Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.11.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.03.2004

obiectiv

 

Sunt un om norocos din toate punctele de vedere: am o familie frumoasă, copii minunati, prieteni calzi și sinceri, colegi dedicați, capabili și buni coechipieri, fac lucrurile care îmi plac și îmi aduc satisfacții. Optimismul și pozitivismul sunt trăiri care mă însoțesc permanent în viața personală și în activitatea profesională, făcând din mine o persoana motivata și plina de speranță. Un avantaj incontestabil pentru cariera mea îl constituie faptul că am avut și am aproape oameni care m-au ajutat și mă ajută să evoluez, să îmi doresc mai mult și să nu renunț atunci când apar obstacole. Domeniile de activitate în care am căpătat experiență de-a lungul timpului sunt: -medical -traducerea romano-greaca în cadrul diferitelor sectoare -sistemul de receptie hotelier -posta romana Aceste arii de activitate sunt în continuare în sfera mea de interes și încerc să-mi dezvolt constant competențele pentru a putea să diseminez în rândul celor interesați, informații care să îi sprijine în derularea propriilor activități. Consider că următorul motto este cel mai potrivit pentru a evidenția poziția pe care o am și o voi avea întotdeauna în fața oamenilor pe care îi întâlnesc: „Valoarea unui om rezidă în ce dă el, nu în ceea ce este capabil să primească.” (Albert Einstein)

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Beneficii: ASIG SANATATE,BONURI DE MASA,CONCEDIU ODIHNA SI MEDICAL PLATIT

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Traduceri, Medicina alternativa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: registrator medical

Responsabilitati:

Eliberez retetele si biletele de trimitere catre specialisti in progamul ICMED- C.A.S.M.B.
Programez pacientii la medicul de familie pentru consult si medici specialisti
Eliberez adeverintele medicale
Preiau si gestionez apelurile telefonice
Intocmez fisa personala a pacientilor si inregistrez in calculator
Incasez plati.

01.06.2015 - 30.06.2016

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Avantajul perioadei lucrate ca si consultant asigurari, a fost dezvolarea personala a lucrului cu publicul.
Principalele activitati in cadrul Metropolitan Life au fost:
1. Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, în vederea promovarii produselor si serviciilor companiei.
2. Identificarea nevoilor financiare/de asigurare ale potentialilor clienti.
3. Construirea de oferte pentru acestia, în baza solutiilor financiare identificate si analiza solicitarilor clientilor.
4. Intocmirea ofertelor de asigurare si finalizarea procesului de vânzare prin emiterea politelor de asigurare, în limitele competentelor acordate prin normele interne.
Inceierea procesului de vanzare nu incheia si relatia cu clientul. Am mentinut legaturi permanente cu clientii, acordându-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia.
De asemenea identificam oportunitati ce apareau, mentinând o atentie sporita la evolutia pietei asigurarilor.

01.04.2011 - 31.01.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Jobul de recptioner contine extrem de multe responsabilitati. Ca si practicant al unei astfel de ocupaţii am realizat activitati de primire,identificare şi oferire de informaţii clienţilor in funcţie de necesitaţile acestora.
Fiind receptionista unuia dintre cele mai mari hoteluri din insula, respectam conduita morala si fizica fiidca ofeream primul contact cu hotelul ca si forma de institutie.
Descrierea jobului pracicat este complexa, asa ca voi enumera cateva dintre responsabilitati.
Raspunde la apelurile telefonice, selecteaza şi furnizeaza informaţiile solicitate.
• Realizam programari si rezervari pentru hotel.
• Inregistram şi repartizam clienţii.
• Verificam documentele prezentate de clienţi şi completam registrele de evidenţa computerizata a clienţilor.
• Eliberam note de plata, incasam contravaloarea serviciilor şi organizam plecarea clienţilor.
• Verificam autenticitatea şi valabilitatea documentelor de plata şi asiguram executarea acestora.
Distribuiam materiale informative şi promoţionale.
• Identificam necesarul de consumabile şi tipizate şi işi completam permanent stocul.
• Identificam situaţiile critice şi le face cunoscute persoanelor abilitate / superiorilor.
• Asiguram menţinerea unei ambianţe placute in incinta şi in spaţiul inconjurator.

01.10.2008 - 28.02.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager, translator limba greaca

Responsabilitati:

In cadrul EPEL CONSTRUCT, am lucrat cu placere, fiind pozitia ce mi-a dezvoltat cunostintele organizarii, recrutarii si mentinerii de personal.
Zilnic intocmeam şi gestionam documentele de evidenţă a personalului. Completam carnetele de muncă ale personalului si intocmeam dosarul de pensionare in situatii ncesare. Finalizam ştatele de plată pentru personalul încadrat si depuneam declaraţiile privind contribuţiile la bugetul de stat. Mi-a facut deosebita placere lucrul în echipă contribuind la dezvoltarea profesională. Administram baza de date de evidenţă a personalului utilizând PC-ul(Word/Excel/PowerPoint). Am efectuat plati catre furnizori, banci si administratia locala. M-am ocupat in totalitate de operarea documentelor care se regasesc intr-un departament de resurse umane, mentinerea relatiei cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca.

01.06.2007 - 31.07.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Ca si secretara in cadrul DIEKAT CONSTRUCT, sortam si inregistram corespondenta primita zilnic in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).Preluam si directionam apelurile telefonice.
Primeam persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informam pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduceam vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent. Mentineam evidenta primirii faxurilor, si dupa copierea lor, le inregistram (continutul mesajului, numar, data), indosariam in bibliorafturi (Primite, Trimise)
Mentineam legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor / partenerilor firmei.
Completam borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completam adresele pe plicuri, impachetam coletele si inregistram plicurile trimise.
Programam interviurile si audientele.

01.08.2004 - 30.11.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

01.03.1990 - 30.06.2004

Departament: relatii publice

Titlu Job: oficiant postal

Responsabilitati:

-Lucru cu publicul
- Incasarea de facturi de la clienti
-Vanzarea de timbre si efecte postale
-Prezentarea si trimiterea de scrisori
-Operatiuni de trimitere prin fax intern si international
-Achitarea de e-mandate si alocatii scolare
-Intocmirea zilnica a registrul de casa si vanzari
-Tinerea evidentei zilnica a actelor din gestiune

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Agent Asigurari la Institutul de Management in Asigurari din Bucuresti. POSESOARE DIPLOMA AGENT ASIGURARI
2015 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: CONTABILITATE PRIMARA la ABSOLUTE SCHOOL din BUCURESTI. POSESOARE DE DIPLOMA CONTABILITATE PRIMARA
- Interpretarea corect a bazei legale privitoare la documentele contabile
-Efectuarea analizei contabile, cunoscand astfel efectul operatiilor asupra patrimoniului companiei
- Utilizarea unui soft pentru generarea documentelor contabile
- Depistarea si corectarea erorilor din documentele contabile
2009 - 2009 Colegiu / Studii postliceale: INSPECTOR RESURSE UMANE la ABSOLUTE SCHOOL din BUCURESTI. DIPLOMA INSPECTOR RESURSE UMANE
-Cunoasterea prevederilor legislatiei muncii, cu noile modificari aduse -Interpretarea corect al noului COD al MUNCII
- Gasirea solutiilor potrivite la problemele intampinate in practica de zi cu zi.
- Cunoasterea in profunzime a prevederilor legislative.
- Operarea documentelor care se regasesc intr-un departament de resurse umane, mentinerea relatiei cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca.
2000 - 2002 Colegiu / Studii postliceale: Operator economic diriginte oficiu postal la GH.AIRINEI-POSTA SI TELECOMUNICATII din Bucuresti. Diploma Operator economic diriginte oficiu postal
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: mecanic la Liceul ind.19 Bucuresti din Bucuresti. Bacalaureat

Premii

Certificari
Jan 2015 - May 2015: DIPLOMA AGENT ASIGURARI
Scoala Postliceala – INSTITUTUL DE MANAGEMENT IN ASIGURARI
Jan 2015 - Apr 2015: DIPLOMA CONTABILITATE PRIMARA
Scoala Postliceala - ABSOLUTE SCHOOL
May 2009 - Jul 2009: DIPLOMA INSPECTOR RESURSE UMANE
Scoala Postliceala - ABSOLUTE SCHOOL
Aug 2000 - May 2002: Diploma Operator economic diriginte oficiu postal
Scoala Postliceala de Poștă și Telecomunicații Gheorghe Airinei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

greacă(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close