Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2008

obiectiv

 

Doresc sa incep o cariera

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2011 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: referent informatii clienti

Responsabilitati:

Sunt responsabil al Biroului de informatii cu clientii avand in subordine alte 6 colege, verificand tot ceea ce se intampla in birou, raportand coordonatorului sau dupa caz, directorului de magazin toate problemele aparute, greselile si aprecierile. Prima atributie si cea mai importanta este sa rezolv probelemele si sa raspund clientilor in cel mai scurt timp posibil cu informatii exacte, dand dovada de profesionalism. Printre activitatile zilnice se mai afla si intocmirea facturilor de retur, facturi proforme, inregistrarea clientilor in baza de date in Navision, SAP si CRM, reglementarea stocurilor survenite din retururi, preluarea, verificarea stocurilor, facturarea si inregistrarea transporturilor clientilor care au comandat online folosind platforma e-commerce Magento. Inregistrare transporturilor clientilor aflati in magazin. Raspund de mail-urile primite zilnic cu solicitari din partea clientilor venite de la Serviciul Suport Clienti.
Una din realizarile mele cele mai mari la actualul loc de munca este si training-ul oferit noilor angajati atat din magazin cat si pentru celelalte magazine deschise noi in Bucuresti si in imprejurimi. Dupa finalizarea training-ului evaluez fiecare angajat, iar la deschiderea de magazin particip oferind suport. Departamentul de Informatii clienti avand la fiecare dintre cele 4 deschideri la care am participat un procent foarte mare la feedback.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Finante Banci la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2007 - 2010 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica intensiv Informatica la Colegiul "Anghel Saligny" din Bacau.

Premii

Atestat in informatica, curs DTP Designer la Centrul de Pregatire Profesionala in Cultra, diploma Grafician calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close