Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.08.2010

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Verificare facturi de transport.
Utilizare baze de date si instrumente specifice prin care se urmareste respectarea intelegerilor contractuale, incluzand tarifele si termenele de plata.
Creare note de debit si primire note de credit in caz de facturare incorecta.

01.11.2014 - 31.08.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent achizitii

Responsabilitati:

Asigurarea disponibilitatii produselor din aria de responsabilitate conform necesarului, sub aspectul minimizarii stocurilor.
Efectuare comenzi catre furnizori.

01.11.2013 - 31.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil expeditii

Responsabilitati:

Preluarea pieselor finite din sectoarele de productie, pregatirea si sortarea marfii pentru export, intocmirea documentelor necesare livrarii, arhivarea acestora, gestionarea stocurilor, intocmirea de rapoarte periodice privind livrarile, inventarierea stocuriloe de piese finite aflate in depozit.

01.08.2013 - 31.10.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter clienti

Responsabilitati:

Acceptare, verificare, procesare instructiuni de plata/ incasare ( fara numerar) primite de la clienti.
Efectuare operatiuni cu numerar (incasari si plati ) primit de la clienti.
Verificare rapoarte aferente activitatii desfasurate in departament.
Activitati de secretariat.
Gestionarea arhivei din cadrul agentiei ( predare/primire, inventariere).

01.05.2012 - 31.07.2013

Departament: banci

Titlu Job: casier coordonator

Responsabilitati:

Activitati specifice casieriei.
Coordonare departament casierie.

01.06.2004 - 30.04.2012

Departament: banci

Titlu Job: ofiter plati

Responsabilitati:

Participare zilnica la sedintele de compensare din cadrul BNR.
Primire, operare ordine de plata in lei si valuta, cecuri, bilete la ordin.
Arhivare documente.
Verificarea corectitudinii platilor din punct de vedere al legislatiei si in conformitate cu regulile BNR.
Asigurarea inregistrarii corecte, complete si la timp a platilor.
Investigatii.
Mentinerea relatiilor cu clientii.
Integrarea in cadrul departamentului PLATI din punct de vedere teoretic si practic a 4 colegi.
Organizarea/inventarierea /depozitarea arhivei institutiei- coordonarea echipei in vederea indeplinirii cu succes a acestei actiuni.

01.11.2002 - 31.05.2004

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Efectuarea zilnica a tranzactiilor cu numerar (incasari si plati), primit de la clienti, inregistrarea in sistem, conform procedurilor in vigoare.
Remitere numerar catre bancile comerciale si BNR.
Integrarea in cadrul departamentului CASIERIE a 3 colegi.
Organizarea/ gestionarea arhivei institutiei.

01.05.1995 - 31.10.2002

Departament: banci

Titlu Job: verificator bani, casier

Responsabilitati:

Verificator bani: depistare bancnote false, numarare, triere (retragere bancnote uzate din circulatie), impachetare numerar.

Casier: incasare numerar de la bancile comerciale depunatoare.
Preluare/gestionare/pastrare in arhiva a actelor BNR si a documentelor privind evidenta personalului.
Preluare arhiva de la sucursala BNR, Agentia Sfantu Gheorghe.
Activitati secretariat - gestionare corespondenta.
Serviciul Inspectie Bancara- gestionare, prelucrare baza de date privind Declaratii de Incasare Valutara.

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Finante-Banci si Contabilitate la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir"-Facultatea de Finante-Banci si Contabilitate din Brasov.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul de Informatica Brasov din Brasov.

Premii

Hobby-uri
cititul, calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close