Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Experienţa în logistică, administratie şi vânzări, însumează abilităţi dobândite pe parcursul carierei care m-au învăţat să acţionez autonom şi independent în realizarea obiectivelor de lucru, dar şi să ma adaptez cu succes în cadrul unei echipe. Imi place să mă simt apreciat şi recunoscut pentru eforturile depuse şi pentru modul cum reuşesc să gestionez cu rapiditate şi discernământ situaţiile de stres. Rezultatele obţinute în domeniul imobiliar şi managementul propietăţii, servicii cerute de piețele locale și funcțiunile de grup private înseamnă un plus și un avantaj competitiv care mă recomanda.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: reo asset administrator

Responsabilitati:

Organizarea şi coordonarea activităţilor de management, suport şi administrare privind menţinerea în bune condiţii a peste 150 imobile aflate în portofoliu.
Colaborarea şi menţinerea contactului cu Asociaţiile de Proprietari prin e-mail/telefon, face to face, efectuarea plătilor, obţinerea şi facilitarea documentelor şi informaţiilor solicitate atât de administrator cât şi propietarul de drept al imobilului.
Urmărirea si raportarea corectă a indecsilor lunari transmisi de propietarii imobilelor, precum şi înregistrarea corectă a cheltuielilor de regie.
Propunerea de investitii privind securitatea, întreţinerea sau dezvoltarea imobilului şi managementul activităţilor de întreţinere ale acestora.
Colaborarea cu instituţiile statului privind eliberarea documentelor necesare proprietarilor de drept (deschidere si incetari de rol fiscal/rol agricol, intabularea dreptului de propietate, obţinerea extraselor de carte funciară, eliberarea planurilor cadastrale, certificate de urbanism, certificate fiscale, adeverinţe de vânzare eliberate de asociaţile de Propietari si proceduri de radiere din cartea funciară
Conceperea şi realizarea de campanii promoţionale, negocierea tranzacţiilor şi răspunderea pentru desfăşurarea şi finalizarea cu succes a contractelor de administraţie încheiate cu clienţii.
Mă asigur zilnic de buna funcţionare a demersurilor pentru clienţii (în principal bănci şi entitătile acestora) care solicită servicii de administraţie pentru imobilele preluate prin executare silită, contracte de dare în plata sau vânzare-cumpărare.

01.08.2013 - 30.06.2019

Departament: imobiliare

Titlu Job: reo asset administrator

Responsabilitati:

-Organizeaza si coordoneaza activitatile de management, suport si administrare privind mentinerea in bune conditii a imobilelor aflate in gestionare .
-Se ocupa de securizarea imobilului .
-Efectueaza vizite lunare la fiecare imobil din portofoliu pentru a culege toate datele/informatiile esentiale proprietarului de imobil .
-Colaboreaza si mentine legatura cu Asociatiile de Proprietari, efectueaza plati, obtine si pune la dispozitie documente si informatii necesare asociatiei precum si proprietarului de drept al imobilului .
-Se ocupa de citirea si raportarea indecsilor lunari ai imobilului ( apa, gaze, energie electrica ) .
-Propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului şi conduce activitatile de intretinere ale acestuia .
-In caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anuntă echipele de instalatori şi ia în primire rezultatele muncii acestora .
-Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea clientilor şi/sau se implica în mod direct in rezolvarea acestora .
-Urmareste inregistrarea corecta a cheltuielilor de regie a imobilului .
-Implementeaza politica de promovare si de dezvoltare a imobilului în conformitate cu strategia de dezvoltare a unitatii .
-Colaboreaza cu institutiile statului, specific activitatii ( Taxe si Impozite, Trezorerii, Administratii Financiare, Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Posta Romana, Primarii ) .
-Reprezinta proprietarul in fata furnizorilor de utilitati, negociaza, incheie si semneaza contracte in vederea furnizarii de utilitati si servicii cu privire la imobile .
-Se ocupa de deschiderea rolului fiscal, eliberarea certificatelor fiscale, obtinerea adeverintelor de vanzare eliberate de catre Asociatiile de Proprietari precum si scoaterea de pe rol a imobilelor vandute .
-Se ocupa de intabularea dreptului de proprietate, obtinerea extraselor de carte funciara, eliberarea planurilor cadatrale .
-Se ocupa de obtinerea certificatelor de urbanism .
-Se ocupa de promovarea si vânzarea imobilelor .
-Gestioneaza portofoliul alocat .

01.02.2013 - 31.08.2013

Departament: altele

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-Recupereaza bunurile subiecte ale contractelor de leasing/credit de la debitori persoane fizice si juridice
-Colaboreaza cu institutiile si autoritatile statului specific activitatii : ( Registrul Auto Roman, Politie, Administratii Financiare, Primarii ).
-Stabileste intalniri in vederea negocierii termenilor contractuali, recuperararea sumelor restante sau reposedarea bunurilor finantate in sistem leasing/credit (masini, utilaje, imobile etc/dupa caz) atat din tara cat si repatrierea acestora.
-Stabileste angajamente de plata, esalonari, discounturi, perioade de gratie sau diverse facilitati de plata necesare in vederea unei colaborari in parametrii optimi pentru stingerea datoriilor .
-Gestioneaza politele de asigurare RCA-CASCO aferente parcului auto propriu sau recuperat .
-Programeaza autovehiculele pentru revizii, verificari sau reparatii .
-Colecteaza transportul zilnic al corespondentei si a altor documente de la si catre colaboratorii institutiei .
-Intocmeste dosare de inmatriculare sau radiere la nevoie .
-Promoveaza, prezinta si se ocupa de vanzarea bunurilor recuperate ( auto, moto, ambarcatiuni, utilaje, aparatura beauty, imobiliare ) la preturi cat mai avantajoase .
-Gestioneaza portofoliul alocat .

Realizari in cadrul companiei :
-Am realizat cu succes implementarea unui sistem de cautare a bunurilor auto, testat, realizat si implementat in strategiile de recuperare fiind benefic de la primele cautari .

01.10.2007 - 31.01.2013

Departament: banci

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-Intocmirea dosarelor de inmatriculare sau radiere
-Mentirea legaturii intre departamentul administrativ si banci
-Colaborarea cu institutiile si autoritatile statului ,specific activitatii:RAR,Politie,Posta.
-Asigurarea activitatii de secretariat (intocmirea imputernicirilor , primirea , inregistrarea si repartizarea corespondentei , asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul institutiei)
-Identificarea furnizorilor de produse
-Gestionarea politelor de asigurare RCA-CASCO aferenta parcului auto
-Programarea autovehiculelor pentru revizii, verificari sau reparatii
-Colectarea si transportul zilnic al corespondentei si a altor documente de la si catre colaboratorii institutiei
-Asigurarea formalitatilor de inregistrare a bunurilor recuperate la administratia financiara
-Asigurarea activitatilor de protocol si curierat, preluarea delegatiilor de la aeroport, gara precum si insotirea lor catre locatiile solicitate .
-Prezentarea si vanzarea bunurilor recuperate ( auto, moto, ambarcatiuni, utilaje, beauty, imobiliare ) la preturi cat mai bune .

01.07.2004 - 31.10.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: electrician pram

Responsabilitati:

- Protectii si automatizari in instalatiile de producere, transport si distributie a energiei electrice, modalitati de efectuare corecta a incercarilor si a masuratorilor.
- Intretinerea instalatiilor electrice
-Efectuarea traseelor pentru cablurile electrice ,trasee de cable,legaturi in tablourile electrice, montare lampilor .

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Sociologie / Psihologie la Facultatea de Sociologie - Psihologie din Bucuresti.
2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: Energetic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.
2001 - 2004 Liceu / Școală profesională: Energetic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2021 - Mar 2021: Atestat Administrator de Condominii
am efectuat cursul de Administrator de Condominii pentru legea 196/2018 si am obtinut Certificatul de Calificare Profesionala
Dec 2015 - Dec 2015: Atestat Administrator de Condominii
am efectuat cursul de Administrator de Condominii si am obtinut Certificatul de Calificare Profesionala
Nov 2013 - Dec 2013: certificat de absolvire Agent Imobiliar (Broker Imobiliar)

Oct 2013 - Nov 2013: certificat de absolvire Administrator Imobile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close