Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.03.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

24.06.2013 - 16.10.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant/consilier relatii cu clientii

Responsabilitati:

- acordarea de asistenta clientilor prin intermediul sistemului de tichete,prin chat sau telefonic
- procesarea comenzilor noi si autentificarea/validarea clientilor noi
- distribuirea notificarilor de neplata
- facturarea comenzilor si procesarea platilor prin credit card
- acordarea de asistenta clientilor in alegerea produsului/serviciului potrivit
- acordarea de asistenta clientilor in vederea efectuarii platilor, plasarii comenzilor, modificarii planului achizitionat initial
- identificarea problemelor de ordin tehnic, escaladarea lor catre departamentul tehnic prin intermediul tichetelor si transferarea clientilor catre acest departament
- contactarea clientilor noi pentru a le ura bun venit si pentru a sonda eventuale probleme/intrebari intalnite pe parcursul testarii noului produs/serviciu, escaladarea problemelor/intrebarilor catre departamentul relevant

01.10.2012 - 17.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist autorizare note de credit

Responsabilitati:

- auditarea conturilor clientilor care au returnat bunuri sau care solicita o nota de credit
- crearea si distribuirea de rapoarte catre management cu privire la note de credit si returnari
- raportarea tendintelor relevante in legatura cu returnarile si notele de credit catre management in vederea identificarii eventualelor cauze de aparitie
- auditarea si autorizarea notelor de credit initiate de catre departamentul de Relatii cu Clientii
- acordarea de asistenta si suport tehnic membrilor echipei atunci cand acestia au nevoie de consiliere/ajutor pentru - rezolvarea cerintelor clientilor
- instruirea noilor membri
- facilitarea si eficientizarea comunicarii intre seful de echipa si membrii echipei
- mentinerea si asigurarea fluentei activitatii in absenta sefului de echipa
- acordarea de asistenta sefului de echipa in vederea optimizarii proceselor
- monitorizarea implementarii procedurilor

01.07.2012 - 01.10.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: credit control - specialist de proces

Responsabilitati:

- instruirea noilor veniti
- oferirea de ajutor/suport membrilor echipei
- rezolvarea/escaladarea problemelor sesizate de catre membrii echipei
- colaborarea cu seful de echipa in vederea gasirii unor solutii de imbunatatire a proceselor de munca
- supravegherea/monitorizarea modului de aplicare a procedurilor de catre membrii echipei
- monitorizarea si sesizarea eventualelor probleme tehnice
- supravegherea procesului si a volumului de munca;
- organizarea/distribuirea sarcinilor in echipa
- asigurarea unei comunicari fluente intre seful de echipa si membrii echipei

01.01.2010 - 01.07.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent proces autorizare si audit credite si retururi

Responsabilitati:

- Auditarea conturilor clientilor care au returnat marfa sau au facut o cerere pentru credit
- Oferirea unui raspuns prompt clientilor cu privire la retururi sau cereri de credit
- Oferirea de informatii cu privire la retururi si credite companiei prin crearea si distribuirea de rapoarte
- Raportarea trendului retururilor si creditelor catre managerii relevanti astfel incat sa fie identificate cauzele acestora
- Organizarea propriului timp pentru asigurarea prioritizarii volumului de munca si completarea sarcinilor in intervalul de timp stabilit
- Autorizarea si Procesarea creditelor si a retururilor
- Anularea creditelor eronate

Realizari:

Am contribuit la cresterea venitului firmei prin economisirea unei sume de aproximativ 40.000 de lire sterline prin anularea creditelor eronate intr-o perioada de numai 3 luni.

20.02.2008 - 01.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent proces colectare si control credit

Responsabilitati:

- Contactarea clienţilor repartizaţi pentru a colecta facturile cu scadenţa depăşită
- Gestionarea situaţiei clienţilor şi a procesului de urmărire încasări clienţi
- Actualizarea registrului clienţilor după fiecare interacţiune cu aceştia
- Rezolvarea obiecţiilor clienţilor pentru a obţine efectuarea plăţii restante
- Evaluarea creşterilor/scăderilor limitelor de credit
- Analiza si deblocarea procesarilor blocate

12.11.2005 - 20.05.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-colectarea banilor din incasari in saci sigilati
-intocmirea situatiei
-verificarea si intocmirea situatiei tichetelor de masa

studii

 

Facultati:

Colegiul National "Mihai Eminescu", Baia Mare/Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca/Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor - Sectia Finante-Banci/Masterat Managementul Dezvoltarii Afacerilor

Activitati extracurriculare

- excelente cunostinte de limba engleza ( nivel avansat )
- bune abilitati de comunicare, relationare interpersonala si instruire ( training/coaching )
- buna capacitate de a lucra sub presiune
- bune abilitati de analiza si raportare
- atentie la detalii
- fire analitica
- persoana automotivata si auto didacta

Premii

Atestat de Limba Engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close