Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.06.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.09.2016

obiectiv

 

Reliable and detail oriented. I am productive both in a team and when it comes to individual tasks.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: reporting analyst

01.05.2019 - 31.08.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: order to cash senior analyst

Responsabilitati:

The main activity is order release followed by collection. I also perform the direct debit proposal. Customer support. Working closely with the sales team. Monthly reports to present the KPIs.

01.07.2018 - 30.04.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounting clerk

Responsabilitati:

The company is a worldwide logistics provider which provides all means of transport. I work as a collection accountant for the clients from Portugal. I have a large portfolio of clients whom I contact via phone and email in order to collect payments. I also post payments from the banks, I do some of the ICSs, I I post cheques, I make daily reports about the results of the previous day. I solve tickets sent from our operational department. I do a daily process which clears the invoices that where posted on the client's account after the payment.

01.06.2017 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

The company provides support for the clients of Ryanair. I would help clients make reservations or change their reservations. I would help them with information regarding their flight.

studii

 

Facultati:

2018 - 2019 Masterat: Ingineria Resurselor Umane la Universitatea Politehnica din București.
2015 - 2018 Facultate: Filologie, Portugheză - Suedeză la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine din Bucurețti.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Filologie - Bilingv Engleză la Colegiul Național Zinca Golescu din Pitești.

Premii

Conferinte
Jun 2016 - Nov 2016: SESIUNILE DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE ALE STUDENȚILOR SCANDINAVIȘTI

Certificari
Feb 2009 - Jun 2010: Cambridge English: Advanced



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close