|
01.05.2008 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: referent departament colectare Responsabilitati: - Contabilitate primara: Ofertare, facturare si gestionarea avansata a conturilor clientilor CREDIDAM;
- Intocmirea diverselor documente contabile pentru portofoliul de clienti gestionati, inclusiv, ocazional, incasari in numerar;
- Mentinerea relatiilor cu clientii, gestionarea activităţilor de corespondenţă cu acestia (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, oferte, scrisori de afaceri către colaboratori şi parteneri);
- Consilierea clientilor CREDIDAM privind elaborarea si intocmirea contractelor sau rezolvarea punctuala a diverselor probleme aparute in relatia furnizor – client;
- Elaborarea, intretinerea si operarea bazei de date cu clientii restantieri precum si activitati de recuperare de debite. Emiterea de notificari, somatii de plata, alte diligente pentru rezolvarea situatiilor pe cale amiabila (telefoane, mail-uri, etc) precum si relatia cu Dep. Juridic in vederea recuperarii prin decizii judecatoresti ale debitelor, daca este cazul;
- Colectarea şi centralizarea de date şi informaţii despre clienti sau necesare desfăşurării activităţii firmei;
- Urmarirea activitatilor inspectorilor din tara, analiza raportelor de activitate ale acestora, analiza realizarii target-urilor, clienti noi, acoperire zonala, etc. Mentinerea contactului cu acestia si oferire de suport (telefonic, on line, etc) pentru activitatea zinica a acestora;
- Concept precum si redactare de documente şi rapoarte;
- Înregistrare, stocare şi arhivare informaţii si documente; Organizarea activităților zilnice ale biroului;
- Diverse alte activităţi de relaţii cu publicul şi protocol |