Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.10.1983

Permis conducere:  Cat.A,B,C, Data obtinerii:31.07.2002

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

O cariera de succes

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

administrarea clientilor arondati;
- oferirea de suport clientilor cu privire la preturi, oferte, campanii;
- intocmirea documentatiei specifice activitatii in programul de operare SAP: oferte, comenzi, avize, facturi, introducere clienti, actualizare baze de date etc.;
- intocmirea si gestionarea contractelor de vanzare-cumparare aferente clientilor din portofoliu;
- intocmirea certificatelor de calitate si conformitate;
- procesarea comenzilor primite de la clienti si urmarirea lor pe plan intern;
- administrarea documentelor legate de activitatea de vanzare: oferta, comanda, aviz de expeditie, factura;
- intocmirea si punerea la dispozitie a analizelor si statisticilor de vanzari solicitate de agentii colaboratori si/sau superiorii ierahici;
- asigurarea serviciilor de consiliere si suport tehnic de specialitate clientilor;
- urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti, in stransa cooperare cu Departamentul Economic;
- gestionarea instrumente de plata ( OP, CEC sau BO)
- asigurarea preluarii si transmiterii reclamatiilor referitoare la calitatea necorespunzatoarea sau comportametul defectuos al produselor comercializate;
- calcularea si emiterea facturilor de bonus, rabat, risturna financiara.

01.02.2010 - 31.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: customer service coordinator/analist servicii client

Responsabilitati:

- mentinerea relatiei cu furnizorii, clientii si distribuitorii;
- procesarea comenzilor primite de la distribuitori si clienti si urmarirea lor pe plan intern si extern (Ungaria, Olanda);
- suport procesare si informare pt. Logistica si Service,
- verificarea comenzilor ( cantitate, pret, termen de plata etc )
- oferirea de suport clientilor cu privire la preturi, disponibilitatea in stoc atat intern cat si extern;
- informarea asupra termenelor si conditiilor de livrare;
- rezolvarea reclamatiilor de ordin intern si extern;
- inventarierea periodica a stocului;
- emiterea avizelor de insotire a marfii si a facturilor fiscale;
- emiterea notelor de credit (stornari);
- promovarea campaniilor la nivelul distribuitorilor cu privire la conditiile de desfasurare, urmarirea indeplinirii acestora in parametrii stabiliti;
- in colaborare cu departamentele financiar si vanzari am mentinut acuratetea listelor de preturi si urmarirea acordarii discount-urilor corespunzatoare fiecarui client;
- utilizarea avansata a programului SAP;
- facturare proiecte.
- Catalin Soldan - General Manager ,
- Marius Brezeanu - Director Logistica,
- Alina Gheorghe - Director de Vanzari.

01.07.2009 - 31.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: analist comenzi aprovizionare / vanzare

Responsabilitati:

- gestionarea bazei de date de clienti, furnizori, articole si liste de preturi;
- procesarea comenzilor de vanzare;
- lansarea comenzilor catre furnizori;
- gestionarea stocului de produse in scopul optimizarii acestuia;
- transmite confirmari de comanda clientilor;
- intocmeste si urmareste plata facturilor proforme de marfa si de avans;
- intocmeste facturile de retur clienti;
- comunica cu clientii si furnizorii pentru solutionarea diferitelor aspecte legate de aprovizionare/vanzare;
- propune modalitati de imbunatatire a procesului de vanzare-aprovizionare.




bonuri de masa

01.10.2007 - 31.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: customer service coordinator/analist servicii client

Responsabilitati:

- mentinerea relatiei cu furnizorii, clientii si distribuitorii;
- procesarea comenzilor primite de la distribuitori si clienti si urmarirea lor pe plan intern si extern (Ungaria, Olanda);
- suport procesare si informare pt. Logistica si Service,
- verificarea comenzilor ( cantitate, pret, termen de plata etc )
- oferirea de suport clientilor cu privire la preturi, disponibilitatea in stoc atat intern cat si extern;
- informarea asupra termenelor si conditiilor de livrare;
- rezolvarea reclamatiilor de ordin intern si extern;
- inventarierea periodica a stocului;
- emiterea avizelor de insotire a marfii si a facturilor fiscale;
- emiterea notelor de credit (stornari);
- promovarea campaniilor la nivelul distribuitorilor cu privire la conditiile de desfasurare, urmarirea indeplinirii acestora in parametrii stabiliti;
- in colaborare cu departamentele financiar si vanzari am mentinut acuratetea listelor de preturi si urmarirea acordarii discount-urilor corespunzatoare fiecarui client;
- utilizarea avansata a programului SAP,
-Realizarea unei baze de date cu clientii si distribuitorii.
-Intocmirea unei baze de date cu privire la lista de preturi, campanii si conditii de discount.
- Catalin Soldan - General Manager
- Marius Brezeanu - Director Logistica
- Alina Gheorghe - Director de Vanzari

01.01.2006 - 30.09.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: operator facturare, coordonator livrare si facturare

Responsabilitati:

- emiterea avizelor de insotire a marfii;
- intocmirea facturilor fiscale;
- emiterea notelor de credit (stornari);
- receptionarea bonurilor de transfer de la productie;
- intocmirea bonurilor de transfer si de consum;
- intocmirea bonurilor de scoatere din evidenta;
- zilnic preluam comenzi de vanzare si intocmeam ordine de expeditie;
- intocmirea ordinelor de deplasare si foilor de parcurs pentru soferi;
- verificarea zilnica a reclamatiilor sosite si intocmirea notelor de credit atunci cand este cazul;
- raspundeam de exactitatea datelor inscrise in documentele pe care le intocmeam ,predarea la termen si calitatea lucrarilor repartizate;
- participam activ la efectuarea inventarelor ori de cate ori este nevoie.
Inlocuirea sefului de departament in absenta acestuia, avand in subordine o echipa de 16 persoane.
Peter Subrt manager general S.C Hame Romania S.R.L.
Stela Pasalan director comercial.
Asigurare, Masina de serviciu, Telefon de serviciu

01.07.2005 - 31.01.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: sef centru de expeditie

Responsabilitati:

- coordonarea colectivului din departamentul de desfacere;
- evidenta stocurilor;
- evidenta operativa a stocurilor si documentelor de transfer si livrare;
- rezolvarea reclamatiilor,
- receptionarea produselor finite,
- receptionarea marfurilor,
- coordonarea livrarilor,
- verificarea periodica a stocurilor,
- participarea la inventarele periodice si anuale,
- gestionarea spatiului de depozitare,
- stabilirea rutelor de distributie.

01.03.2005 - 31.01.2006

Departament: transport / distributie

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- gestionarea si evidenta depozitelor produse finite;
- asigurarea livrarilor in compartimentul de produse finite;
- gestionarea si depozitarea materiilor prime si ambalajelor;
- asigurarea productiei cu necesarul de aprovizionat;
- evidenta stocurilor;
- stabilirea necesarului de aprovizionat.
Am avut in subordine o echipa de 6 persoane, am asigurat livrarea la timp a produselor si asigurarea unui flux continuu de aprovizionare al sectiei de productie cu materie prima.
Petr Subrt manager general al S.C Hame Romania S.R.L.,
Alin Tiugan sef contabil S.C Hame Romania S.R.L.

15.02.2004 - 15.03.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

In cadrul responsabilitatilor mele se incadrau :
- verificare bonurilor de transfer si consum;
- intocmirea facturilor pentru clienti,
- verficarea si introducerea facturilor furnizorilor;
- evidenta stocurilor;
- introducerea in baza de date a comenzilor, primite de la clienti.

Realizari:

Executarea lucrarilor primite la timp.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Drept si Administratie Publica la Spiru Haret din Bucuresti.
2002 - 2007 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Economie si Administrea Afacerilor din Craiova.
1998 - 2002 Colegiu / Studii postliceale: Contabil, planificator si statistician la Colegiul Agricol "Dimitrie Petrescu" din Caracal.

Premii

-Training intensiv pentru operare in sistemul de operare SAP;
- Program de operare Scala;
- Program de lucru Lotus Notes;
- Program de procesare Web Components;
- Training ca utilizator cheie pentru sistemul de operare MFG/Pro;
- Atestat profesional -"Contabil planificator si statiscian in agricultura";
-Training de 2 luni pentru postul de asistent sef de productie;
-Cursuri de 6 luni de limba engleza;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close