Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.10.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa fiu " omul potrivit la locul potrivit " , sa fac parte dintr-un mediu de lucru care pune accent pe profesionalism , etica si un mediu de munca interactiv, plin de provocari . As vrea sa ma dezvolt pe plan profesional si totodata sa contribui la dezvoltarea companiei .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - 30.09.2015

Departament: asigurari

Titlu Job: broker in asigurari

Responsabilitati:

-emiterea politelor de asigurare
-emitere chitante/facturi
-efectuare borderouri pe baza politelor si intermediar intre societatile de asigurare si firma de brokeraj
-emiterea si evidenta documentelor specifice, arhivarea si ordonarea lor,introducerea in calculator si verificarea corectitudinii acestora
-evidenta clientilor si dezvoltarea portofoliului de clienti
-negocierea contractelor importante
-efectuare plati utilitati si administrative
-efectuare analize/previziuni
-efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare
-monitorizarea pietei si a concurentei din zona de responsabilitate

01.09.2009 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: reprezentant logistic

Responsabilitati:

-urmarirea permanenta a bazei de date de clienti, monitorizarea clientilor actuali, identificarea si contactarea noilor clienti, realizarea activitatii specifice vanzarilor ( planificare vanzari / negociere contracte / intocmire facturi,avize )
-coordonarea intregii activitati de vanzare a materialelor (materiale birotica si papetarie,consumabile,multifunctionale,scannere,copiatoare,calculatoare & laptop-uri ,etc)
-coroborarea activitatii a departamentului de achizitii cu cel contabil si logistic.
-intocmirea de rapoarte si analize specifice pentru Managementul Companiei.
-urmarirea activitatii financiar-economice a companiei, cresterea volumului de vanzari, coordonarea activitatii de contractare, distributie, service, logistica si alte activitati specifice.
-prospectarea pietei , urmarirea concurentei, activitati de promovare a produselor si a imaginii firmei pe piata

01.07.2006 - 30.09.2009

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician service

Responsabilitati:

-asigurarea funcţionarii echipamentelor periferice precum şi a echipamentelor de conectare / interconectare în reţea;supravegherea funcţionarii echipamentelor de birotica;
-instalarea şi configurarea echipamentelor periferice, folosind proceduri standardizate; urmărirea folosirii corectă a aplicaţiilor de către utilizatori;
-verificarea respectarii regulilor de securitate a accesului la echipamente şi date impuse de inginerul de sistem sau de administratorul de reţea;
-asigurarea service-ului si mentenantei echipamentelor de copiere/printare la sediul clientilor sau/si sediul firmei.
-diagnostic si totodata executare lucrari de depanare/asamblare/reconditionare copiatoare, imprimanta, depanare soft si hard.
-identificare subansamble necesare in ofertele furnizorilor si creearea pretului optim pentru client.
-asigurarea de suport tehnic si consultanta pentru echipa de vanzari si pentru clienti,atat telefonic cat si prin intermediul email-ului.
-gestioneaza documentele specifice departamentului.

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Economia Comertului, Servicilor si Turismului la UCDC FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE din CLUJ NAPOCA. Licentiat
2005 - 2008 Facultate: Stiinte Economice la UBB Facultatea de Bussines din Cluj - Napoca.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Profil Tehnic la Colegiul Tehnic de Transporturi CF - CLUJ NAPOCA din CLUJ NAPOCA.

Premii

Certificari
Dec 2013: Certificare Asistent in Brokeraj Cod Raf

Voluntariat
Jun 2010 - Oct 2015: Asociatia DOWN Centrul Educational Raluca

Jun 2009 - Jun 2010: Festivalul Armonia editia I si editia a II a

Hobby-uri
Muzica,Dansul,Lectura,Calatoriile,Sportul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close