Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.09.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.11.2007

obiectiv

 

Obiectivul meu este dezvoltarea profesionala . Pot contribui în mod eficient și util la dezvoltarea operațiunilor unei companii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Realizearea planul zilnic de vanzari
Prezentarea si promovearea produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti
Prospectearea in permanenta a piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor/serviciilor
Mentinerea in permanenta a legaturii cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti

01.09.2014 - prezent

Departament: management

Titlu Job: voice of the workforce ambassador

Responsabilitati:

Ambasadorii promoveaza si iau parte la crearea initiativelor HP. Ei ajuta la sensibilizarea angajatilor la evenimentele organizate de companie.

Planifica evenimente si lucreaza in stransa legatura cu conducerea pentru a facilita intregrarea angajatilor atat pe plan profesional, financiar, fizic, managementul stresului, precum și alte strategii ce trebuie incluse in rutina de zi cu zi.

Ambasadorii se reunesc pentru a planifica evenimente și, de asemenea, să impartaseasca cele mai bune practici si feedback-ul obtinut de la membrii echipei lor.

01.01.2014 - 01.04.2015

Departament: it software

Titlu Job: administrator contracte

Responsabilitati:

Urmarirea respectarii clauzelor contractuale;
Mentinerea legaturii cu institutiile de finantare;
Administrarea contractelor de leasing;
Gestionarea contractelor si intocmirea actelor aditionale;
Activitati de arhivare si informatizare a documentele contractuale;
Comunicare permanenta cu clientii si partenerii companiei.

01.06.2013 - 01.11.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele in cadrul sucursalei au fost: gestionarea activitatii de vanzari credite ipotecare/ de consum cu clientii de retail din cadrul unitatii sau prin intermediul canalelor externe de vanzare; efectuarea vanzarii directe, individual sau in echipe mixte; indeplinirea indicatorilor de vanzari credite ipotecare la nivelul sucursalei; comunicarea cu clientii eneficiari de credite ipotecare/ de consum si rezolvarea problemelor aparute pe durata colaborarii cu banca; verificarea documentelor prezentate de catre clienti in vederea intocmirii dosarului de credite; efectuarea verificarilor conform normelor de produs si certificarea acestora prin semnatura; structurarea propunerii de creditare si prezentarea dosarului de credit pentru aprobare; colaborarea cu alte departamente in vederea parcurgerii tuturor etapelor necesare pentru aprobarea dosarelor de credit si acordarea acestora; colaborarea cu celelalte compartimente ale sucursalei pentru vanzarea unor pachete de produse cat mai complexe.

01.08.2012 - 01.06.2013

Departament: banci

Titlu Job: teller

Responsabilitati:

- oferirea de informatii clientilor despre tranzactiile din conturile acestora si suport in rezolvarea problemelor curente ale clientilor;

- asigurarea ca platforma tranzactiilor clientilor este documentata corespunzator legilor, regurilor,standardelor si politicilor bancii;

- monitorizarea si manifestarea de vigilenta in depistarea oricaror tranzactii neobisnuite sau suspecte efectuate de clienti in afara profilului lor de activitate cunoscut, solicitand clientilor, dupa caz, sursa de origine a fondurilor, identitatea beneficiarului real si sa clarifice natura economica a operatiunilor cerute;

- cunoasterea in detaliu produsele si serviciile bancii;

- atitudine pro-activa fata de clienti, scopul fiind cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite;

- efectuarea de tranzactii cu si fara numerar;

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2014 - Mar 2014: SAP Contract Administrator Certification - Hewlett-Packard

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close