Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1981

obiectiv

 

Doresc sa acumulez cat mai multe cunostinte in cadrul companiei în care îmi voi desfășura activitatea și sa am posibilitatea de a evolua.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: Salariu fix, carte de munca, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Titlu Job: referent financiar contabil

Responsabilitati:

Copierea / redactareea / tehnoredactarea diferitelor materiale,printre care si adresele catre pacienti, in
vederea depunerii cererii-ridicarii deciziei la/de la CAS
• Primirea si transmiterea de e-mail-uri catre Casele de Asigurari de Sanatate
• Intocmirea diferitelor documentatii (de ex.comanda, dosar CAS,fisa de evidenta pacienti etc.)
• Intocmirea actelor ce implica eliberarea lor fie prin vanzarea directa, fie prin eliberarea pe baza
deciziilor emise de CJAS(comanda,confirmarea de primire,certificate de garantie,declaratie de
conformitate), evidentierea lor in registre(Registru vanzari,registru garantii,registru comenzi,registru
evidenta pacienti)
• Efectuarea incasarilor in numerar conform dispozitiilor legale
• Intocmirea de facturi catre persoane fizice/juridice
• Intocmirea de diferite comenzi de produse catre atelierele societatii
• Intocmirea si trimiterea raportarilor in SIUI catre Casele de Asigurari de Sanatate
• Intocmirea de diferite evidente la solicitarea sefului direct etc.

01.02.2011 - 01.03.2012

Departament: banci

Titlu Job: sales analyst-job rotation

Responsabilitati:

- Consolidarea, mentinerea si trimiterea rapoartelor lunare,saptamanale,
- Generarea diferitelor rapoarte pentru a motiva si implica agentii de vanzari,
- Actualizarea bazei de date a agentilor & a organigramei,
- Informarea fortei de vanzari cu tot ce le este necesar activitatii lor : produse, politici, modificari ale campaniilor si procedurilo,r
- Mentenanta sistemului de vanzari pentru forta de vanzari: useri noi, actualizari,
- Asigurarea suportului pentru canalul de vanzari privind relatia cu celelalte departamente : marketing, operatiuni, training,
- Organizarea trainingurilor de vanzari, competitii si evenimente,
- Revizuirea materialelor de training/proceduri de lucru/contracte,
- Coordonarea proceselor de evaluare pentru echipa de suport vanzari.

01.06.2007 - 01.12.2014

Departament: banci

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Consultanta si project management pentru investitii finantate din fonduri structurale
Responsabilitati principale:
- Colectarea si transmiterea documentelor de credit catre Departamentul Credite si Departamentul Suport Vanzari,
- verificarea documentatiei de credit daca este corecta si completa,
- prescorarea eligibilitatii clientilor pentru credit pe baza informatiilor furnizate de catre agentul de vanzari si comunicarea rezultatutului operartiunii de prescorare,
- inregistrarea in aplicatia informatica a datelor furnizate de solicitantii unui credit,
- intocmirea evidentei potentialilor clienti consiliati de agentii de vanzari,
- furnizarea de informatii agentilor necesare pentru solicitarile de suplimentare a creditului de nevoi personale,
- intocmirea rapoartelor privind activitatea desfasurata in cadrul Biroului de Vanzari,
- indeplinirea sarcinilor administrative precum indosarierea documentelor, transmiterea si receptionarea documentatiei de credit si a corespondentei catre Banca,
- intocmirea evidentei comenzilor de aprovizionare a Biroului de Vanzari cu produse de papetarie si consumabile,
- efectuarea platilor utilitatilor si intocmirea rapoartelor de cheltuieli catre Comitent,
acordarea de suport Coordonatorului Echipa Vanzari in derularea procesului de instruire si sau dezvoltare profesionala a potentialilor colaboratori / agenti.
Persoana de contact – LUIZA DRAGOMIR, LOAN ACHIZITION MANAGER, telefon 0730.222910
Telefon servici, salariu fix

01.04.2006 - 01.08.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

- Efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori, ordine de plata),
- Intocmirea si verificarea facturilor lunare primite si emise,
- Intocmirea declaratiilor lunare/anuale de impozite si taxe,
- Indosarierea si arhivarea documentelor contabile,
- Contabilitate primara

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Marketing si Comert Exterior la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Comerț la Liceul Economic Administrativ din Roșiori de Vede .

Premii

Hobby-uri
Plimbari,Excursii/Drumetii.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close