Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.10.2008

obiectiv

 

Imi doresc sa acumulez experienta, sa intalnesc oameni interesanti, sa ma confrunt cu situatii noi si sa imi folosesc abilitatile pentru a fi de ajutor companiei la care lucrez.

Salariu: 450,00 USD / luna

Beneficii: asigurare medicala, bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Import - export, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: referent specialitate

Responsabilitati:

- Prezentarea ofertelor finale către clienții băncii, in urma analizei interne;
- Participarea activă la campanii pentru promovarea produselor şi serviciilor de retail ale băncii;
- Suport acordat clienților externi si interni cu privire la toate aplicațiile oferite de bancă;
- Preluarea şi soluţionarea solicitărilor şi comunicarea rezoluțiilor către solicitanți, clienţi persoane fizice si juridice, prezentarea ofertelor băncii;
- Asigură interfaţa cu clienţii persoane fizice si juridice şi preia solicitările acestora legate de produsele băncii ( prin e-mail, telefon, surse proprii - site Alpha Bank, campanii interne, survey, furnizori externi etc..);
- Comunicarea internă către direcțiile implicate a solicitărilor in vederea soluționării, în funcţie de responsabilităţi;
- Derularea activităților specifice de administrare a accesului utilizatorilor la serviciile electronice;
- Participarea activa la dezvoltarea si testarea serviciilor electronice;
- Procesarea solicitărilor de activare/ blocare a serviciilor de Internet Banking venite din unitățile teritoriale;
- Monitorizarea/ verificarea tranzacțiilor realizate de către clienți prin sistemul de Internet Banking;
- Procesarea cererilor de subscriere pentru Serviciul Online Banking;
- Efectuarea importurilor de fisiere de salarii pentru clientii Corporate;
- Monitorizarea si sistarea popririlor pe operatiuni;
- Administrarea si asigurarea necesarului de dispozitive si parole pentru sucursale si agentii;
- Menținerea activă a relației cu unitățile teritoriale referitor la mediul online asigurat de bancă, prin prezentări, cursuri si ședințe;
- Informarea permanentă cu privire la noile implementări in aplicațiile online a angajaților băncii prin susținerea de seminarii, prezentări si cursuri in unitățile teritoriale.

01.10.2012 - 16.01.2013

Departament: it software

Titlu Job: specialist relatii publice

Responsabilitati:

Verificarea si solutionarea situatiilor aferente conexiunilor la internet pentru hotelurile din intreaga lume, prin suport acordat in limbi straine (engleza si franceza).

Monitorizarea permanenta a hotelurilor din punct de vedere tehnic

Verificarea bunei functionari a echipamentului ce asigura accesul la internet

Informarea permanenta a angajatilor hotelurilor cu privire la dezvoltarea sistemului

Preluarea si solutionarea solicitarilor venite din partea clientilor

Efectuarea demersurilor necesare la nivel tehnic (remote) pentru solutionarea situatiilor

01.03.2011 - 31.10.2012

Departament: banci

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Interactionarea cu clientii uneia dintre cele mai importante banci din Romania, identificarea situatiilor si solutionarea acestora intr-un mod profesional.

Activari si blocari carduri in urma solicitarii clientilor interni sau externi

Mentinerea legaturii permanente cu reprezentanti Visa / Mastercard

Preluarea solicitarilor legate de carduri a persoanelor fizice / juridice venite prin e-mail, telefon si solutionarea acestora intr-un mod profesional si rapid

Verificarea tranzactiilor realizate prin intermediul cardurilor de credit si debit

Rulajul activitatii zilnice, saptamanale si lunare pentru o raportare eficienta
Rezultate semnificative atat pe plan profesional, cat si personal. Din punct de vedere profesional, la numai 4 luni de la angajare, am avansat pe urmatorul nivel al postului. In ceea ce priveste partea personala, am dobandit mai multa incredere in mine si in abilitatile necesare solutionarii situatiilor, in mod special a celor dificile.

01.06.2006 - 30.04.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: broker de asigurari

Responsabilitati:

Programarea intalnirilor cu potentiali clienti
Stabilirea asigurarii potrivite pe baza necesitatii clientului
Incheierea contractului de asigurare si satisfacerea cerintelor clientilor
Am avut echipa formata din persoane pe care le-am adus in sistem si care s-au descurcat foarte bine aducand profit firmei. Am reusit sa ating target-ul inaintea termenului limita. Am devenit mai increzatoare in propriile forte si mi-am imbunatatit capacitatile de comunicare.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Economie Internaţională şi Afaceri Europene la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu: Matematica – Informatica (Intensiv Informatica) la Colegiul National „Mihai Viteazul” din Ploiesti.

Premii

Certificari
Jan 2002 - Oct 2015: -
- Şcoala de Limbi Străine Lexis: 2002-2006
- Curs de Pregătire Profesionala a brokerului de asigurări: 15.07.2006-19.07.2006
- Curs de Pregătire Profesională Pedagogică: 10.11.2007-14.11.2007
- Curs de programare informatica SQL : 15.10.2005 – 15.04.2006
- Programul European ”Comenius”
- Voluntariat ”Noaptea Cercetătorilor”
- Curs de Contabilitate Primara: 12.09.2015 – 20.09.2015


- First Certificate in English
- Advanced Certificate in English
- Atestat profesional in informatică obţinut la Colegiul Naţional „Mihai Viteazu”
- Certificat in Contabilitate Primara

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close