Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.06.1980

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Tipografii / Edituri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - 31.03.2021

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent licitatii

Responsabilitati:

- monitorizarea si identificarea oportunitatilor de licitatii privitoare la contractele de achizitii publice prin parcurgerea anunturilor publicate pe site-urile de specialitate interne (ex.: SICAP/LicitatiaPublica.ro) si externe (ex.: TED/platforme achizitii publice din FR, UK);
- solicitare documentatie de atribuire de la autoritatile contractante (unde este cazul);
- studiere documentatii de atribuire;
- analizare/clarificare si urmarire indeplinire conditii de calificare / eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
- colaborare cu toate departamentele companiei pentru a calibra oferta cu toate costurile si a atasa documentele specifice necesare participarii la licitatii (dep. Economic-financiar, dep. Procesare comenzi, dep. Achizitii-aprovizionare dep. Tehnic-productie, dep. Expeditii);
- identificare, evaluare si selectare potentiali colaboratori care se pot incadra in oferta de pret calculata (daca este cazul);
- redactare acorduri de asociere si urmarirea semnarii acestora de catre parti;
- elaborare documentatiilor necesare in vederea participarii la procedurile de achizitii publice, in functie de solicitarile din cadrul doumentatiilor de atribuire (prin completarea formularelor specifice, pregatirea documentelor necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor din caietele de sarcini, fisele de date etc., redactarea ofertelor tehnico-economice);
- publicare oferte in SICAP / depunere online sau la sediul autoritatilor contractante si depunere online in platforme internationale (proceduri achizitii externe);
- participa la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor la sediul autoritatilor contractante (daca este cazul);
- elaborare raspunsuri la solicitarile de clarificare emise de comisiile de evaluare;
- follow-up licitatii pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- mentinere relatii cu partenerii, subcontractantii companiei;
- actualizare baza date de licitatii;
- monitorizare modificari / actualizari in legislatia privind achizitiile publice, legislatia si reglementarile tehnice specifice in ramura de activitate a companiei;

01.04.2019 - 31.01.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator data entry and validation

Responsabilitati:

- introducere date in sistemul organizatiei;
- verificarea corectitudinii datelor introduse cu datele din documentele de referinta si validare

01.02.2003 - 30.06.2018

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: referent (account executive)

Responsabilitati:

• Prerogative Key Account Manager in intervalul Martie 2017 - Iunie 2018:
- mentinerea si fidelizarea clientilor existenti din portofoliul alocat
- promovarea imaginii companiei / a produselor si serviciilor pe care aceasta le ofera, urmarirea/largirea portofoliului de clienti existenti prin retentia acestora si prospectarea/abordarea clientilor potentiali, incheierea de noi contracte
- eficientizarea timpului alocat vanzarii - urmarirea si atingerea tintelor lunare si anuale
- cresterea marginii pe fiecare categorie de clienti


• Prerogative Account Manager in intervalul Aprilie 2009 - Februarie 2017:
- management contracte/comenzi pentru un portofoliu de clienti directi (din domeniile bancar/asigurari/transport), fiind insa in continuare si Referent (Account Executive) atat pentru clientii directi alocati cat si pentru anumiti clienti din portofoliile alocate colegilor Account Manager


• Referent (Account Executive) in intervalul Februarie 2003 - Martie 2009:
- preluare comenzi de la colegii din dep. Sales,
- verificare informatii comenzi din punct de vedere comercial si tehnic,
- introducere comenzi client in sistem TR (contract/produse/tiraje/preturi/info livrare) = Emitere Comanda Client (comanda interna)
- procesare comenzi interna in sistem TR (introducere caracteristici tehnice produse) = emitere Comanda Lansare
- emitere Propuneri Ordin de Lucru (propunere-programare pe utilaje pentru executie in Productie)
- emitere etichete, opis-uri,
- emitere facturi clienti interni/externi,
- colaborare directa cu dep. Sales, Contabilitate-Economic, DTP, Productie si Expeditii pentru asigurarea unui flux corespunzator,
- emitere comenzi si lansare in Productie a formularelor pentru uzul intern al companiei (facturi, avize de insotire, chitante),
- training personal nou in departament




01.09.2002 - 31.12.2002

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: lucrator legatorie - sectia personalizari

Responsabilitati:

munci specifice legatorie:
- adunare file calendar + personalizare / spiralare / inchidere spira - calendar (birou/perete)/planner
- lipire fila personalizare in agende
- faltuire manuala
- ambalare produse finite + etichetare


01.09.2001 - 31.12.2001

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: lucrator legatorie - sectia personalizari

Responsabilitati:

munci specifice legatorie:
- adunare file calendar + personalizare / spiralare / inchidere spira - calendar (birou/perete)/planner
- lipire fila personalizare in agende
- faltuire manuala
- ambalare produse finite + etichetare

01.01.1999 - 30.04.2001

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- organizare agenda zilnica a Managerului
- programare si organizare sedinte, intalniri
- participare la sedinte si intocmirea minutelor
- intocmire zilnica a mapei pentru Manager
- centralizare, verificare si analizare informatii necesare Managerului pentru a fi folosite in documente ca: rapoarte, prezentari, corespondenta comerciala
- elaborare prezentari pentru Manager
- elaborare si redactare rapoarte/analize
- colaborare cu managerii de departament si personalul punctelor de lucru
- tele-sales: prospectare si contactare clienti noi, trimitere oferte si materiale informative, follow-up
- preluare comenzi clienti
- preluare si distribuire apeluri
- gestionare corespondenta: preluare, inregistrare, distribuire si arhivare
- gestionare si arhivare documente oficiale ale companiei
- mentinere si actualizare baza date cu informatiile de contact ale clientilor, colaboratorilor si furnizorilor
- asigurarea activitatilor administrative si protocol
- implicare si participare la diverse campanii si proiecte din cadrul companiei

studii

 

Facultati:

1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Electromecanic Auto (atestat) la Liceul Tehnic DACIA din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Gradinarit, Pictura/Design



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close