 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 30.06.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.06.2009
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2013 - prezent Departament: imobiliare Titlu Job: reprezentant tehnic si comercial |
|
01.03.2013 - 01.07.2013 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator comercial Responsabilitati: - promovarea imaginii firmei si produselor acesteia;
- planificarea si organizarea timpului si activitatilor specifice vanzarilor;
- realizarea si indeplinirea planurilor saptamanale de actiune;
- intocmirea raporturilor de activitate catre coordonatorul de vanzari;
- coordonarea mercantizarii rafturilor si a vitrinelor, conform regulilor Musette;
- comunicarea cu clientii - aplicarea regulilor stabilite de intreaga echipa;
- implementarea activitati promotionale;
- fidelizarea clientilor;
- receptie marfa sediu;
- retur marfa sediu;
- fise de magazie;
- inregistrarea miscarilor pe calculator si pe casa de marcat;
- inventariere - gestiune colectiva/ acuratete stoc/ operare in timp/ transmiterea o singura data (CF tipizat inventar comisie)
- alte miscari - caiet separat pentru: iesiri diverse pe baza pe PVPP, reparatii din stoc magazin etc. (CF procedura transfer marfa sediu-magazine) |
|
21.11.2012 - 15.03.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: receptionist Responsabilitati: - intampinarea clientilor si ocazional asigurarea protocolului;
- preluarea apelurilor telefonice;
- preluarea corespondentei, verificarea si distribuirea ei;
- amenajarea salilor de meeting;
- receptionarea mesajelor venite din exterior si redirectionarea acestora catre managerii superiori, in ordine cronologica si in functie de importanta lor;
- rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor;
- verificarea continua a corespondentei intrari-iesiri( fax, email, note telefonice);
- procedura taxi;
- interactionare buna cu echipa. |
|
17.06.2011 - 10.07.2012 Departament: audit / consultanta Titlu Job: assistent manager Responsabilitati: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate a corespondenta;
- indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- redactarea corespondentei de afaceri necesare desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, email;
- actualizarea bazei de date;
- asigurarea logisticii de calatorie pentru conducerea firmei;
- elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de managementul firmei;
-procurarea de rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
- convoacarea participantilor la sedintele firmei;
- participarea la sedintele de lucru;
- participarea la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
- asigurarea protocolului. |
|
28.01.2011 - 28.06.2011 Departament: vanzari Titlu Job: operator vanzari prin telefon |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Relatii Internationale si Integrare Europeana la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Relatii Comerciale si Finaciar Bancare Interne si Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National "Radu Greceanu" din Slatina.
Premii Program de initiere pentru ocupatia de operator introducere,validare si prelucrare date,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina.
Program de perfectionare pentru ocupatia tehnician in activitati financiare si comerciale,modul comunicare si negociere in afaceri,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina.
Program de perfectionare pentru ocupatia tehnician in activitati financiare si comerciale,modul managementul afacerilor,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|