Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.08.2004

obiectiv

 

Absolventă a Facultății de Științe Economice, specializarea Marketing și licențiată în Managementul Relațiilor cu Clienții, ultima funcție ocupată fiind cea de Area Sales Manager în cadrul Telekom România și Telekom România Mobile, cu o mare experiență în managementul vânzarilor ( coordonarea acestora în direcția realizării obiectivelor și creșterii cifrei de afaceri ) și al echipelor ( recrutare, dezvoltare prin training la locul de muncă, îndrumare și fidelizare ). Un bun manager în gestionarea resurselor umane și materiale, ce a acumulat experiență treptat și care a pornit în carieră ca un simplu consultant de vânzări. În experiența mea profesională am urmărit întotdeauna să mă diferențiez atât prin implicare, comunicare, colaborare, prin propuneri argumentate care pot aduce un plus echipei și companiei, cât și printr-o calitatea superioară a muncii materializată prin rezultatele obținute în toată această perioadă în cadrul Telekom România.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bineinteles, toti ne dorim un job bine platit sau platit in functie de sarcinile pe care le indeplinim sau pe care le avem de indeplinit in cadrul slujbei contractate. Acest lucru mi-l doresc si eu, dar cel mai mult vreau sa mi se ofere sansa de a avansa, in situatia in care meritele mele ar putea atrage dupa sine un astfel de aspect.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Din poziția de Reprezentant Vanzari, principalele sarcini de implementarea cărora ma asigur sunt: prospectarea pieței in vederea identificării potențialilor clienti ( atât persoane fizice, cât și persoane juridice ) și vizitarea acestora; acordarea de consultanta și suport privind identificarea produselor și soluțiilor potrivite nevoilor și dorintelor identificate; vânzarea produselor si asigurarea termenului de livrare și montare stabilit; dezvoltarea și menținerea de relații parteneriale de durata cu clienții.

01.08.2014 - 31.01.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Coordonarea unui număr de 17 Magazine, din care 13 proprii și 4 în regim franciză, ceea ce implică planificarea, comunicarea, controlarea și evaluarea activității ariei de responsabilitate în vederea menţinerii unui nivel înalt de standard operațional precum și in vederea realizării obiectivelor de vânzări setate.
Printre sarcinile aferente acestei poziții se numără vizitarea lunară a magazinelor, urmărirea și optimizarea procesului de vânzare prin acordarea de feedback și trasarea de acțiuni specifice, analizarea rezultatelor și raportarea acestora la targetele setate, verificarea stocurilor și a mercantizării spațiului de vânzare, verificarea cunoștințelor și urmărirea modului în care personalul le aplică în interacțiunile de vânzare, trasarea unor sarcini și acțiuni concrete care să ajute personalul să își realizeze obiectivele setate in concordanță cu politicile companiei.
Monitorizarea zilnică a rezultatelor obtinute raportate la targetul setat, discutarea acestora cu sefii de magazine, verificarea motivelor ce au generat performanța scăzută și propunerea de soluții pentru remedierea acestora și, implicit, monitorizarea și optimizarea rezultatelor lunare ţinând cont permanent de principalii indicatori de performanță urmăriţi.
Această poziție implică de asemenea monitorizarea principalilor competitori, pregatirea și susținerea de sedinţe lunare cu șefii de magazine, administrarea resurselor umane ( recrutare, angajare, instruire, dezvoltare și motivare ).



01.10.2011 - 31.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Planificarea și coordonarea activității magazinului în vederea menţinerii unui nivel înalt de standard operațional, administrarea resurselor umane și materiale avute la dispoziție, monitorizarea și optimizarea continuă a rezultatelor echipei în vederea realizării obiectivelor setate, asigurarea calităţii în procesul de servire a clienţilor atât în vânzare cât și în activități specifice de customer care, precum și instruirea, dezvoltarea și motivarea permanentă a membrilor echipei.
Gestionarea activității operaționale a magazinului prin administrarea numerarului, controlul stocurilor de marfă, mercantizarea și pregătirea magazinului pentru funcționarea zilnică, administrarea cheltuielilor curente și raportarea tuturor situaţiilor zilnice, săptămânale, lunare precum și cele solicitate de către superiorul direct.

01.07.2008 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

Întampinarea clienților, identificarea nevoilor reale ale acestora, oferirea suportului tehnic necesar și recomandarea produselor și serviciilor potrivite nevoilor cumpărătorului, simularea diferitelor planuri tarifare în vederea prezentării avantajelor/dezavantajelor pentru fiecare în parte și respectiv finalizarea vânzării.
Familiarizarea cu acțiuni specifice activității de customer care ca de exemplu înregistrarea și soluționarea reclamațiilor, service/garanție, precum și solicitarea și obținerea unui feedback constructiv.
De asemenea, în cadrul acestei poziții am deprins modul de urmărire și realizare a targetelor, am învățat să planific activitățile în concordanță cu graficul zilnic și săptămânal în vederea realizării obiectivelor impuse, am învățat să urmăresc și să optimizez procesul de aprovizionare și aranjare a produselor în spațiul de vânzare în conformitate cu politica de mercantizare a companiei, de asemenea mi-am continuat dezvoltarea profesională prin participarea la programele de training și dezvoltare organizate de companie și nu numai.

01.08.2007 - 31.01.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Inventarierea permanenta a stocurilor in vedere evitarii pierderilor. Generarea si plasarea de comenzi de marfa si receprtionarea acesteia. Mercantizarea produselor in functie de strategia de vanzari si comercializarea acestora.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Specializarea Marketing la Facultatea de Științe Economice, Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau. Principalele discipline studiate sunt urmatoarele: Managementul ( afacerilor, marketingului, resurselor umane, relatiilor cu clientii ); marketingul ( serviciilor, international, interorganizational ); comportamentul consumatorului; tehnici de vanzare; promovarea vanzarilor; tehnici de negociere s.a.m.d..
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Profil M1, Specializarea Stiintele Naturii la Colegiul Henri Coanda din Bacau.

Premii

2005 - 2006: Curs de operator PC;
2005 - 2006: Curs de Tehnici de Negociere. .
In cadrul Companiei "Germanos Telecom Romania" SA, am urmat diverse cursuri, cum ar fi:
18.08.2008 - 22.08.2008: curs STS, Bucuresti – bazat pe tehnici de vanzare si servicii Cosmote;
2009 - curs STS 2, Iasi ;
2009 - curs BSCS, Iasi - accesul la baza de date a clientilor Cosmote ;
21.01.2010 - 22.01.2010 - curs Orca, Iasi - proceduri si pasi pentru activarea contractelor de date Cosmote ;
04.03.2010 - 05.03.2010 - curs ZAPP - COSMOTE, Iasi ;
08.04.2010 - curs STEPS, Bacau - bazat pe vanzarea produselor si serviciilor Romtelecom.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close