Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.03.1997

obiectiv

 

Atingerea unui nivel maxim de cunoştinţe în domeniul achiziţiilor, punerea lor in practică, obţinerea de rezultate si creşterea profesionalismului. Domeniul de activitate: Vanzari, Management, Marketing, Achiziţii .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: referent achiziţii

Responsabilitati:

- aplicarea corectă a legislaţiei in vigoare privind achizitiile publice;
- elaborarea strategiilor de achizitii publice;
- aplicarea principiilor in elaborarea cerinţelor de selecţie si elaborarea caietului de sarcini;
- intocmirea dosarului de licitaţie publică;
- derularea procedurile specifice de achiziţie publică;
- gestionarea contestaţilor formulate in procedura de atribuire a contractului;
- evaluarea ofertele depuse;
- atribuirea contractul de achiziţie publică;
-primirea şi analizarea referatelor de necesitate;
-alegerea procedurii de achizitie publica

01.05.2015 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzari

Responsabilitati:

- analiză, evaluare şi tehnoredactare materiale promoţionale şi e-mail-uri
- asistent in negociere
- cercetare de piată on-line si nu numai
- comunicare publică în medii profesionale sau consumer-oriented
- corectura materiale tehnoredactate
- distribuire/difuzare materiale promoţionale
- documentare legislativă
- documentare si auto-instruire in temele si domeniile cerute si necesare
- inregistrarea pe calculator a datelor , operaţiuni bancare ( depuneri numerar,depuneri de documente de plată fără numerar ), inchidere de luna contabilă.
- menţinerea relaţiilor cu clienţii
- prelucrarea comenzilor si a incasărilor din cadrul firmei

01.01.2013 - 30.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- contractare , negociere,finalizare comenzi,încasare.
- păstrarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu.
- identificarea de noi clienţi.
- merchandising.
Atingerea obiectivelor fixate .

01.11.2011 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-atribuţii de administrare societăţii
-inregistrarea pe calculator a datelor , operaţiuni bancare ( depuneri numerar,depuneri de documente de plată fără numerar ), inchidere de luna contabilă.
-menţinerea relaţiilor cu clienţii
-prelucrarea comenzilor si a incasărilor din cadrul firmei

01.01.2007 - 31.05.2007

Departament: altele

Titlu Job: sef raion textile

Responsabilitati:

Şef raion textile- comenzi, verificarea stocului, mercantizare.
Conducerea unei echipe formate din 5 oameni.
Cristina Balint-sef departament Non-Food, tel. 0729/777.276
bonuri de masa, asigurare.

01.11.2003 - 31.03.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vânzari

Responsabilitati:

-contractare , negociere , finalizare comenzi , încasare
-păstrarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu
-identificare potenţiali clienţi
-merchandising
-cresterea vânzărilor pe zona alocată cu 50%, de la 400 la 600 milioane lei
Lotrean Ovidiu - Area Sales Manager pe judeţul Sibiu
-bonusuri
-bonuri masa
-maşina
-telefon

01.01.2003 - 30.11.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări, contabil

Responsabilitati:

-înregistrarea pe calculator a datelor , operaţiuni bancare ( depuneri numerar,depuneri de documente de plată fară numerar ), închidere de lună contabilă.
-contractare,negociere ,finalizare de comenzi,încasarea facturilor.
-menţinerea relaţiilor cu clienţii existenţi în portofoliu.
-identificarea potenţialilor clienţi.
-merchandising.
-îndeplinirea planului lunar .

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Management la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu.

Premii

Certificari
Jun 2019 - Jul 2019: A.N.C.I.A. Training
Expert achizitii publice
Calificari
Oct 2016: Specialist achizitii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close