Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.06.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.06.2009

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: reprezentant tehnic si comercial

01.03.2013 - 01.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- promovarea imaginii firmei si produselor acesteia;
- planificarea si organizarea timpului si activitatilor specifice vanzarilor;
- realizarea si indeplinirea planurilor saptamanale de actiune;
- intocmirea raporturilor de activitate catre coordonatorul de vanzari;
- coordonarea mercantizarii rafturilor si a vitrinelor, conform regulilor Musette;
- comunicarea cu clientii - aplicarea regulilor stabilite de intreaga echipa;
- implementarea activitati promotionale;
- fidelizarea clientilor;
- receptie marfa sediu;
- retur marfa sediu;
- fise de magazie;
- inregistrarea miscarilor pe calculator si pe casa de marcat;
- inventariere - gestiune colectiva/ acuratete stoc/ operare in timp/ transmiterea o singura data (CF tipizat inventar comisie)
- alte miscari - caiet separat pentru: iesiri diverse pe baza pe PVPP, reparatii din stoc magazin etc. (CF procedura transfer marfa sediu-magazine)

21.11.2012 - 15.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

- intampinarea clientilor si ocazional asigurarea protocolului;
- preluarea apelurilor telefonice;
- preluarea corespondentei, verificarea si distribuirea ei;
- amenajarea salilor de meeting;
- receptionarea mesajelor venite din exterior si redirectionarea acestora catre managerii superiori, in ordine cronologica si in functie de importanta lor;
- rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor;
- verificarea continua a corespondentei intrari-iesiri( fax, email, note telefonice);
- procedura taxi;
- interactionare buna cu echipa.

17.06.2011 - 10.07.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate a corespondenta;
- indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- redactarea corespondentei de afaceri necesare desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, email;
- actualizarea bazei de date;
- asigurarea logisticii de calatorie pentru conducerea firmei;
- elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de managementul firmei;
-procurarea de rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
- convoacarea participantilor la sedintele firmei;
- participarea la sedintele de lucru;
- participarea la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
- asigurarea protocolului.

28.01.2011 - 28.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Relatii Internationale si Integrare Europeana la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Relatii Comerciale si Finaciar Bancare Interne si Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National "Radu Greceanu" din Slatina.

Premii

Program de initiere pentru ocupatia de operator introducere,validare si prelucrare date,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina.
Program de perfectionare pentru ocupatia tehnician in activitati financiare si comerciale,modul comunicare si negociere in afaceri,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina.
Program de perfectionare pentru ocupatia tehnician in activitati financiare si comerciale,modul managementul afacerilor,organizat de SC CONSULTING IMPEX SRL cu sediul in Slatina

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close