Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.04.1996

obiectiv

 

Persoana comunicativa si empatica. Experienta in relatii cu clientii. Dispusa sa invete lucruri noi. Preferinta pentru munca in echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - 31.07.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

In cadrul pozitiei ocupate am imbinat placerea de a lucra cu clientii si a le oferi cele mai bune solutii in timp util cu eficacitatea procesului de inregistrare si prelucrare a comenzilor in programe specializate.
De asemenea, am devenit familiara cu aspecte despre procesele de productie a produselor vandute si am mentinut o buna comunicare nu numai cu clientul, cat si cu departamentele interne ce asigura buna functionalitate a procesului.

01.07.2018 - 31.12.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

In cadrul functiei ocupate am interactionat cu clientii intr-un mod eficient si empatic. Am preluat date si am incercat gasirea unei solutii optime atat pentru rezidentii din America, cat si pentru viitorii rezidenti. In principal m-am ocupat de procesul de leasing (transmiterea datelor si a preferintelor catre agentii locali), solutionarea problemelor de mentenanta (pentru rezidenti ) si de transmiterea altor nemultumiri catre managerii proprietatilor.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Managementul Dezvoltarii Afacerilor (in engleza) la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB din Cluj Napoca.
2015 - 2018 Facultate: Limba si literatura Engleza-Limba si literatura Japoneza la Facultatea de Litere, UBB din Cluj Napoca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close