Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.05.1991

obiectiv

 

Doresc sa detin un rol esential in functionarea si succesul unei companii in cadrul careia aportul si implicarea mea sa se vada in rezultatele organizatiei

Salariu: nespecificat

Beneficii: posibilitatea de a promova

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Telecomunicatii, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager imm micro

Responsabilitati:

- Dezvoltarea și administrarea relației cu clienții IMM Micro existenți ai băncii și atragerea de noi clienți din segmentul IMM Micro
- Identificarea clienților țintă, stabilire întâlniri cu managementul companiilor, identificarea nevoilor pentru serviciile bancare, propunerea unor produse operaționale și de creditare adaptate nevoilor clientului.
- Identificarea oportunităților de dezvoltare a portofoliului de clienti alocat (inclusiv rata de x-sell și rulaj bancar) și propunere de soluții de implementare la nivel local.
- Negocierea, structurarea și analizarea tranzacțiilor de creditare, gestionarea fluxului de informații și documente în procesul de creditare.
- Efectuarea vizitelor de mentenanță și consilierea clienților din portofoliu.
- Monitorizarea pentru îndeplinirea clauzelor contractuale pe portofoliul alocat.

01.07.2018 - 30.11.2018

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager imm

Responsabilitati:

Mentin si dezvolt baza de clienti IMM a doua agentii, identific potentiali clienti si prezinta acestora produsele bancii;
Pregatesc ofertele si documentatia necesara pentru aplicatiile de credit;
Identific potentialul de afaceri local, in concordanta cu strategia de dezvoltare a bancii;
Acord suport pentru clienti in procesul de vanzare si post-vanzare;
Efectuarea modificarilor si reinnoirilor periodice a creditelor, evaluand riscurile implicate in oferirea facilitatilor de credite

01.01.2017 - 31.07.2018

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager imm

Responsabilitati:

Responsabil in a initia, mentine si dezvolta relatia cu clientii persoane juridice, din segmentele de piata desemnate, oferindu-le facilitati de creditare si alte servicii bancare in cadrul politicilor si procedurilor existente ale Bancii ING;
Promovarea produselor si serviciilor bancare ale ING Bank destinate companiilor de tipul: microintreprinderi, start-up-uri, PFA-uri, profesii liberale;
Responsabil cu analiza financiara eficienta a aplicatiilor de credit ale clientilor ;
Efectuarea modificarilor si reinnoirilor periodice a creditelor, evaluand riscurile implicate in oferirea facilitatilor de credite; trimiterea aplicatiilor de credit catre Departamentul de Credite asigurandu-ma ca acestea sunt primite la timp, mentinand o relatie apropiata cu clientul pe parcursul acestui proces, actionand in cazul in care clientul nu indeplineste toate conditiile de creditare;
Urmarirea schimbarilor din piata si cele cu privire la dezvoltarile de produse
Identificarea clientilor in scopul promovarii catre acestia a serviciilor si produselor bancare precum linii de credit, credite de investitii, depozite, conventii salariale;
Analiza si sinteza documentelor financiare ale microintreprinderilor in vederea verificarii eligibilitatii clientului de a beneficia de produse creditare;
Gestionarea portofoliul de clienti existenti,
Consultanta permanenta oferita clientilor si sprijinirea in realizarea operatiunilor, dezvoltand totodata relatii pe termen lung;
Acordarea de suport pentru clienti in procesul de vanzare si post-vanzare;

01.09.2015 - 31.12.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

Elaborare proiecte finantate din fonduri nerambursabile:
- Programul National de Dezvoltare Rurala - Submasura 6.4 - Sprijin pentru investitii in crearea si dezvoltarea de activitati non-agricole;
- Programul Operational Regional - Masura 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial;
- Programul Operational Competitivitate - Actiunea 1.2.1 - Stimularea cererii intreprinderilor pentru inovare prin proiecte de CDI derulate de intreprinderi individual sau in parteneriat cu institutele de CD si universitati, in scopul inovarii de procese si de produse in procesele economice care prezinta potential de crestere;
- Programul Operational Competitivitate - Actiunea 2.2.1 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorulTIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltare de clustere;

Responsabilitati
- Analizarea liniilor de finantare lansate;
- Identificarea oportunitatilor de finantare;
- Verificarea eligibilitatii potentialilor clienti;
- Elaborarea planului de afaceri;
- Intocmirea cererii de finantare conform Ghidului solicitantului;
- Intocmirea dosarului de finantare;
- Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre benefiaciar;
- Gestionarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii subcontractati de produse si servicii in cadrul proiectului: dosare de achizitii, contracte, stabilirea necesarului de consumabile in cadrul proiectului, comenzi, procese verbale de predare-primire, rapoarte de activitate, facturi, plati, etc.
- Oferirea suportului in implementarea activitatilor expertilor pe termen scurt si lung ai solicitantului si ai partenerilor de proiect, supervizarea acestora si gestionarea documentelor si a informatiilor transmise de acestia (rapoarte de activitate, fise de pontaj, documente justificative ale activitatii si documente financiar-contabile, etc.)
- Centralizarea, verificarea, prelucrarea, inregistrarea si arhivarea fizica si electronica a documentelor de lucru din cadrul proiectului (documente inregistrare grup tinta, dosare de achizitii, dosare cereri de rambursare, dosare retele parteneriale, etc.)
-Asigurarea si sprijinirea activa a realizarii activitatilor si indicatorilor proiectului conform Graficului Gantt si Cererii de finantare (conferinta de lansare initiala si finala, organziarea campaniilor de informare, constientizare si motivare pe diferite teme, organizare de cursuri si seminarii, etc
- Sustinerea modulelor de dezvoltare durabila: managementul mediului, protectia mediului, cultura antreprenorială, sănătatea și securitatea în muncă

01.03.2015 - 30.11.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

Elaborare proiecte cu finantare din fonduri nerambursabile:
- Programul National de Dezvoltare Rurala - Submasura 6.4
- Programul operational Regional - Masura 2.1
- Procedura Comert Servicii

Responsabilitati:
- Elaborare plan de afaceri
- Intocmai cererii de finantare conform ghidului solicitantului;
- Elaborare previziuni financiare;
- Verificarea eligibilitatii potentialilor clienti;
- Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiar;
- Analizarea liniilor de finantare lansate;

01.11.2014 - 01.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Proceseaza si finalizeaza comenzile propuse si alocate de sistem cu urmatoarele caracteristici:
comenzi cu produse existente in stoc eMAG;
comenzi cu produse care nu exista in stocul propriu;
comenzi cu livrare la sediu/curier emag/curier extern;
indiferent de modalitatea de plata.
- Verifica stocul eMAG si stocul furnizorilor;
- Plaseaza rezervari si comenzi la furnizorii agreati;
- Clarifica cu clientul conditiile de livrare si plata;
- Reediteaza comenzi in cazul modificarilor aparute in procesare;

01.11.2013 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei
- dezvoltarea portofoliului de clienti ai companiei si identificarea de noii clienti;
- aplicarea strategiilor de vanzare impuse ;
- realizarea target-ului de vanzari stabilit ;
- promovarea imaginii firmei ;
- Incasare numerar de la clienti,
- operare PC;
- intocmirea de documente contabile primare.
- intocmirea de rapoarte zilnice pentru tranzactiile de vanzare cu numarul si categoriile de produse si servicii vandute
* intocmirea periodica a unor rapoarte de activitate
* implicare in vanzarea produselor si serviciilor
* monitorizarea resurselor materiale ale punctului de lucru
* coordonarea si monitorizarea activitatii magazinului astfel incat sa se atinga obiectivele propuse
* promovarea permanenta a companiei

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Facultatea de Management - Specializarea Management-Managementul Proiectelor la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Managementul proiectelor, Strategii de atragere a finanţării de la Uniunea Europeană, Analiza financiară a proiectelor, Managementul echipei de proiect,Previziune economica, Eficienta investitiilor, Analiza economico-financiara
2010 - 2013 Facultate: Administratie si Management Public la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Apr 2021 - Apr 2021: Business Analysis for Agile Projects

Feb 2021 - Feb 2021: Agile Basics

Voluntariat
May 2013 - Jun 2014: Ministerul Sanatatii
In timpul facultatii am urmat un program de practica in cadrul Ministerului Sanatatii. In urma acestei activitati am dobandit cunostinte in ceea ce priveste proiectele europene.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close