Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.02.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.2003

obiectiv

 

Doresc realizarea profesionala prin imbunatatirea permanenta a cunostintelor si prin aducerea unui plus de valoare in cadrul companiei angajatoare. Detin excelente abilitati de negociere si vanzare,imi motivez foarte bine echipa ,am initiativa si foarte mult entuziasm.Lucrez excelent cu oamenii,ma adaptez usor.Sunt o buna organizatoare si planificatoare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: regional manager

Responsabilitati:

Atributiile mele in aceasta companie sunt:
*Mentinerea si cresterea productivitatii companiei
*Atingerea targeturilor
*Stabilirea,mentinerea si extinderea portofoliului de clienti
*Stabilirea targhetelor pentru echipa care o am in subordine
*Recrutarea si trainingul echipei de vanzari
*Alocarea zonelor pentru reprezentantii de vanzari
*Impunerea strategiilor in vanzare
*Monotorizarea performantei echipei si motivarea lor pentru atingerea targetelor
*Colectarea feedback-urilor
*Rapoarte zilnice intocmite pentru directorul de vanzari
*Ma informez zilnic despre produse si competitie
*Organizez sedintele zilnice
*Vizitez frecvent targuri si expozitii

01.11.2014 - 28.02.2015

Departament: management

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

*Ma ocup de trainingul staff-ului ce il am in subordine ,de motivarea lor
*Prin serviciile excelente oferite,ma asigur ca primesc mereu un feedback pozitiv din partea clientilor
*Ma asigur ca magazinul functioneaza dupa politicile si procedurile companiei
*Organizez sedinte zilnice
*Intocmesc rapoarte zilnice catre directorul general

01.03.2014 - 30.11.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef gestionar/assistant manager

Responsabilitati:

- Verificarea facturilor de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor
- Intocmirea nir-urilor
- Plasarea comenzilor catre furnizori sau depozit
- Organizarea inventarierea patrimoniului si valorificarea rezultatelor
- Asigurarea analizei periodice a utilizarii si starii mijloacelor fixe
- Asigurarea platilor la termen a obligatiilor financiare ale firmei fata de bugetul de stat, alte obligatii fata de terti
- Asigurarea relatiei cu bancile si alte institutii financiare
- Asigurarea desfasurarii activitatilor financiar-contabile in conformitate cu legislatia de specialitate
- Asigurarea respectarii regulilor de intocmire a bilantului contabil, depunerea la termen si publicarea acestuia
- Asigurarea pastrarii documentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile
- Exercitarea controlului financiar preventiv privind legalitatea operatiunilor
- Realizarea proiectului de buget semestrial si anual
- Analizarea indicatorilor de afaceri
- Adoptarea masurii pentru indeplinirea cifrelor planificate prin reducerea cheltuielilor si eficientizarea activitatii
- Asigurarea relatiei cu furnizorii
- Asigurarea intocmirii tuturor raportarilor destinate organelor administratiei financiare si de control, bancare, statistice
- Prezentarea Directorului General rapoartele continand rezultatele financiare ale firmei
- Verificarea jurnalelor de cumparare si vanzare
- Stabilirea procedurii de lucru generale sau specifice care sa asigure evidenta de gestiune
- Stabilirea principiilor de organizare a sistemului informational
- Indeplinirea la termen si in conformitate cu dispozitiile legale a obligatiilor fata de salariati, banci, furnizori si clienti
- Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru

01.10.2013 - 01.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

-Receptionarea,aranjarea,etichetarea si vanzarea obiectelor vestimentare BSB.Mercantizarea saptamanala a magazinului si a vitrinei.Intocmirea zilnica a actelor.Utilizarea programului,implementat de firma,pentru realizarea vanzarii produselor din cadrul firmei.Consilierea clientilor in alegerea tinulelor potrivite.
-Responsabila de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasare si plati prin casierie,de sumele incasate pe durata programului de lucru.Responsabila cu intocmirea corecta si la zi a chitantelor si a facturilor pentru sumele incasate. Responsabila cu verificarea calitativa si cantitativa a marfii primita in unitate si transmiterea superiorilor situatia la finalul verificarii.Verificarea produselor din unitate sa fie prevazute cu alarme si etichete corespunzatoare.Zilnic verificarea,corectitudinea actelor:raportul Z,rapoartele de inchidere zi,verificarea incasarilor din ziua anterioara in baza rapoartelor.depunerea sumelor incasate in contul firmei.Transmiterea zilnica,catre superiori,a situatiei unitatii.Preluarea tuturor responsabilitatilor managerului in lipsa acestuia.

01.07.2013 - 01.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii personalului din magazin, supervizare in mod constructiv a acestuia si implicarea in imbunatatirea performantelor profesionale ;
- Asigurarea desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor conform prevederilor legale, precum si asigurarea prevederilor reglementarilor interne ;
- Asigurarea respectarii normelor de tehnica a securitatii si protectiei muncii precum si a celor de P.S.I. la nivelul magazinului ;
- Stabilirea si asigurarea unei comenzi optime de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului ;
- Urmarirea si mentinerea evidentei intrarilor, iesirilor si transferurilor fondului de marfa ;
-Participarea directa la inventarierile produselor din magazin si depozitului aferent ;
- Respectarea si punerea in aplicare a mijloacelor si metodelor de prezentare si comercializare a produselor oferite de societate ;
- Crearea, dezvoltarea, instruirea si motivarea echipei de vanzari din magazin ;
- Stabilirea si monitorizarea limitelor de responsabilitatea pentru fiecare vanzator ;
- Relationarea cu clientii magazinului, cresterea numarului de clienti si rezolvarea comenzilor ;
- Implementarea si coordonarea in magazin a actiunilor de marketing ;
- Merchandising-ul magazinului, a vitrinei si asigurarea respectarii conceptului de vitrina ;
- Analizarea, propunerea si implementarea de noi solutii pentru eficientizarea procesului de vanzare in magazin ;
- Implementarea masurilor administrative si organizatorice pentru eficientizarea vanzarilor ;
-Intocmirea si verificarea actelor de contabilitate primara, verificarea documentelor de evidenta retroactiva ;
- Intocmirea si stabilirea programului de lucru si al pontajelor lunare pentru personalul din subordine ;
- Supravegherea echipei de vanzari

01.01.2013 - 31.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale;
- Intocmirea ofertei de marfuri;
- Acordarea asistentei d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Negocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale;
- Evidenta contabila primara si intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
- Participarea la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.

01.05.2007 - 31.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
- urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- stabilirea si participarea la intalniri cu clienti/furnizori
- intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor;
- redactarea rapoartelor
- intocmirea documentelor comerciale;
- participarea activa la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- implementarea targetelor lunare
- mentinerea unei bune relatii intre clienti si firma,colaboratori,furnizori
- participarea la targuri si expozitii de profil;
- site de publicitate;
- alte materiale publicitare;
- trainingul personalului din subordine;
- testarea satisfactiei clientilor.

15.12.2006 - 15.12.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician in stiinte economice

Responsabilitati:

Organizarea documentelor justificative in ordine cronologica si introducerea datelor in programul software de gestiune contabila;
- intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale la administratia financiara;
- Depunerea declaratiilor aferente obligatiilor salariale;
- Mentinerea relatiei cu Registrul Comertului si Administratia financiara.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiesti.

Premii

Stilist protezist unghii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close