatii de top.
Salariu: 3.000,00 USD / luna Beneficii: Masina Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Pitesti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2016 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant medical Responsabilitati: • Promovarea spre vânzare a produselor farmaceutice aflate în oferta curentă, către clienții/medicii din portofoliu, din zona Arges, Olt si Vâlcea;
• Realizarea target-urile individuale de vânzari;
• Creșterea constantă a vânzărilor prin dezvoltarea portofoliului de clienti/medici;
• Preluarea comenzilor direct din farmacii;
• Întocmirea rapoartelor lunare si de activitate;
• Participarea la simpozioame, congrese, conferinte medicale;
• Realizarea si sutinerea prezentarilor, in vederea promovarii produselor. |
|
01.08.2013 - 31.01.2016 Departament: management Titlu Job: dealivery account management specialist/ subject matter expert - trainer Responsabilitati: - Comunicarea extensiva, asigurarea unei bune interactiuni i mentinerea unei legaturi permanente intre echipele interne si toate partile implicate in proces, asigurand ca toate comenzile clientilor sa fie efectuate in cel mai scurt timp;
- Asigurarea ca documentele primite indeplinesc normele de audit si sunt in concordanta cu politica interna a companiei;
- Verificarea si validarea calitatii datelor in cazul aditiilor la contractele existente;
- Cunoasterea in detaliu a procesului pentru a oferi suport echipelor implicate;
- Intocmirea rapoartelor lunare, privind comenzile efectuate in decursul unei luni;
- Pregătirea şi verificarea rapoartelor de facturare sau a altor rapoarte cerute de client;
- Mentinerea indicatorilor de performanţa şi asigurarea satisfacţiei clienţilor;
- Oferirea suportului şi instruirea noilor veniţi in echipă;
- Crearea şi actualizarea documentaţiei de instrucţie sau de proces;
- Conducerea raportelor cu privire la activităţile intârziate şi coordonarea unor acţiuni de imbunatatire a acestor activitati;
- Monitorizarea cererilor cu probleme sau cazurilor speciale si raportarea/escalarea la nivel superior;
- Realizarea si analizarea rapoartelor financiare lunare;
- Urmărirea zilnică a activităţilor echipei;
- Imbunatatirea, optimizarea si eficientizarea procesului zilnic de munca;
- Participarea in cadrul teleconferintelor si sedintelor lunare;
- Participarea la diverse proiecte privind imbunatatirea procesului de munca; |
|
01.03.2011 - 31.08.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: deal specialist Responsabilitati: - Verificarea calitatii datelor privind produsele si serviciile vandute/prestate;
- Intocmirea de rapoarte lunare;
- Imbunatatirea optimizarea si eficientizarea procesului de munca;
- Participarea in cadrul teleconferintelor si sedintelor luanare;
- Efectuarea trainingurilor noilor angajati;
- Participarea la diverse proiecte privind imbunatatirea procesului de munca;
- Realizarea situaţiilor financiare lunare. |
|
01.04.2010 - 31.03.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: analist servicii clienti - front office Responsabilitati: - Principala responsabilitate: Interfaa intre departamentul de vanzari, back-office, credit & collection si client
- Folosirea limbii germane si engleze;
- Verificarea si corectarea erorilor in ceea ce priveste procesul de facturare
- Monitorizarea e-mailurilor primite de la clienti, prioritizarea si organizarea acestora in functie de importanta si urgenta
- Intocmirea de rapoarte lunare;
- Imbunatatirea optimizarea si eficientizarea procesului de munca;
- Participarea in cadrul teleconferintelor si sedintelor luanare;
- Efectuarea trainingurilor noilor angajati;
- Participarea la diverse proiecte privind imbunatatirea procesului de munca;
- Realizarea situaţiilor financiare lunare. |
|
01.10.2009 - 30.04.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: contract administrator – back office Responsabilitati: - Verificarea calitatii datelor privind produsele si serviciile vandute/prestate;
- Incheierea de cotracte cu potentiali clienti si prelungirea contractelor deja existente cu clientii actuali;
- Implementarea contractelor in trei sisteme de operare diferite: ACDC (monitorizare), MFG (livrare) si SAP(facturare);
- Efectuarea facturilor lunare;
- Intocmirea de rapoarte lunare;
- Participarea in cadrul teleconferintelor si sedintelor lunare; |
|
01.05.2008 - 30.06.2009 Departament: management Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice si realizarea legăturilor interne in cadrul firmei;
- Realizarea ofertelor lunare;
- Contactarea si inştiinţarea clienţilor ( prin fax/ e-mail/ telefonic ) cu privire la noutaţile apărute( referitor la albume, DVD-uri, CD-uri, agende, calendare, diverse pachete pentru cadouri);
- Realizarea ofertelor lunare;
- Recuperarea facturilor nesoldate;
- Intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate;
- Participarea la diverse proiecte, in vederea editarii de noi albume, DVD-uri şi CD-uri;
- Participarea la diverse târguri şi expoziţii;
- Preluarea comenzilor primite de la clienţi ( prin fax/mail/telefonic ) şi facturarea acestora;
- Informarea continuă asupra produselor pe care le produce şi le distribuie compania;
- Incheierea de noi contracte; atragerea unui numar cât mai mare de clienţi. |
|
01.05.2007 - 31.05.2008 Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: - Preluarea comenzilor primite de la clienţi ( prin fax/mail/telefonic );
- Introducerea în sistem a comenziilor;
- Furnizarea de informaţii despre produsele disponibile, ofertele promoţionale, către clienţi;
- Informarea continuă asupra produselor şi pe care le distribuie compania;
- Realizarea situaţiilor financiare lunare;
- Extinderea clientelei. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Management Economii
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Stiintele Naturii la Liceu Zinca Golescu din Pitesti.
Premii Certificari
Jun 2014 - Jun 2015: Cambridge Business English Certificate Higher (BEC): maxim grad A
May 2014 - May 2014: Order Management - Mai 2014
Sep 2012 - Sep 2013: Cursul International de Limba Germana, realizat de Berlitz - Septembrie 2013
Sep 2011 - Sep 2012: Curs de Limba Germana sponsorizat de "Fondurile Europene - Babel”
Traininguri
Apr 2014 - Apr 2014: Standards of Business Conduct Training - Aprilie 2014
Mar 2014 - Mar 2014: Customer Operations Record Retention Training - Martie 2014
Feb 2014 - Feb 2014: Customer Experience Training - February 2014
Feb 2012 - Feb 2012: Abilittati de Comunicare B2B - Februarie 2012
Oct 2011 - Oct 2011: Cross Cultural Business Communication - October 2011
Jul 2010 - Jul 2010: Time Management - Iulie 2010
Nov 2009 - Jan 2010: Training pentru sistemele de operare: SAP (facturare) , ACDC (monitorizare) siMFG (livrare) - extensiv 3 luni: perioada Noiembrie 2009 - Ianuarie 2010
Proiecte
Aug 2013 - Oct 2014: Beneficiar: Hewlett-Packard - Aditii la contractele deja existente
o Partea a 2 a (August 2013 - Octobrie 2014): Stabilirea si concretizarea procesului de "change order service desk - ce presupune adaugarea unor servicii/comenzi la contractele deja existente" (incluzand procesele speciale, care nu se incadreaza in procesul standard), incadrat in 8 parti si realizat pe diferite perioade de activitate (de regula trimestrial). Incercarea unei abordari de standardizare si optimizare a procesului, prin reducerea timpului de realizare a activitatilor, in beneficiul clientului.
Feb 2013 - Aug 2013: Beneficiar: Hewlett-Packard - Aditii la contractele deja existente
o Prima parte a proiectului (Februarie - August 2013): realizarea si testarea calitatii proiectului, incluzand comparatii intre vechiul proces folosit si cel nou, mai complex. Analize individuale ale proiectului, arhivarea si monitorizarea functionalitatii/performantei noului proces.
Hobby-uri
Pictura,Sportul,Calatoriile,Literatura
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|