 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.12.1991
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei. De asemenea, sunt interesata in job-uri part time, de acasa.
Salariu: nespecificat Beneficii: amabilitate,flexibilitate si etica profesionala Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Campina Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2015 - prezent Departament: it software Titlu Job: renewals account manager Responsabilitati: Responsible for timely renewals for medium-sized customers in assigned territory. Educate customers on business practices and any associated contractual implications. Ensure customer awareness and understanding of applicable elements of Oracle's portfolio. Meet productivity expectations on outbound calls for renewals. Manage exceptions for customers with issues that may delay or inhibit renewals. Identify and transfer leads to sales representatives for top-tier opportunities. Accurately forecast business targets and opportunities in territory. |
|
01.08.2014 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: customer care agent Responsabilitati: Apeluri telefonice + chaturi +e-mail-uri cu clienti internationali ai site-ului. |
|
01.07.2013 - 01.08.2014 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: account manager Responsabilitati: Inbound/outbound calls,chats.emails -the highest level of consultance for international customers
Am avansat de la customer care agent la account manager pe proiectul PS-doar clienti VIP
Spatiu de munca comfortabil, pranz gratuit, program flexibil |
|
01.05.2012 - 01.10.2012 Departament: vanzari Titlu Job: agent telesales |
|
01.06.2011 - 27.12.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent relatii clienti Responsabilitati: billing department,taking care that members are having a good experience with an agent |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: la din Bucuresti.
Premii Certificari
Jun 2010: Atestat in Limba si Literatura Engleza
Hobby-uri
Literatura, Istorie
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,mediu) spaniolă(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|