Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2003

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Arad, Oradea, Salonta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: referent comert

Responsabilitati:

-pastrarea in permanenta a legaturii cu clientii
-elaborarea comenzilor clientilor si urmarirea acestora pana la livrarea integrala a comenzii
-facturarea comenzilor clientilor si avizarea acestora referitoare la data ajungerii marfii.
-pastrarea in permanenta a legaturii cu magazia si productia in vederea livrarii cat mai eficiente a comenzilor clientilor

01.05.2013 - 30.09.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer service assistant

Responsabilitati:

- intocmirea avizelor,facturilor și CMR-urile pentru clienți
- informații despre poziția camioanelor
- crearea de camioane virtuale în sistem si legarea comenzilor de achizitie in functie de destinatia camioanelor
-pregătirea documentelor vamale pentru livrările non UE
-pregătirea documentelor pentru deseul rezultat din productie si avizarea furnizorului de materie prima in vederea receptiei deseului.

01.05.2011 - 28.02.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economista

Responsabilitati:

Efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic şi sistematic, potrivit planurilor de conturi şi normelor legale emise de instituţiile de reglementare legală, pe baza documentelor justificative ale tuturor operaţiunilor patrimoniale.
Casierie-Deconturi
Verificarea corectitudinii efectuarii receptiilor de catre departamentul achizitii-logistica.
Intocmirea declaratiilor lunare catre Institutul National de Statistica Bucuresti,privitor la achizitiile intracomunitare de marfa si a procesului de productie.
Inregistrarea in contabilitate a cheltuielilor pe centre de cost.
Inregistrarea notelor contabile referitaoare la salarii.
Inregistrarea facturilor de servicii.
Intocmirea si inregistrarea ordinelor de plata catre banca.
Verificarea corectitudinii preturilor negociate cu furnizorii.
Intocmirea de rapoarte lunare Intercompany.
Arhivarea documentelor justificative şi a registrelor contabile conform cu legislaţia în vigoare.
Urmarirea legislatiei din domeniul financiar-contabil şi respectarea acesteia.

23.08.2008 - 21.04.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economista

Responsabilitati:

-Casierie ;
-Deconturi ;
-Intocmirea salariilor agentilor de vanzari in functie de diferitele procente acordate de catre societate cum ar fi:target,sortimente,incasari,etc.
-Întocmirea ordinelor de plată pentru bancă, notelor de recepţie, bonurilor de consum ;
-Introducerea producţiei în gestiune pe baza rapoartelor de producţie,fiselor de cântar;
-Scăderea din gestiune a stocurilor pe baza emiterii de facturi, avize de expediţie.
-Inregistrarea platilor, incasarilor si a proceselor verbale de compensare
-Mentinerea in timp real a evidentei soldurilor furnizorilor/clientilor
-Contabilizarea facturilor emise pentru/catre clienti/furnizori;
-Verificarea periodica a soldurilor clientilor neincasati
-Mentinerea contactului permanent cu agentii de pe teren,emiterea de scadentare in vederea incasarii clientilor,verificarea corectitudinii marfii expediate catre clienti.

14.11.2007 - 20.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contabila-casiera

Responsabilitati:

-Casierie ;
-Distribuirea tichetelor de masa;
-Deconturi ;
-Întocmirea, ordinelor de plată pentru bancă, a cecurilor , notelor de recepţie pentru alte materiale, bonurilor de consum
-Contarea facturilor pentru terţi furnizori si a deconturilor.
Activitati de secretariat:
-organizarea sedinţelor echipei de management;
-organizarea deplasărilor şi monitorizarea cheltuielilor de deplasare
-intocmirea rapoartelor şi situaţiilor solicitate de către conducere;
-achiziţionarea şi gestionarea necesarului de birotică conform bugetului
-organizarea cazarilor pentru vizitatori
-redirectionarea apelurilor telefonice catre departamentele solicitate.
-asigurarea si pastratrea registrului general de intrări-ieşiri al firmei şi înregistrarea documentelor în acest registru;
-transmiterea prin posta/mail a contractele semnate cu colaboratorii.
-inregistrarea ,repartizarea si predarea corespondentei;

15.08.2004 - 23.10.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionara

Responsabilitati:

-Aprovizionarea permanenta a depozitului cu marfă
-Întocmirea recepţiilor in timp real pentru marfa intrată în gestiune
-Scaderea stocului de marfa din gestiune pe baza avizelor de expediţie si facturilor fiscale;
-Coordonarea echipei de lucru;
-Legături strânse cu furnizorii;
-Legături si relaţii amicale cu clienţii;
-Organizarea si coordonarea intregii activitati a depozitului si a personalului din cadrul depozitului
-Livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime
-Inventarierea periodica a stocurilor de marfuri existente in depozit.
-Intocmirea rapoartelor specifice de vanzari.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Audit financiar si expertiza contabila la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad.
2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Contabilitate finante la Liceul Agricol Salonta din Salonta.

Activitati extracurriculare

Cunostinte de contabilitate(casierie,deconturi,distribuirea tichetelor de masa,intocmirea ordinelor de plata pentru banca,a cecurilor,notelor de receptie pentru alte materiale,bonurilor de consum,introducerea productiei in gestiune pe baza rapoartelor de productie si a fiselor de cantar,facturare),cunostinte in organizarea distributiei marfii,coordonarea echipei de lucru.
Experienta operare PC,seriozitate,corectitudine,dinamism,spirit de echipa,onestitate,abilitate in comunicare,adaptare rapida la schimbari,atenta la detalii.
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;

Premii

Septembrie 2011 am absolvit cursurile Institutului National de Statistica Bucuresti pentru Completarea si transmiterea Declaratiei Statistice Intrastat

Martie 2013 -Absolventa la Resform Consulting SRL - Inspector Resurse Umane privind recrutarea si selectia de personal, incheierea contractelor individuale de munca,elaboraea fisei postului,actelor aditionale,efectuarea pontajelor,calcularea salariilor,concediilor medicale,completarea REVISAL,intocmirea declaratiei 112

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close