Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.02.2009

obiectiv

 

Doresc sa ma formez si sa profesez intr-un domeniu in care sa am satisfactia muncii pe care o prestez ,in acelasi timp intentionez sa las si alte optiuni deschise, constient fiind de influenta unor experiente profesionale ulterioare care – desi urmeaza acceasi linie – te pot conduce spre alte obiective, nu foarte indepartate de cele principale.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Sibiu, Alba Iulia, Targu Jiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2008 - 01.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent de specialitate financiar contabilitate

Responsabilitati:

Verificarea , primirea si înregistrarea facturilor si avizelor de expediţie ce însoţesc
marfa ;
Ataşarea documentelor necesare fiecărei facturi ;
Înregistrarea bonurilor de consum si urmărirea registrului stocurilor ;
Întocmirea saptamanala a unei situaţii privind plata si scadenta facturilor ;
Formarea dosarelor aferente cererilor de documente si informaţii ;
Răspunderea pentru corectitudinea si acurateţea datelor oferite ;
Colaborarea permanenta cu celelalte compartimente din firma pentru corelarea
acţiunilor întreprinse si a termenelor de realizare ;
Gestionarea si arhivarea documentelor ;
Desfăşurarea de activitati specifice de recepţie , secretariat si protocol .

studii

 

Facultati:

Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor (2006 - 2009), Craiova
Profilul: Marketing

Activitati extracurriculare

Ambitie,hotarare,intuitie,adaptabilitate;
Atentie concentrata si distributiva;
Abilitati de organizare si prioritizare;
Orientare către atingerea obiectivelor si respectarea termenelor asumate;
Capacitate de a sesiza,accepta,invata si aplica noul;
Confidentialitate.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close