Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.01.2008

obiectiv

 

Scrisoare de intentie Stimate Domnule/Doamna, Va adresez aceasta scrisoare de intentie, ca raspuns, la anuntul pentru postul vacant din cadrul companiei in care activati. Mentionez ca sunt o persoana dinamica, hotarata si responsabila, interesata de perfectionarea continua, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dobandite in urma experientei mele profesionale dar si prin participarea la cursuri, . Imi doresc sa am sansa de a lucra in compania dumneavoastra, unde as putea sa imi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata pana in prezent (conform CV anexat) pentru a indeplini sarcinile si scopurile companiei cat si pentru dezvoltarea carierei mele. Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui loc in cadrul companiei dumneavoastra, sunt disponibila pentru a fi contactata in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: regional manager

Responsabilitati:

Rol de a planifica, coordona si monitoriza activitatea vanzarilor, avand in vedere politica de vanzare si promovare a produselor comercializate in zona alocata (MH. DJ, GJ, OT, VL, AG, TR, DB, GR, IF, B, PH, BZ, VN, GL, BR, IL, CL, IL, CT)

- Efectuarea sarcinilor de recrutare si formare pentru noi membrii ai echipei de vanzare.
- Training si instruire, coaching permanent, motivare si suport pentru membrii echipei din subordine.
- Optimizarea performantei reprezentantilor de vanzari prin vizite duble, coaching, follw-up, training, webinar, implementarea unor proiecte pentru dezvoltare & vanzare.
- Deschiderea de noi teritorii, spre comercializarea produselor si a serviciilor (administrarea și coordonarea activităţilor specifice).
- Planificarea si organizarea activitatii de vanzare si incasare a creantelor. Urmarirea incasarii comenzilor, propunerea pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata
pentru anumiti clientii fideli.
- Initierea si finalizarea contractelor pe termen mediu si lung cu noi parteneri.
- Gestionarea si intretinerea relatiilor de colaborare si parteneriat cu clientii existenti.
- Dezvoltarea si implementarea programelor de colaborare cu clientii strategici.
- Implementarea strategiei comerciale si de marketing la nivel de zona. Identificarea noilor oportunitati de dezvoltare.
- Prospectarea in permanenta a pietei, inclusive monitorizarea concurentei, in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor si serviciilor in zona alocata. Mentinerea permanenta a legaturii cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
- Contactarea si stabilirea intalnirilor cu noi clienti, cu capacitate mare de cumparare.
- Cresterea cifrei de afaceri, inclusiv a portofoliului de produse pentru fiecare partener.
- Planificare si follow up pentru obiective lunare, respectiv trimestriale.
- Promovarea produselor prin intermediul workshop-urilor si a demonstratiilor, atat in cadrul vizitelor saptamanale, cat si in cadrul prezentarilor de grup.
- Propunerea materialelor de marketing pentru diversi clienti pentru a scoate in evidenta produsele companiei.
- Implementarea, urmarirea si finalizarea actiunilor specifice in functie de planurile de
marketing.
- Pregatirea rapoartelor saptamanale, lunare, diverse activitati administrative.
- Intocmirea unui plan anual de vanzari, inclusiv stabilirea targhetului de vanzari lunar, trimestrial si anual.
- Organizarea si sustinerea prezentarilor din cadrul firmei pentru fidelizarea clientilor.
- Vizite constante si cresterea vanzarilor la clientii din zona de sud a Romaniei.

Realizari Importante:
* Coordonarea si dezvoltarea zonei de S-V si S-E a Romaniei
* Formarea si dezvoltarea echipei de vanzare, din zona alocata.
* Cresterea cifrei de afaceri cu aprox 20% / 12 luni
* Introducerea si sustinerea unui program de workshop si coaching pentru clienti si colaboratori

01.03.2014 - 31.03.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: regional manager

Responsabilitati:

Rol de a planifica, coordona si monitoriza activitatea vanzarilor, inclusiv a personalului din zona alocata, avand in vedere politica de vanzare a firmei si cu rol de a initia, dezbate, aproba proceduri de lucru, in conformitate cu planul de dezvoltare intocmit, prezentat si asumat.
- Propunerea si asumarea planului de dezvolatre a zonei alocate (plan lunar / trimestrial / anual).
- Preplanificarea si planificarea pe termen lung. Asigurarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.
- Indeplinirea obiectivelor financiare a zonei alocate.
- Rol de a dezvolta o retea de dealeri si distribuitori. identificarea oportunitatilor de dezvoltare a zonei si realizarea unei analize riguroase si reale a pietei.
- Participarea la negocierea si semnarea contractelor.
- Intocmirea de roluri si proceduri, pentru crearea unei echipe functionala dpdv managerial.
- Coordonarea zonei afiliate ca pe un centru de profit.
- Efectuarea periodica a vizitelor la colaboratori (interni, externi).
- Efectuarea saptamanala a sedintelor cu subordonatii / actionarii / managerul general.
- Monitorizarea rapoartelor periodice privind activitatea Consultantilor/ Agentilor de vanzari; Evaluarea performantelor si crearea programelor pentru dezvoltarea competentelor fortei de vanzare.
- Monitorizarea performantelor profesionale ale angajatilor din subordine, urmarirea si preocuparea continua de pregatirea, dezvoltarea si motivarea acestora.
- Analiza periodica a concurentei.
- Propunerea si asumarea proiectelor pentru zona alocata dar si cele la nivel de companie.
- Sustinerea workshop-urilor (pentru subordonati, colaboratori si viitori colaboratori).
- Participarea la evenimente / trainguri / cursuri de formare profesionala si personala.

Realizari Importante:
* Coordonarea si dezvoltarea zonei Moldova, depasirea target-ului asumat si acoperirea tuturor cheltuielilor aferente investitiilor in perioada estimata.
* Formarea si dezvoltarea echipei de vanzare, din zona alocata.

01.04.2012 - 28.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: financial manager

Responsabilitati:

Rol de a coordona departamentul financiar, a optimiza costurile si crearea ofertelor unice de vanzare.
- Mentinerea relatiei / negocierea contractelor, cu principalii furnizori si clienti.
- Intocmirea devizelor de lucru - Organizarea si urmarirea desfasurarii acestora.
- Intocmirea target-urilor si a bugetelor.
- Urmarirea vanzarilor vs targete propuse si asumate.
- Urmarirea profitului vs bugete alocate.
- Planificarea bugetelor pentru noi investitii.
- Operatiuni bancare (incasari, plati, realocari de sume).

Realizari Importante:
* Intocmirea planului de dezvoltare la nivel national.
* Participarea la proiectul pentru deschiderea showroom-ului Constanta (prin planurile financiare detaliate, formarea bugetelor si anticiparea amortizarii investitiei, recrutarea si formarea personalului)
*Participarea la proiectul pentru deschiderea showroom-ului Bacau (prin planurile financiare detaliate, formarea bugetelor si anticiparea amortizarii investitiei, recrutarea si formarea personalului).

01.02.2010 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Preluare apeluri telefonice / mail-uri / solicitari si redirectionarea lor catre departamentele specifice.
- Intocmire contracte.
- Transmiterea comenzilor externe si organizarea transporturilor si a manipularii marfurilor pana la depozitul principal.
- Contabilitate primara.
- Evidenta dosarelor personale de angajare / recrutarea si sustinerea interviurilor pentru noii angajati.
- Planificarea concediilor de odihna / Pontajul de lucru.
- Planificarea si organizarea training-urilor si a cursurilor de perfectionare profesionala.
- Participarea la sedinte si evenimente, in cadrul firmei.
- Propunerea si asumarea pentru infiintarea de noi departamente, proceduri de lucru.

Realizari Importante:
* Implicarea intr-un proiect la nivel national, pe durata a 18 luni. Am realizat cu succes sarcinile, mi-am imbunatatit cunostintele, aptitudinile de comunicare si de vanzare, mi-am marit capacitatea de automotivare.

01.11.2008 - 28.02.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Rol de a promova produsele comercializate, a vinde si incasa contravaloarea acestora:
- Elaborarea si transmiterea cererilor de oferta catre clienti, pentru produsele sau serviciile solicitate; Primirea, analizarea si arhivarea comenzilor lansate de catre departamentele companiei.
- Facturare - Ofertare - Incasare.
- Intocmire Avize.
- Prezentare - Consiliere client.
- Preluare apeluri telefonice / mail-uri / solicitari.
- Realizare Inventar / intocmirea fiselor de gestiune.

01.06.2007 - 30.09.2008

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Rol de a coordona fluxul tehnologic complet:
- Indeplinirea zilnica cu succes a target-ului solicitat.
- Pontajul si delegarea personalului din echipa subordonata.
- Transmiterea informatiilor catre departamentele direct implicate.

01.11.2006 - 30.04.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Facturare - Ofertare - Incasare
- Intocmire Avize
- Pregatire documente pentru departamentul de contabilitate
- Intocmire oferte speciale

01.12.2005 - 31.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Rol de a promova produsele comercializate, a vinde si incasa contravaloarea acestora:
- Promovarea si consilierea clientilor.
- Facturarea si incasarea produselor vandute.
- Intocmire avize.
- Intocmire comenzi si NIr-urile aferente.

01.11.2004 - 31.12.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: sef casier

Responsabilitati:

Rol de a urmari activitatile de vanzare in timpul programului de lucru:
- Structurarea personalului, astfel incat programul de lucru sa fie bine organizat, fara a intampina dificultati.
- Planificarea programului pentru personal (CO, zile libere, program de lucru).
- Predarea documentelor si a sumelor incasate cash catre departamentul bancar.
- Mentinerea relatiei cu departamentul de contabilitate

01.02.2004 - 30.11.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Rol de a incasa contravaloarea produselor vandute:
- Scanarea si incasarea produselor.
- Predarea sumelor impreuna cu toate documentele justificative catre caseria centrala.
- Indeplinirea cu seriozitate a atributiilor.

studii

 

Facultati:

2003 - 2009 Masterat: Inginer la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București din Bucuresti. Specializare: Tehnologia Prelucraii Produselor Alimentarea - Controlul Calitatii

Premii

Traininguri
Jan 2017 - Feb 2017: Curs - "Business Coaching"

Nov 2016 - Dec 2016: Curs - Managementul echipei si Leadership

Mar 2016 - Mar 2016: Curs - Vanzari si comunicare

Nov 2015 - Dec 2015: " Curs Leader"

Jan 2015 - Jan 2015: Curs de formare profesionala

Jun 2014 - Jun 2014: "Curs - Management"

Nov 2013 - Nov 2013: Curs - Management si orientare catre client

Jan 2012 - Jan 2012: Curs Management - Managementul Afacerii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close