Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2012

obiectiv

 

Dobandirea experientei profesionale intr-un mediu competitiv unde sa imi pot valorifica abilitatile si imbunatatirea cunostintelor. Dream-job: o companie multinationala unde implicarea, devotamentul si calitatiile oamenilor sa fie recunoscute si rasplatite profesional si personal. Accentul sa fie pus pe cea mai importanta resursa a unei companii - omul. Compania sa ia masuri pentru a imbunatati nivelul de performanta si implicata in dezvoltarea personala. Dupa acumularea experientei necesare intr-o companie multinationala, mi-as dori sa promovez si sa coordonez propria echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Farmacie, Publicitate, Agricultura, Cercetare - dezvoltare, Petrol / Gaze, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari prin telefon

Responsabilitati:

Promovarea catre clienti - farmacii independente din judetul Bihor a serviciilor oferite de catre companie, mentirea relatiilor comerciale cu acestia si acordarea sprijinului pentru alegerea solutiilor optime - TAYLOR FIT .
Indeplinirea obiectivelor de vanzare cantitative si calitative lunare conform plan filiala pe zona alocata.
Realizarea vanzarilor zilnice dupa un routing prestabilit in functie de ore/zile/rute de livrare.
Pregatirea routingului/zilei de vanzare in functie de potentialul real al fiecarei farmacii, individual pe producator si produs.
Analizarea ofertelor si campaniilor zilnice/saptamanale si lunare a producatorilor pentru o eficientizarea a vanzarii produselor farmaceutice in functie de RABAT NATURAL sau DISCOUNT FINANCIAR (structura pachet valoric- vanzare asociata a produselor in functie de sezonalitate – SIMTOMATOLOGIE PACIENT)
Compunere pachete individuale proprii cu mai multi producatori pentru a obtine discounturi medii mai mari sau combinarea unor produse "tractor" cu produse cu rulaj mic
Urmarirea livrarii produselor in cantitatile si la termenele stabilite cu fiecare client
Promovarea imaginii firmei catre clienti, comunicare ,relationare cu acestia, identificarea oportunitatilor de vanzare pe client si producator
Realizarea obiectivelor stabilite prin fisa postului, realizarea planului de vanzari – PLAN MEDIU LUNAR 1.700.00 compus din campanii lunare si saptamanale) - plan de vanzari comun cu colegul din teren
Efectuarea de rapoarte privind scadentele facturilor/solduri in piata si incasarea la timp a acestora
Realizarea rapoartelor zilnice de activitate in conformitate cu indicatorii solicitati;
Analiza obiective bilunare si monitorizare a actiunilor specifice de vanzare cantitativa si calitativa pentru indeplinirea lor.
Participarea la sedinte saptamanale impreuna cu echipa de vanzari farmacii si departament de achizitii
Introducerea in CRM a informatiilor de piata ( preturi concurenta, informatii farmacii, rulaj produse, tipologii de pacienti ai farmaciei)
Comenzi de marfa trimise catre departamentul aprovizionare
Verificarea situatiei financiare la final de luna- discounturi in tranzit, discounturi dep. Achizitii, discounturi producatori
Feedback constant din piata asupra concurentei - oferte comerciale, campanii noi
Mentirea permanenta cu reprezentantii producatorilor asupra noilor oferte comerciale aparute in piata si a produselor necesare farmaciei. Intalniri cu reprezentantii producatorilor pentru a targeta clientii si propunere de noi pachete comerciale
Realizarea retururilor de medicamente – retrageri de produse dupa piata
Atingerea obiectivelor de profitabilitate pe fiecare client
Solutionarea la timp a eventualelor reclamatii venite din partea clientilor

01.09.2011 - 30.04.2017

Departament: transport / distributie

Titlu Job: consiler juridic\manager operational

Responsabilitati:

In cadrul firmei am avut activitati complexe si diverse pe diferite departamente. Firma are ca si obiect de activitate productia, comertul si furnizarea de carbuni si combustibil solid catre institutii ale statului si clienti persoane juridice; totodata ca si obiect secundar productia de mobilier din lemn masiv si exportul acestuia in alte tari ale UE si constructii/amenajari/intretineri de drumuri din judetul Bihor.
JURIDIC/ADMINISTRATIV/COMERCIAL

Juridic
- analizam contractele comerciale incheiate cu diferiti furnizori de materii prime, aparaturi, materiale, servicii in care verificam cauzele contarctuale, modalitatea de efectuare/livrare a serviciului prestat, buna executie a lucrarilor, timpul de efectuare/prestare a lucrarii, termene de plata, garantii. Dupa caz solicitam si negociam schimbarea termenilor contractuali in raport cu obiectivele firmei.
- in cazul neincasarii creantelor la serviciile prestate de catre firma ma ocupcam de notificari, informari si discutii despre incasarea soldurilor cu clientii, iar in cazul in care acestia nu colaborau in parteneriat cu un avocat recurgeam la procedurile legale in baza contractelor semnate de recuperare a soldurilor

- Asistent Manager dep. Comercial

Pregateam partea de licitatii/achizitii publice in domeniul institutiilor de stat si private . Verificam si intocmeam caietele de sarcini, elaboram scrisorile de buna executie ale lucrarilor si scrisori de garantie bancara pentru a putea participa la licitatii
Achizitionam tot necesarul de materii prime si materiale pentru domeniul constructii prin licitatie publica sau inchirieri.
Pregateam documentatia pentru obtinerea permiselor de exploatare a carbunilor - avize/instanta/licitatii.
Inregistram probele de carbune pentru laborator, le ridicam si expediam la institut periodic. Mentineam legatura cu cele 3 laboratoare si centralizam rezultatele/valorile de putere calorica.
Monitorizam cantitatile livrate catre institutii publice -ex. CET ORADEA, mentineam legatura cu clientii pentru eventualele probleme intampinate (diferente calitative sau cantitative) si remediam situatiile neplacute/neprevazute
- Contactam clienti persoane juridice sau instituii si elaboram oferte comerciale cu serviciile noaste, negociam contractele ,termenele de plata si monitorizam situatia incasarilor impreuna cu departamentul contabilitate.
- Participam impreuna cu directorul firmei la diverse intalnire cu potentialii clienti ai firmei

01.09.2009 - 30.09.2011

Departament: banci

Titlu Job: consultat financiar

Responsabilitati:

Activitatea se desfasura in proportie de 80% pe teren, prospectarea pietei in vederea gasirii unor noi oportunitati.
-Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte in acest sens;
-Preluarea si gestionarea informatiilor legate de potentialii clienti
-Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;
- Verificarea documentatiei de creditare si intocmirea dosarelor in vederea aprobarii creditului
- Mentinerea relatiei cu clientii pe perioada derularii creditului in vederea acordarii unei asistente de specialitate complete.
- Promovarea si vanzarea produselor bancare ,conturi curente,persoane fizice si IMM-uri,carduri ,credite de nevoi personale,asigurari de calatorie,asigurari conturi curente si credite.
Atragerea permanenta de noi clienti.
Urmarirea si realizarea planului de vanzari lunar si anual.

01.11.2008 - 31.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: office consultant - finante @ ing bank

Responsabilitati:

-Gestionarea portofoliului de clienti
-Procesarea informatiilor si verificarea corectitudinii acestora inainte de transmiterea catre banca prin aplicatii specifice
- Asigurarea suportului in zona de Self Bank, prin consilierea clientilor in folosirea celor 2 aparate (Multimat si Bancomat +)
- Am reusit sa construiesc si sa mentin relatii solide cu clientii, atat persoane fizice, cat si persoane juridice;astfel am primit recomandari care au contribuit la cresterea portofoliului de clienti
-Dezvoltarea portofoliului de clienti si de credite retail indeplinind obiectivele stabilite;
-Desfasurarea unei activitati sustinute de promovare a produselor bancii;
-Evaluarea informatiilor furnizate de clienti pentru a stabili daca sunt indeplinite conditiile de creditare, intocmind dosarul de credit si urmarind analiza dosarului;
-Clasarea documentelor si arhivarea dosarelor de credit conform procedurilor stabilite;
-Pregatirea si prezentarea rapoartelor periodice privind situatia portofoliului;
- Monitorizarea clientilor cu restante si propunerea unor solutii in cazul creditelor neperformante
-Prospectarea pietei si identificarea clientilor potentiali;
-Contactarea clientilor si planificarea intalnirilor pe teren sau in ING Office;
-Gestionarea portofoliului de clienti si urmarirea consolidarii relatiei cu acestia;
- Promovarea produselor bancare si de asigurari, administrarea acestora;
-Contribuirea la realizarea target-ului stabilit de Office Manager;
-Procesarea informatiilor necesare pentru a face prima verificare in vederea acordarii produselor de creditare;
-Verificarea corectitudinii informatiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
-Sondarea permanenta a gradului de satisfactie al clientilor prin solicitarea de feedback;

01.08.2006 - 31.12.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter vanzari credite

Responsabilitati:

Dezvoltarea portofoliul de clienti al bancii prin atragerea de noi clienti,imbinand munca de birou cu munca de teren

Verificarea pentru corectitudinea si valabilitatea documentelor necesare intocmirii documentatiei de credit;

Participarea activa la realizarea target-ului de vanzari al echipei si la atingerea obiectivelor calitative, respectand politica de vanzari a companiei;

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Colegiu / Studii postliceale: Asistent medical generalist la Grup școlar particular Georgiana din Oradea .
2015 - 2018 Colegiu / Studii postliceale: Proiectare îmbrăcăminte și design vestimentar la Colegiu Național Mihai Viteazul din Oradea .
2006 - 2010 Facultate: DREPT la UNIVERSITATEA ORADEA-FACULTATEA DE STIINTE JURIDICE ORADEA din ORADEA.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: engleză -franceza la LICEUL TEORETIC ONISIFOR GHIBU din ORADEA.

Premii

Certificari
Dec 2018 - May 2019: Consultant in Aroma-Terapie Doterra
Promovarea metodelor naturale folosind uleiuri esentiale pure cu grad certificat terapeutic folosite preponderent in aroma-terapie, pentru imbunatatirea unui stil de viata mai sanatos , din dorinta de a cauta solutii care imbina medicina holistica cu medicina alopata .
Sep 2016 - Jun 2018: Proiectare si Creatie Vestimentara
Curs acreditat in domeniul vestimentar in dorinta de deschide un atelier de Croitorie
May 2009 - Aug 2011: HACCP & ISO 22000: Analiza Riscului şi a Punctelor Critice de Control - Certificare Sisteme de management ale siguranţei alimentelor si ISO 9001 Asigurarea calitatii serviciilor comerciale
Proiectele de mystery shopping sunt implementate pentru acele firme interesate de calitatea serviciilor pe care le oferă clienților, conștiente de impactul pe care îl are mystery shopping-ul asupra perfomanțelor. Se implementează programe de mystery shopping în domeniul bancar, modă, asigurări, benzinării, clinici, imobiliare, restaurante, supermarketuri, farmacii, chiar și pentru serviciul de transport persoane în regim taxi sunt implementate astfel de programe

Firma vitiate: McDonalds, Rompetrol, Omv, Ing Bank, Lotus Market Oradea, Banca Carpathika, Omniasig, Farmacia 3 Oradea, Sensiblu
Conferinte
Apr 2015 - May 2015: TOASTMASTERS ORADEA
În programul Toastmasters membrii învaţă prezentând discursuri şi dezvoltându-şi abilităţi de leadership într-o atmosferă pozitivă și prietenoasă. Un motiv foarte important al succesului acestui program este acela că membrii îşi evaluează unii altora discursurile, nu există un instructor.

Într-o şedinţă obişnuită, membrii susţin discursuri improvizate pe baza unei tematici bine stabilite, conduc întâlnirea şi îşi dezvoltă abilităţi legate de folosirea corectă a limbii, încadrare în timp şi prezentarea unor evaluări constructive.
Proiecte
Aug 2006 - Sep 2012: ELSA ROMANIA
ELSA (”The European Law Students’ Association” / “Asociaţia Europeană a Studenţilor la Drept”)ELSA România este singura asociaţie a studenţilor la drept care activează la nivel naţional, reunind aproximativ 1000 de membri din Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș şi Timişoara.
Hobby-uri
vizionarea de filme, muzica, navigare internet, shopping, design rochii mama-fiica, calatoriile, condusul auto

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close