Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.03.2006

obiectiv

 

Sunt o persoana ambitioasa, orientata catre rezultate, comunicativa si interactionez rapid cu oamenii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical senior

Responsabilitati:

Reprezentant medical senior, gastroenterologie si urologie pentru judetele Cj, BN, MM, SM, SJ si MS

01.11.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical cj si bn

Responsabilitati:

Promovare medicala, urologie, ginecologie, medicina de familie, pediatrie, reumatologie si orl.
Vizitam medici si farmacii conform planului elaborat de departamentul de vanzari si marketing:
-ofeream informatii cu privire la medicamentele promovate clientilor mei
-ofeream mostre ale medicamentelor promovate
-ajutam la crearea unei baze de date prin identificarea medicilor noi si al farmaciilor noi
-adunam informatii cu privire la gradul de cunoastere/utilizare a produselor companiei de catre medici
- eram responsabila pentru primirea si trimiterea catre serviciul de farmacovigilenta pentru orice cerere de raportare a unei reactii adeverse
-puneam in aplicare strategia de marketing a companiei in teren, pentru buna desfasurare a activitatii
-realizam rapoarte zilnice care includ vizite la medici, medicamentele promovate si observatii
- aveam responsabilitatea de a comunica orice informatie din teren referitoare la reclamatii si formularea unor propuneri pentru rezolvarea acestora
- participam la congrese si alte evenimente dedicate medicilor
Premiu pentru cea mai mare crestere a prescriptiilor pentru Fleraday in 2019.

01.04.2014 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Reprezentant vanzari farmacii pentru judetele CJ, AB, MS, BM si SJ

01.05.2012 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari farmacii

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor din portofoliul ADM FARM: gama de sortimente, pret cu amanuntul, originea producatorilor, promotiile oferite de acestia, discount-urile financiare sau rabaturile naturale,in conformitate cu strategiile de marketing ale companiei.
Respectarea concordantei dintre produsele comandate de catre client si cele primite de fapt
Urmarirea incasarilor, programari la plata, pentru realizarea targetului de incasari
Raportari saptamanale privind vanzarile efectuate, datoriile scadente ale beneficiarilor, restantele acestora si alte date legate de vanzarea de produse.
Cresterea vanzarilor cu 10 %

01.11.2011 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Promovare medicala in conformitate cu strategiile de marketing ale companiei, pentru patru judete : Cluj, Maramures, Mures si Satu Mare

Comunicarea in scris a informatiilor esentiale privind activitatea (rapoarte zilnice, saptamanale, lunare).

Identificarea si exploatarea oportunitatilor de piata.

01.01.2010 - 30.11.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabilitate internationala

Responsabilitati:

Contabilitate internationala - UCB SPANIA

Schimb de experienta la sediul clientului din Madrid, Spania.

01.07.2006 - 01.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent general manager

Responsabilitati:

2006-2007 Front Office Coordinator, responsabil in departamentul de derulare:incepand de la rezervarile autoturismelor,urmarirea acestora, solicitari facturi proforme, urmarirea platilor, programarea transportarii acestora din Bucuresti in Cluj,pana la livrarea efectiva, facturare, incasare etc




2007-2009 : Asistent General Manager
Asigururarea unui flux informational eficient intre Directorul General, departamentele din cadrul sediului central al companiei si punctele de lucru.
Atributii de contabilitate primara: facturare,registru de casa etc
Organizarea agendei zilnice de lucru a Directorului General, a intalnirilor de afaceri sau diverse evenimente/protocol;


RESPONSABIL RESURSE UMANE:

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Sociologie la Spiru Haret din Cluj Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Arta Dramatica la Liceul de coregrafie si arta dramatica Octavian Stroia din Cluj Napoca.

Premii

Certificari
Jun 2016 - Oct 2016: Make-up Artist

Sep 2000 - Jul 2004: Instructor teatru

Traininguri
Oct 2012 - Oct 2013: Accelera- curs vanzari
4X4 Training

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close