Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1978

obiectiv

 

Sunt interesata de obtinerea unui post intr-o companie ca a dumneavoastra, deoarece doresc sa lucrez intr-un mediu in care sa imi pot utiliza aptitudinile si cunostintele profesionale dobandite cu scopul de a indeplini cerintele companiei si pentru a atinge un nivel profesional ridicat. Cred ca aptitudinile si cunostintele mele imi acorda o sansa in plus pentru acesta pozitie. Mai multe detalii le puteti afla din Curriculum Vitae anexat. Cu stima, Cainamisir Elena

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2006 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent de specialitate financiar contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea tranzactiilor financiare in sistemul de contabilitate in baza regulilor statutare si corporate si reglementarilor legale:
 Trezorerie
 Credit Controler
 Inregistrarea tranzacțiilor financiare în contabilitate bazate pe reguli și reglementări statutare (locale) și corporate (USGAAP)
 Reconcilierea lunară a conturilor statutare și corporate pentru a asigura o bază corectă pentru toate rapoartele financiare și fiscale
 Inregistrarea facturilor emise de furnizorii interni si externi, inclusiv reconcilierea și reevaluarea furnizorilor
 Monitorizarea rapoartelor financiare zilnice / săptămânale / lunare si inchiderea de luna
 Inregistrarea tranzactiilor legate de marfa si alte tranzacții, inclusiv verificarea rapoartele de inventor (buffer stock si drop shipment)
 Inregistrarea deconturilor in RON si alte valute, inclusiv reconcilierea și reevaluarea
 Reconcilierea și managementul furnizorilor externi și externi
 Respectarea și actualizarea procedurilor standard de operare în conformitate cu legislatia ficala
 Asigurarea tuturor practicilor financiare în conformitate cu toate reglementările legale și standardul financiar global corporate
 Alte sarcini financiare, back-up pentru restul echipei
 Colaborarea cu alte departamente: logistică, customer servicei, vânzări, marketing, etc.
 Furnizarea de informații pentru auditul intern și extern
 Asistență pentru întreaga organizație în ceea ce privește activitatea financiară
 Training, suport, îndrumare pentru noii angajați în departament sau în companie

01.03.2004 - 31.08.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitatea societatii la nivel primar, urmarirea situatiilor financiare, relatiile cu bancile, etc:
 Pregatirea dosarelor de angajare cu toate documentele necesare
 Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a decizie de incetare a contractului de munca sau diverse decizii, tinerea evidentei angajatilor, etc.
 Centralizarea pontajelor, intocmirea unui tabel cu cererile de invoire si absentele nemotivate, intocmirea tabelului de avans si lichidare (venituri nete) si trimiterea lor catre societatea de contabilitate pentru intocmirea statului de salariu si a declaratiilor fiscale, plata impozitelor si a salariilor pe carduri
 Trezorerie
 Pregatirea actelor pentru societatea de contabilitate (registrul de casa, NIR, bonuri de consum, extrase bancare, facturi, etc.)
 Relatia cu bancile: emitere de carduri pentru salarii, inchiderea conturilor de salarii, infiintarea si lichidarea de depozite pentru scrisori de garantii bancare, pregatirea documentelor pentru obtinerea scrisorilor de garantii bancare, pregatirea documentelor pentru obtinerea filelor de cec
 Pregatirea documentelor pentru trei microintreprinderi pentru societatea de contabilitate (registul de casa, extrase bancare, facturi, etc.). Evidenta furnizorilor si soldurilor bancare, plata impozitelor, a furnizorilor si a dividendelor. Tinerea legaturii cu autoritatile fiscale
 Tinerea evidentei facturilor si platile lor in nume propriu (asociat)
 Alte responsabilitati

01.05.2002 - 31.03.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Tinerea evidentei contabile a 15 firme medii si a 19 cabinete stomatologice:
 Intocmirea declaratiilor aferente salariilor si trimiterea lor prin posta. Intocmirea op-urilor si plata lor. Intocmirea registrului de casa. Inregistrarea documentelor in contabilitate
 Tinerea legaturii cu Administratia Financiara si rezolvarea diverselor situatii aparute
 Tinerea legaturii cu Trezoreria Statului, banci si rezolvarea diverselor situatii aparute

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate: Management Financiar Contabil la Management Financiar Contabil din Bucuresti.
1994 - 1997 Liceu / Școală profesională: Informatica la PTTR din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
 Plimbari in aer liber, Excursii, Muzica, Literatura, Sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close