Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.12.1991

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei. De asemenea, sunt interesata in job-uri part time, de acasa.

Salariu: nespecificat

Beneficii: amabilitate,flexibilitate si etica profesionala

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Campina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: renewals account manager

Responsabilitati:

Responsible for timely renewals for medium-sized customers in assigned territory. Educate customers on business practices and any associated contractual implications. Ensure customer awareness and understanding of applicable elements of Oracle's portfolio. Meet productivity expectations on outbound calls for renewals. Manage exceptions for customers with issues that may delay or inhibit renewals. Identify and transfer leads to sales representatives for top-tier opportunities. Accurately forecast business targets and opportunities in territory.

01.08.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: customer care agent

Responsabilitati:

Apeluri telefonice + chaturi +e-mail-uri cu clienti internationali ai site-ului.

01.07.2013 - 01.08.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Inbound/outbound calls,chats.emails -the highest level of consultance for international customers
Am avansat de la customer care agent la account manager pe proiectul PS-doar clienti VIP
Spatiu de munca comfortabil, pranz gratuit, program flexibil

01.05.2012 - 01.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent telesales

01.06.2011 - 27.12.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

billing department,taking care that members are having a good experience with an agent

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: la din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2010: Atestat in Limba si Literatura Engleza

Hobby-uri
Literatura, Istorie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close