 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Doresc sa acumulez cat mai multe cunostinte in cadrul companiei în care îmi voi desfășura activitatea și sa am posibilitatea de a evolua.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Beneficii: Salariu fix, carte de munca, bonuri de masa Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2015 - prezent Titlu Job: referent financiar contabil Responsabilitati: Copierea / redactareea / tehnoredactarea diferitelor materiale,printre care si adresele catre pacienti, in
vederea depunerii cererii-ridicarii deciziei la/de la CAS
• Primirea si transmiterea de e-mail-uri catre Casele de Asigurari de Sanatate
• Intocmirea diferitelor documentatii (de ex.comanda, dosar CAS,fisa de evidenta pacienti etc.)
• Intocmirea actelor ce implica eliberarea lor fie prin vanzarea directa, fie prin eliberarea pe baza
deciziilor emise de CJAS(comanda,confirmarea de primire,certificate de garantie,declaratie de
conformitate), evidentierea lor in registre(Registru vanzari,registru garantii,registru comenzi,registru
evidenta pacienti)
• Efectuarea incasarilor in numerar conform dispozitiilor legale
• Intocmirea de facturi catre persoane fizice/juridice
• Intocmirea de diferite comenzi de produse catre atelierele societatii
• Intocmirea si trimiterea raportarilor in SIUI catre Casele de Asigurari de Sanatate
• Intocmirea de diferite evidente la solicitarea sefului direct etc.
|
|
01.02.2011 - 01.03.2012 Departament: banci Titlu Job: sales analyst-job rotation Responsabilitati: - Consolidarea, mentinerea si trimiterea rapoartelor lunare,saptamanale,
- Generarea diferitelor rapoarte pentru a motiva si implica agentii de vanzari,
- Actualizarea bazei de date a agentilor & a organigramei,
- Informarea fortei de vanzari cu tot ce le este necesar activitatii lor : produse, politici, modificari ale campaniilor si procedurilo,r
- Mentenanta sistemului de vanzari pentru forta de vanzari: useri noi, actualizari,
- Asigurarea suportului pentru canalul de vanzari privind relatia cu celelalte departamente : marketing, operatiuni, training,
- Organizarea trainingurilor de vanzari, competitii si evenimente,
- Revizuirea materialelor de training/proceduri de lucru/contracte,
- Coordonarea proceselor de evaluare pentru echipa de suport vanzari. |
|
01.06.2007 - 01.12.2014 Departament: banci Titlu Job: functionar economic Responsabilitati: Consultanta si project management pentru investitii finantate din fonduri structurale
Responsabilitati principale:
- Colectarea si transmiterea documentelor de credit catre Departamentul Credite si Departamentul Suport Vanzari,
- verificarea documentatiei de credit daca este corecta si completa,
- prescorarea eligibilitatii clientilor pentru credit pe baza informatiilor furnizate de catre agentul de vanzari si comunicarea rezultatutului operartiunii de prescorare,
- inregistrarea in aplicatia informatica a datelor furnizate de solicitantii unui credit,
- intocmirea evidentei potentialilor clienti consiliati de agentii de vanzari,
- furnizarea de informatii agentilor necesare pentru solicitarile de suplimentare a creditului de nevoi personale,
- intocmirea rapoartelor privind activitatea desfasurata in cadrul Biroului de Vanzari,
- indeplinirea sarcinilor administrative precum indosarierea documentelor, transmiterea si receptionarea documentatiei de credit si a corespondentei catre Banca,
- intocmirea evidentei comenzilor de aprovizionare a Biroului de Vanzari cu produse de papetarie si consumabile,
- efectuarea platilor utilitatilor si intocmirea rapoartelor de cheltuieli catre Comitent,
acordarea de suport Coordonatorului Echipa Vanzari in derularea procesului de instruire si sau dezvoltare profesionala a potentialilor colaboratori / agenti.
Persoana de contact – LUIZA DRAGOMIR, LOAN ACHIZITION MANAGER, telefon 0730.222910
Telefon servici, salariu fix |
|
01.04.2006 - 01.08.2007 Departament: audit / consultanta Titlu Job: director economic Responsabilitati: - Efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori, ordine de plata),
- Intocmirea si verificarea facturilor lunare primite si emise,
- Intocmirea declaratiilor lunare/anuale de impozite si taxe,
- Indosarierea si arhivarea documentelor contabile,
- Contabilitate primara |
| studii | |
|
Facultati: 2000 - 2004 Facultate: Marketing si Comert Exterior la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Comerț la Liceul Economic Administrativ din Roșiori de Vede .
Premii Hobby-uri
Plimbari,Excursii/Drumetii.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|