de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

De a lucra intr-o echipa de profesionisti, avand posibilitatea de a-mi utiliza cunostintele si totodata de a invata lucruri noi si interesante

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: reo asset administrator

Responsabilitati:

-Organizeaza si coordoneaza activitatile de management, suport si administrare privind mentinerea in bune conditii a imobilelor aflate in gestionare .
-Se ocupa de securizarea imobilului .
-Efectueaza vizite lunare la fiecare imobil din portofoliu pentru a culege toate datele/informatiile esentiale proprietarului de imobil .
-Colaboreaza si mentine legatura cu Asociatiile de Proprietari, efectueaza plati, obtine si pune la dispozitie documente si informatii necesare asociatiei precum si proprietarului de drept al imobilului .
-Se ocupa de citirea si raportarea indecsilor lunari ai imobilului ( apa, gaze, energie electrica ) .
-Propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului şi conduce activitatile de intretinere ale acestuia .
-In caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anuntă echipele de instalatori şi ia în primire rezultatele muncii acestora .
-Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea clientilor şi/sau se implica în mod direct in rezolvarea acestora .
-Urmareste inregistrarea corecta a cheltuielilor de regie a imobilului .
-Implementeaza politica de promovare si de dezvoltare a imobilului în conformitate cu strategia de dezvoltare a unitatii .
-Colaboreaza cu institutiile statului, specific activitatii ( Taxe si Impozite, Trezorerii, Administratii Financiare, Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Posta Romana, Primarii ) .
-Reprezinta proprietarul in fata furnizorilor de utilitati, negociaza, incheie si semneaza contracte in vederea furnizarii de utilitati si servicii cu privire la imobile .
-Se ocupa de deschiderea rolului fiscal, eliberarea certificatelor fiscale, obtinerea adeverintelor de vanzare eliberate de catre Asociatiile de Proprietari precum si scoaterea de pe rol a imobilelor vandute .
-Se ocupa de intabularea dreptului de proprietate, obtinerea extraselor de carte funciara, eliberarea planurilor cadatrale .
-Se ocupa de obtinerea certificatelor de urbanism .
-Se ocupa de promovarea si vânzarea imobilelor .
-Gestioneaza portofoliul alocat .

01.08.2013 - 30.06.2019

Departament: imobiliare

Titlu Job: reo asset administrator

Responsabilitati:

-Organizeaza si coordoneaza activitatile de management, suport si administrare privind mentinerea in bune conditii a imobilelor aflate in gestionare .
-Se ocupa de securizarea imobilului .
-Efectueaza vizite lunare la fiecare imobil din portofoliu pentru a culege toate datele/informatiile esentiale proprietarului de imobil .
-Colaboreaza si mentine legatura cu Asociatiile de Proprietari, efectueaza plati, obtine si pune la dispozitie documente si informatii necesare asociatiei precum si proprietarului de drept al imobilului .
-Se ocupa de citirea si raportarea indecsilor lunari ai imobilului ( apa, gaze, energie electrica ) .
-Propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului şi conduce activitatile de intretinere ale acestuia .
-In caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anuntă echipele de instalatori şi ia în primire rezultatele muncii acestora .
-Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea clientilor şi/sau se implica în mod direct in rezolvarea acestora .
-Urmareste inregistrarea corecta a cheltuielilor de regie a imobilului .
-Implementeaza politica de promovare si de dezvoltare a imobilului în conformitate cu strategia de dezvoltare a unitatii .
-Colaboreaza cu institutiile statului, specific activitatii ( Taxe si Impozite, Trezorerii, Administratii Financiare, Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Posta Romana, Primarii ) .
-Reprezinta proprietarul in fata furnizorilor de utilitati, negociaza, incheie si semneaza contracte in vederea furnizarii de utilitati si servicii cu privire la imobile .
-Se ocupa de deschiderea rolului fiscal, eliberarea certificatelor fiscale, obtinerea adeverintelor de vanzare eliberate de catre Asociatiile de Proprietari precum si scoaterea de pe rol a imobilelor vandute .
-Se ocupa de intabularea dreptului de proprietate, obtinerea extraselor de carte funciara, eliberarea planurilor cadatrale .
-Se ocupa de obtinerea certificatelor de urbanism .
-Se ocupa de promovarea si vânzarea imobilelor .
-Gestioneaza portofoliul alocat .

01.02.2013 - 31.08.2013

Departament: altele

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-Recupereaza bunurile subiecte ale contractelor de leasing/credit de la debitori persoane fizice si juridice
-Colaboreaza cu institutiile si autoritatile statului specific activitatii : ( Registrul Auto Roman, Politie, Administratii Financiare, Primarii ).
-Stabileste intalniri in vederea negocierii termenilor contractuali, recuperararea sumelor restante sau reposedarea bunurilor finantate in sistem leasing/credit (masini, utilaje, imobile etc/dupa caz) atat din tara cat si repatrierea acestora.
-Stabileste angajamente de plata, esalonari, discounturi, perioade de gratie sau diverse facilitati de plata necesare in vederea unei colaborari in parametrii optimi pentru stingerea datoriilor .
-Gestioneaza politele de asigurare RCA-CASCO aferente parcului auto propriu sau recuperat .
-Programeaza autovehiculele pentru revizii, verificari sau reparatii .
-Colecteaza transportul zilnic al corespondentei si a altor documente de la si catre colaboratorii institutiei .
-Intocmeste dosare de inmatriculare sau radiere la nevoie .
-Promoveaza, prezinta si se ocupa de vanzarea bunurilor recuperate ( auto, moto, ambarcatiuni, utilaje, aparatura beauty, imobiliare ) la preturi cat mai avantajoase .
-Gestioneaza portofoliul alocat .

Realizari in cadrul companiei :
-Am realizat cu succes implementarea unui sistem de cautare a bunurilor auto, testat, realizat si implementat in strategiile de recuperare fiind benefic de la primele cautari .

01.10.2007 - 31.01.2013

Departament: banci

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-Intocmirea dosarelor de inmatriculare sau radiere
-Mentirea legaturii intre departamentul administrativ si banci
-Colaborarea cu institutiile si autoritatile statului ,specific activitatii:RAR,Politie,Posta.
-Asigurarea activitatii de secretariat (intocmirea imputernicirilor , primirea , inregistrarea si repartizarea corespondentei , asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul institutiei)
-Identificarea furnizorilor de produse
-Gestionarea politelor de asigurare RCA-CASCO aferenta parcului auto
-Programarea autovehiculelor pentru revizii, verificari sau reparatii
-Colectarea si transportul zilnic al corespondentei si a altor documente de la si catre colaboratorii institutiei
-Asigurarea formalitatilor de inregistrare a bunurilor recuperate la administratia financiara
-Asigurarea activitatilor de protocol si curierat, preluarea delegatiilor de la aeroport, gara precum si insotirea lor catre locatiile solicitate .
-Prezentarea si vanzarea bunurilor recuperate ( auto, moto, ambarcatiuni, utilaje, beauty, imobiliare ) la preturi cat mai bune .

07.07.2004 - 08.10.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: electrician pram

Responsabilitati:

- Protectii si automatizari in instalatiile de producere, transport si distributie a energiei electrice, modalitati de efectuare corecta a incercarilor si a masuratorilor.
- Intretinerea instalatiilor electrice
-Efectuarea traseelor pentru cablurile electrice ,trasee de cable,legaturi in tablourile electrice, montare lampilor .

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Sociologie / Psihologie la Facultatea de Sociologie - Psihologie din Bucuresti.
2004 - 2007 Liceu: Energetic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.
2001 - 2004 Scoala Profesionala: Energetic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.

Premii

Calificari
Dec 2015: Atestat Administrator de Imobile

Dec 2013: certificat de absolvire al cursului de Broker Imobiliar

Nov 2013: certificat de absolvire al cursului de Administrator Imobile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close