Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este acela de a găsi o companie care să se potrivească standardelor mele și care să își trateze angajații cu foarte mult respect. Și să îi și recompenseze pe măsură.

Salariu: nespecificat

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager

Responsabilitati:

Area Sales Manager - coordoneaza o echipa de agenti de vanzare (10 agenti de vanzare) pe partea de vest a tarii (judetele: Timisoara, Arad, Caras Severin, Hunedoara, Bihor, Satu Mare) pentru vanzare de echipamente pneumatice si electropneumatice pentru automatizari industriale.
• Elaborarea bugetului de vânzări pentru perioada (+ 1 An nou actualizat) pe distribuitor, client, valoare, cantitate, proiecte;
• Elaborarea bugetului de cheltuieli pentru perioada (+ 1 An nou actualizat) pentru departamentul gestionat;
• Verificarea periodica a realizarii bugetelor de vanzari individuale, la nivel local si de departament si verificarea periodica a incadrarii in bugetele de cheltuieli aprobate la inceputul fiecarui an fiscal, exceptiile facandu-se numai cu aprobarea Directorului Comercial;
• Coordonarea responsabililor locali/regionali si a agentilor de vanzari, promoteri, suport vanzari interne (activitate comerciala) din zona;
• Dezvoltarea constantă a punctelor de vanzare prin achiziţionarea de noi distribuitori/reselleri/integratori de sistem;
• Gestionarea distribuitori/reselleri/integratori de sistem, conform contract distributie;
• Dezvoltarea constantă a portofoliului de clienți prin achiziţionarea de noi clienţi;
• Obținerea datelor solicitate de la clienţi;
• Abordarea majorităţii clienţilor existenţi prin măsuri de economisire a energiei;
• Dezvoltarea clienților predefiniţi cu scop corporativ: key account, clienții ţintă;
• Rezolvarea aplicațiilor tehnice şi cererilor provenind de la clienţi;
• Rezolvarea portofoliului de corespondenţă al clientului;
• Furnizarea de informații relevante de pe piaţă (informații despre piață și concurență);
• Verificarea continuă a activității economice și comunicarea acesteia departamentelor de marketing;
• Verificarea continuă a acțiunilor concurenţilor și comunicarea acestora departamentului de marketing;
• Centralizarea tuturor informatiilor pe departament si transmiterea acestora pe cale ierarhica responsabililor nominalizati;
• Asigurarea că acordurile comerciale cu partenerii comerciali sunt respectate şi dezvoltate (formare, stocuri, transfer clienți, obiective, evaluări, promoţii, etc.);
• Menținerea și dezvoltarea portofoliului partenerilor de afaceri alocat;
• Gestionarea activităților de raportare prin intermediul instrumentelor disponibile;
• Centralizarea tuturor rapoartelor pe departament si transmiterea acestora pe cale ierarhica responsabililor nominalizati;
• Pregătirea ofertelor în vederea primirii comenzilor și trimiterea comenzilor la departamentul "vânzări interne", cu respectarea condițiilor comerciale aprobate de superiori;
• Organizare sedinte/videoconferinte periodice la nivel local/regional;
• Gestionarea si aprobarea, in limita competentelor, a ofertelor in baza solicitarii responsabililor locali/regionali si a agentilor de vanzari din departament;
• Ținerea evidenței cererilor de ofertă, ofertelor, comenzilor;
• Propunerea periodica spre aprobarea Directorului Comercial, cu avizul responsabilului de logistica, a politicilor de aprovizionare (KOGO), comenzilor anticipate (SHIKOMI);
• Verificarea plăţii facturilor, contractelor, formularelor de analiză și soluționare a eventualelor litigii rezultate din încălcarea îndatoririlor; informarea ierarhica cu privire la situaţii generate de alte motive decât cele menționate mai sus;
• Gestionarea situaţiei restanţierilor până la încasarea facturilor restante (conform rapoartelor AR care se primesc de două ori pe lună);
• Centralizarea tuturor informatiilor despre situatia restantierilor si masurile intreprinse pentru recuperarea restantelor din departament si transmiterea acestora pe cale ierarhica responsabililor nominalizati;
• Direcţionarea cererilor de ofertă provenind din alte zone, cu informarea ierarhică;
• Verificarea respectarii planului de targuri/expozitii/workshopuri, publicitate, panouri demo, traseu demovana si alte actiuni de marketing;
• Îmbunătățirea continuă a cunoștințelor tehnice și comerciale;
• Execută și alte sarcini în interesul firmei trasate de șeful ierarhic și în limita competențelor profesionale și a fișei postului;
• Demararea acţiunilor de promovare și vânzare pe piață în conformitate cu strategia de ansamblu a companiei;
• Direcţionarea cererilor de ofertă provenind din alte zone, cu informarea ierarhică;
• Verificarea respectarii planului de targuri/expozitii/workshopuri, publicitate, panouri demo, traseu demovana si alte actiuni de marketing;
• Îmbunătățirea continuă a cunoștințelor tehnice și comerciale;
• Execută și alte sarcini în interesul firmei trasate de șeful ierarhic și în limita competențelor profesionale și a fișei postului;
• Demararea acţiunilor de promovare și vânzare pe piață în conformitate cu strategia de ansamblu a companiei;


01.03.2017 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: industrial area manager

Responsabilitati:

Industrial & Auto Area Manager - coordoneaza o echipa de agenti de vanzare (aproximativ 30 agenti) pe partea de vest a tarii (judete: Timisora, Caras Severin, Arad, Hunedoara, Cluj, Bihor, Salaj, Satu Mare) pe partea de industrie (fabrici, agricultura) cat si pe auto (Service, Card Dealer).
Prospectarea pietei
• Identificarea potenţialilor clienţi
• Identificarea clienţilor potenţiali se realizează permanent, în întreaga zonă geografica repartizată reprezentantului comercial
• Desfasurarea activitatii de merchandising
• Identifică punctele cheie pentru amplasarea materialelor promoţionale la locul vânzării
• Datele sunt culese prin acoperirea întregii zone alocate pentru vânzare
• Negocierea condiţiilor de vânzare
• Prezentarea ofertei generale
• Identificarea obiecţiilor formulate de client
• Negocierea condiţiilor de efectuare a tranzacţiei
• Derularea vânzării produselor specifice
• Creează condiţiile de vânzare
• Prezentarea obiectului vânzării
• Încheierea tranzacţiei
• Asigurarea de servicii post-vânzare
• Cuantifică gradul de satisfacere a nevoilor clientului
• Acordă asistenţă de specialitate în perioada post-vânzare
• Monitorizarea clienţilor
• Constituie baza de date
• Actualizează / lărgeşte baza de date
• Promovarea imaginii organizaţiei
• Transmite informaţii către terţi
• Aplică instrumentele de promovare a imaginii organizaţiei
• Planificarea activităţii individuale zilnice
• Stabileşte priorităţile zilnice
• Stabileşte traseul zilnic
• Replanifică activităţile nerealizate

01.07.2015 - 31.01.2017

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: inginer - manager zona

Responsabilitati:

Area Manager (Inginer Calitate Industria de Automobile) – coordoneaza o echipa de operatori de calitate (aproximativ 30 operatori/oameni) pentru diferite proiecte in functie de necesitatile fiecarui client precum: Hella, Dura Automotive Romania, Continental Automotive Romania, Contitech, Kromberg&Schubert, Yazaki, Takata, Philips, etc.

• Cunostinte generale despre standardul ISO/TS 16949
• Cunostinte de elaborare a standardului de 5S
• Cunostinte generale despre 8D Report si desfasurare de activitati specifice acestuia in cazul reclamatiilor de la client (defineste problema, verificare stoc, analizeaza cauza neconformitatii, stabileste masuri, verifica robustetea lor)
• Cunostinte desen tehnic
• Coordoneaza, organizeaza si controleaza activitatea echipei din subordine (aceasta putind fi de control al calitatii sau rework)
• Evalueaza activitatea si propune solutii pentru imbunatatirea continua a acesteiaIntocmeste rapoarte de lucru dupa finalizarea fiecarei sortari si le trimite la client
• Asigura alocarea corespunzatoare a resurselor in toate activitatile in care echipele coordonate sunt implicate conform responsabilitatilor definite
• Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre aceastea
• Responsabil pentru pregatirea la timp si aducerea la zi a documentatiei privitoare la activitatea de control

01.09.2005 - 31.05.2015

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

• Tranzactionarea pe PZU (Piata pentru Ziua Urmatoare), pe piata Intra-Day (Piata Intra zilnica)
• Verificarea Tranzactiilor PZU (Piata pentru Ziua Urmatoare)
• Dezvoltarea si implementarea procesului de ofertare pentru Piata pentru Ziua Urmatoare
• Realizare si intocmire preturi PZU ( Piata pentru ziua Urmatoare), preturi pentru piata Intra-Day (Piata Intra zilnica)
• Notificari Electrica, Decontari Opcom
• Gestionare si intocmire machete lunare ANRE
• Gestionarea contractelor reglementate cu producatorii
• Intocmirea raportului lunar al achizitiei de energie catre management
• Gestioneaza operativ contractele cadru bilaterale pentru piata reglementata cu mici producatori
• Intocmeste corespondenta cu ANRE, OPCOM si cu ceilalti participanti la piata de energie cu care Enel are relatii contractuale in domeniul achizitiei de energie electrica
• Monitorizarea si intocmirea de analize privind functionarea pietei de energie electrica
• Calculul dezechilibrelor, efectuarea de tranzactii pe pietele centralizate

studii

 

Facultati:

2002 - 2005 Facultate: Facultatea de Energetica la Universitatea „Politehnica” din Bucuresti.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Calculatoare - Depanare Tehnica de Calcul la Colegiul Tehnic “Edmond Nicolau” Bucuresti (Grupul Scolar Industrial Electronica Bucuresti) din Bucuresti.

Premii

Calificari
Dec 2014: Curs de Arta Fotografica

May 2013: Grafica Publicitara Adobe Photoshop

Jul 2002: Web Design - Realizarea si administrarea paginilor de internet

Premii si Distinctii
Apr 2007: Locul II la Enel Energie obtinut la concursul de sah

Mar 2004: Mentiune Speciala de Comunicatii Stiintifice Studentesti (Echipamente Electrice), Universitatea “Politehnica” Bucuresti, Facultatea de Energetica acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii

Sep 2000: Locul III pe tara obtinut la concursul de sah Epson

Hobby-uri
Fotografia, Sah



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close