Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.01.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.09.2012

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

- Obtinerea si intretinerea corecta a datelor pe client din perspectiva detaliilor firmei: CUI, adresa de livrare, persoane de contact, incadrare de tip client conform strategiei;
- Implementarea si gestionarea corecta a conditiilor comerciale(pret, termen de plata, modalitate de plata), in limetele de autoritate stabilite prin politica comerciala a companiei si in conformitate cu strategia de pret;
- Semnarea de contracte comerciale cu clientii din portofoliu impreuna cu anexa conditiilor comerciale agreate, respectiva pentru produsele comercializate;
- Asigurarea derularii intocmai a contractelor cu clientii din zona alocata;
- Planificarea si contactarea periodica prin telefon sau prin e-mail a clientior alocati si care nu au achizitii regulate;
- Identificarea de potentiali clienti in zona alocata, selectati conform strategiei;
- Intretinerea si dezvoltarea relatiei, respectiv cresterea cifrei de afaceri cu clientii deja existenti ai companiei;
- Identificarea nevoilor clientilor si gasirea modalitatilor cele mai potrivite pentru a veni in intaminarea acestora;
- Transmiterea managerului direct a rapoartelor de activitate specifice cu frecventa solicitata;
- Utilizarea aplicatiilor dedicate pentru gestionarea activitatii comerciale(Denumire interna: SFA, CRM, B2B, Configurator, AX);
- Transmiterea solicitarilor de comenzi speciale departamentului de Achizitii, respectand instructiunile de lucru;
- Informarea si transmiterea catre Departamentului Achizitii a solicitarior de oferta pentru articolele speciale care nu fac parte din gama standard de produse;
- Intocmirea si gestionarea forecast-ului/estimatului pe produse utilizate de catre clientii din portofoliu si transmiterea acestora catre managerul direct cu frecventa solicitata;

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate / Colegiu: MANAGEMENT la FACULTATEA DE ECONOMIE SI DE ADMINISTRARE A AFACERILOR din Timisoara.

Premii

Traininguri
Oct 2016 - Oct 2016: Safety Induction

Voluntariat
Jan 2015 - Jan 2016: A.S.S.E.U.T.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20