Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.09.1991

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: referent de specialitate marketing & pr

Responsabilitati:

- Planuri de marketing: ma ocup de conceperea campaniilor de marketing, a evenimentelor din cadrul celor 5 puncte de lucru. Realizez scenariul evenimentelor si ma asigur de buna derularea a acestora.
- Am acordat interviuri televizate pentru promovarea Hotelului COTA O MIE si a Hanului cu Ursi
- Totodata monitorizez campaniile, evenimentele, actiunile de marketing si vanzarile. Ma asigur de buna distrubutie a materialelor de promovare, de afisarea acestora si actualizarea tuturor canalelor, fie in mediul online, media, outdoor sau prin intermediul materialelor promotionale.
- Asigur necesarul de materiale promotionale si materiale informative
- Ma ocup de conceperea prezentarilor, a brosurilor, a machetelor pentru diferite materiale publicitare (mape, carti de vizita, roll-upuri, postere etc.), a spoturilor radio, a materialelor outdoor (conceperea machetelor pentru bannere, inchirierea panourilor publicitare).
- Asigur mententanta site-urilor, realizez continutul pentru acestea, actualizez ofertele de sezon (complex hotelier), adaug produsele, preturile, actualizez meniul saptamanal (Restaurant Terraverde).
- Creez anunturi sponsorizate prin intermediul Google AdWords.
- Realizez postarile zilnice de pe Facebook si postarile sponsorizate prin Facebook Ads, raspund la comentarii sau mesaje.
- Gestionez conturile de Google My Business
- Sustin diferite prezentari (exemple: norme de conduita prin intermediul activitatii Scoala Altfel, prezentarea serviciilor punctelor de lucru in cadrul evenimentelor sau prezentare pentru stagii de practica).
- Promovez punctele de lucru pe diferite portaluri (indeosebi Centrum- site-uri unde sunt prezentate informatii despre sali de conferinta, sali de nunti, dar si Hotel COTA O MIE si Hanul cu Ursi- site-uri unde sunt afisate oferte de cazare, informatii turistice).
- Monitorizez si actualizez ofertele si pachetele de pe Web Hotelier, Booking si alte site-uri pe care sunt inscrise punctele de lucru (site-uri cu oferte turistice, site-uri din domeniul nuntilor)
- Creez si trimit newslettere, ocazional.
- Monitorizez in permanenta cele mai bune modalitati de promovare si le pun in aplicare.
- Achizitionez echipamentul de lucru si ma asigur de distibuirea acestora conform fiselor de lucru
- Intocmesc rapoarte zilnice privind incasarile, produsele vandute si rapoarte pentru evaluarea rezultatelor campaniilor, evenimentelor, concursurilor
- Reprezint compania la diferite evenimente
- Conceperea ofertelor si distribuirea acestora
- Mentin contactul cu toti colaboratorii.
- Monitorizez bugetul de marketing

01.10.2014 - 31.10.2016

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Pentru a pastra o relatie buna cu clientii, in primul rand trebuie evitate greselile. Astfel, eu am fost responsabila de verificarea machetelor/ desenelor / elementelor de grafica, inainte ca acestea sa intre in productie.
M-am ocupat tototodata si de verificarea comenzilor introduse de colegii mei de la vanzari in programul intern de productie.

- Mentinerea unei bune colaborari cu clientii, dar si cu furnizorii.

- In privinta achizitiilor(relatiilor cu furnizorii), m-am ocupat de lansarea comenziilor de materiale necesare departamenului administrativ.
Am fost responsabila de verificarea stocurilor si nesesitatilor colegilor mei, de lansarea comenzii, de urmarire acesteia si de asigurare in ceea ce priveste termenul de livrare.

- Am avut si cateva sarcini ce tin de contabilitate primara.
M-am ocupat de intocmirea facturilor, chitantelor, proceselor verbale si a avizelor.

- Am fost responsabila de gestionarea stocurilor de materiale promotionale (pixuri, agende, obiecte ce urmeaza a fi personalizate etc.)

- M-am ocupat de verificarea comenzilor ce au fost finalizate, de livrarea acestora local, dar si in tara.
In acest sens, am gestiononat coletele si corespondenta si m-am asigurat ca marfa ajunge la destinatar la timp.

- Am participat la interviurile de recrutare.

- Activitati ce tin de asistenta manageriala si secretariat (redirectionarea e-mailurilor si a apelurilor telefonice, intocmirea agendei managerului, pastrarea si arhivarea documentelor)

01.02.2014 - 31.10.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

- Ma ocupam de promovarea produselor . eram responsabila de actualizarea site-ului si a paginii de facebook, de impartirea pliantelor.
- Preluam comenzi – amenajari gradini, amenajari interioare, botezuri, nunti, evenimente, ma siguram ca acestea sunt realizate la timp si corect.
- Ma ocupam de vanzari directe la stand.
- Intocmeam registrul de casa, a NIR-ului, chitantelor si facturilor.

01.06.2012 - 01.07.2012

Departament: banci

Titlu Job: stagiu de practica

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Administrarea relatiilor publice si asistenta manageriala la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Administrarea afacerilor la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu: Metematica-informatica la Colegiul Spiru Haret din Ploiesti.

Premii

Certificari
May 2010 - Jun 2010: Atestat informatica si atestat limba engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close