Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.05.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2010

obiectiv

 

Loc de munca stabil cu posibilitate de avansare in cariera. Un loc de munca cu posibilitatea de a pune in practica cunostintele dobandite

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa Asigurare

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Functii publice, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Brasov, Timisoara, Lugoj

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: repair operations escalations supervisor

01.01.2017 - 31.03.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service team lead

Responsabilitati:

Team leader non technical helpdesk

01.06.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: lead customer service representative

Responsabilitati:

Supervisor in cadrul departamentului de suport non tehnic - echipa de imprimante

01.06.2015 - 30.06.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior customer support representative

01.10.2014 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

01.07.2013 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Inregistrarea de reparatii pentru scannere, furnizarea de informatii clientilor despre stadiul reparatiei - clienti francezi si italieni

01.06.2012 - 01.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior process executive

Responsabilitati:

Suport technic pentru smartphone, tablete si calculatoare pentru clienti francezi

05.11.2009 - 01.07.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Operator call center (rezervari hoteliere. completarea voucherului)

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Relatii Internationale la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Relatii International si Studii Europene la Universitatea de Vest Timisoara - Facultatea de Stiinte Politice, Filosofie si Stiinte ale Comunicarii din Timisoara.

Premii

Hobby-uri
Citit, muzica, Sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close