Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.01.1998

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.03.2017

Stagiu militar: da

obiectiv

 

In conformitate cu vârsta de 22 de ani pe care o am, îmi doresc să lucrez într-un mediu organizaţional care să-mi permită dezvoltarea abilităţilor şi cunoştinţelor acumulate în timpul facultăţii şi al activităţilor pe care le-am avut până acum. Consider că în ultimii 6-7 ani am reuşit să am activităţi, proiecte, voluntariate şi locuri de muncă care m-au ajuat să ma acomodez şi să mă integrez uşor în orice situaţie. Profilul meu de LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ionita-vlad-alexandru-837853162/

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruitment specialist & client management

Responsabilitati:

Desfăşurarea procesului de recrutare end to end, atât pentru clienţi cât şi pentru compania în care lucrez;
Emitere facturilor către clienţi;
Inchiderea a cel putin 6 pozitii in fiecare lună;
Verificarea creanţelor;
Comunicarea continuă, atât face2face cât şi în scris cu toţi clienţii alocaţi;
Traininguri şi onboarding cu noii consultanţi din echipa de recrutare;

Pe partea de Sales B2B, am urmatoarele sarcini:
-Organizarea si participarea la minim 3 intalniri saptamanale cu potentiali clienti;
-Prezentarea ofertei si serviciilor de recrutare;
-Negocierea celor mai potrivite si profitabile taxe de recrutare;
-Crearea si trimiterea ofertelor comerciale;
-Crearea draftului de contract;


Realizări:
-Îndeplinirea lunară a targetului, atat pe partea de sales cat si de recrutare, şi, de cele mai multe ori, depăşirea acestuia (recordul personal este de 14 inchideri într-o lună)
-Adaptabilitate usoara la toate tipologiile si proiectele de recrutare (blue&white);
-Pastrarea unor relatii foarte bune cu toti clientii si colaboratorii Manpower Group;

01.03.2019 - 31.03.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: event organizer

Responsabilitati:

Am fost selectat să particip ca voluntar la organizarea evenimentului ,,Gala premiilor de excelenta in Resurse Umane''. Evenimentul s-a desfăşurat la JW Marriott Grand Hotel Bucharest şi a avut aproximativ 350 de persoane care au fost invitate.

Am fost responsabil cu:
-Check-in-ul invitaţilor şi însoţirea acestora către locurile aferente biletului pe care l-au primit;
-Organizarea sălilor de conferinţă;
-Întocmirea şi distribuirea badge-urilor personalizate persoanelor aferente;
-La finalul activităţilor mele de voluntar, am participat la workshop-uri şi conferinţe legate de domeniul resurselor umane;

01.10.2018 - 31.10.2018

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: event organizer

Responsabilitati:

Conferinţa Naţională organizata anual de HR CLUB, ,,EXperience Conference” a fost un prilej de a îmi dezvolta cunoștințele practice și teoretice în domeniul resurselor umane.
Alături de echipa din care am făcut parte, am organizat un eveniment la care au participat 350 de persoane implicate în domeniul resurselor umane.
Am participat la diverse conferinte și workshop-uri, însă cel care mi-a atras cel mai mult interesul a fost cursul ținut de Josh Bersin, un mare analist și cercetător al resurselor umane recunoscut la nivel mondial.
Am învățat noțiuni importante despre motivarea angajaților, metode de a crește performanța la locul de muncă și valoarea echilibrului dintre viața personala și cea profesională.

Sarcini pe care le-am avut:
- crearea unei baze de date cu informații referitoare la persoanele invitate la conferință;
- check-in/ check-out în ziua evenimentului;
- confecționarea badge-urilor pentru fiecare invitat;
- distribuirea specifică în săli a tuturor invitațiilor în funcție de anumite cerințe;
- comunicarea permanentă și rapidă cu membrii echipei din care faceam parte pentru a rezolva toate situațiile într-un mod corect şi cat mai rapid;

01.04.2018 - 31.10.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist recrutare

Responsabilitati:

Internship plătit în departamentul de resurse umane al firmei de asigurări

Ca un junior pasionat de resurse umane, prioritatea mea a fost de a îmi valorifica timpul petrecut în cadrul organizaţiei pentru a învăţa cât mai multe lucruri şi pentru a acumula experienţă. Pe parcursul celor 6 luni petrecute la Groupama, am vrut să înţeleg nu numai rolul pe care eu l-am avut în cadrul echipei, ci şi modul în care funcţionează şi se desfăşoară lucrurile într-o organizaţie atât de mare.

Sarcinile mele zilnice erau următoarele:
-Căutarea candidaţilor potriviţi pentru ocuparea poziţiilor vacante care mi se ofereau;
-Trimiterea constantă a CV-urilor către manager pentru a le analiza împreună şi a decide dacă putem merge mai departe cu procesul de recrutare alături de candidatul respectiv;
-Ţinerea interviurilor telefonice pentru a îmi crea o primă impresie referitoare la personalitatea, atitudinea si experienta persoanelor implicate;
-Programarea candidaţilor la interviu;
-Asisarea colegilor cu mai multa experienţă la desfăşurarea interviurilor;
-Sunarea tuturor candidaţilor pentru a le oferi feedback;
-Crearea unei baze de date pentru a avea o evidenţă asupra tuturor candidaţilor analizaţi;
-Crearea unei baze de date cu privire la angajaţii Groupama din toata ţara care urmau să participe la evenimente şi traininguri în Bucureşti;
-Comunicarea cu persoanele menţionate anterior pentru a stabili unde şi dacă doresc cazare în Bucureşti şi alături de cine vor să împartă camera/ pentru a vedea cu ce mijloc de transport vor să vină în oraş (avion, maşină personală, maşină de serviciu);
-Păstrarea unui nivel bun de comunicare între mine şi candidaţi, superiori şi restul colegilor din organizaţie;
-Ajutarea IT recruiter-ului în găsirea candidaţilor pe LinkedIn;
-Comunicarea în limba engleză cu străinii care aveau contact direct cu firma de asigurări;

Experienţa la Groupama a reprezentat o oportunitate foarte bună pentru mine în învăţarea aplicată a ceea ce ţine de resurse umane şi dezvoltare organizaţională;

01.08.2017 - 30.09.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: practică

Responsabilitati:

Am invatat notiuni generale legate de Codul Muncii

01.06.2017 - 31.08.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Această alegerea a venit în urma dorinței de a îmi dezvolta abilitățile de comunicare şi de a face ceva productiv în timpul vacanţei de vară.

Principalele activităţi erau următoarele:
-Comunicarea zilnică cu minim 150 de clienţi (target impus de management);
-Vânzarea cartelelor şi serviciilor oferite de Vodafone;
-Comunicarea zilnică cu persoane şi clienţi nervoşi şi nesatisfăcuţi;
-Întocmirea rapoartelor legate de activitatea mea zilnică şi de banii produşi în perioada respectivă;

01.02.2017 - 30.06.2017

Departament: publicitate

Titlu Job: event promoter

Responsabilitati:

În cadrul agenției de turism Legend Travel m-am ocupat cu promovarea evenimentelor organizate de firmă. Așadar, atunci cand era nevoie, mergeam in școli și licee pentru a promova ofertele de excursii și baluri puse la dispoziție elevilor din București.
În prezent ma aflu pe lista persoanelor care sunt chemate atunci cand se lucrează la noi proiecte.

01.06.2015 - 31.08.2015

Departament: publicitate

Titlu Job: organizator

Responsabilitati:

Am lucrat timp de trei luni în cadrul Primăriei Municipiului București pentru a organiza cel mai mare concurs de fotografie care a avut loc în România. Pentru organizarea concursului ,,Ochiul Magic'', am îndeplinit diverse funcții, precum:
- publicitate online
- operator call-centre
- relații cu clienții
- organizarea pe echipe și departamente a celorlalți participanți
- administrarea paginii de facebook
- întocmirea contractelor semnate de concurenți

01.01.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: președintele organizației de elevi

Responsabilitati:

Această activitate a reprezentat, practic, locul unde mi-am dezvoltat pasiunea pentru resurse umane, pentru munca alături de oameni, înţelegerea şi colaborarea cu ei.
Fiind un elev în clasa a 10-a care beneficia de mult timp liber, am ales să fac ceva în sensul de a umple acel spaţiu pe care-l aveam făcând ceva puţin ieşit din comun pentru un elev. După aproximativ 2 ani petrecuţi în echipa din care faceam parte, am fost propus şi ales pe funcţia de Preşedinte al Organizaţiei de Elevi din Bucureşti şi mă ocupam cu coordonarea unei echipa de peste 100 de elevi, majoritatea selectaţi de mine.

Activităţile mele erau următoarele:
-Recrutarea elevilor pentru a dezvolta echipa;
-Încercarea de a vinde aceast proiect de voluntariat ca fiind ceva distractiv şi constructiv pentru un tânăr;
-Organizarea unor şedinţe săptămânale în fiecare joi seară dupa terminarea orelor de liceu;
-Vorbitul liber în faţa unui public destul de larg, de obicei atunci când aveam şedinţe la Palatul Parlamentului;
-Crearea unei pagini de Facebook pentru publicitate şi pentru a promova activitatea echipei/ Pagina a crescut în mod organic până la numărul de 14.000 like-uri, lucru pe care-l consider ca fiind unul dintre cele mai mari achievment-uri.
-Comunicarea permanentă cu membrii echipei şi pregătirea acestora pentru diferite activităţi alături de seniorii din partid;

În momentul actual nu mai sunt un membru activ al organitaţiei de elevi şi studenţi deoarece lucrez full-time în resurse umane.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Administrarea si Dezvoltarea Resurselor Umane la Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Program de Master care are la baza:
- administrarea resurselor umane în context organizaţional şi naţional;
- managementul carierei;
- creativitate şi lidership.
2016 - 2019 Facultate: Resurse umane la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială. Universitate din București. Pentru a îmbina cele două ştiinţe studiate în timpul facultăţii, sociologia şi resursele umane, titlul pe care l-am ales pentru lucrarea mea de licenţă se numeşte ,,Impactul legăturilor pozitive şi negative asupra nivelului de satisfacţie în muncă''.
Din toată promoţia mea, au fost doar 3 studenţi printre care mă număr şi eu, care au obţinut nota 10 în cadrul lucrării.
2013 - 2016 Liceu / Școală profesională: Uman, filologie la Liceul Teoretic ,,Mihail Sadoveanu'' din București.

Premii

Voluntariat
Mar 2019 - Mar 2019: HR CLUB - Gala premiilor de excelență în Resurse Umane

Oct 2016 - Jun 2017: Asociația Studenților la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială
Ma implicam in tot felul de acțiuni si activități organizatorice. Fiind înscris in cel mai activ departament al asociației, am fost recunoscut, alături de echipa mea, pentru coordonarea unui eveniment foarte important și benefic pentru studenții din cadrul facultății în care învăț.

De asemenea, lunar, alături de echipa mea, realizam sondaje și chestionare care ne ofereau informații utile legate de părerea studenților cu privire la modul de desfășurare și funcționare al facultății. Subiecții erau studenții facultății, ir chestionarele erau aplicate inainte de cursuri sau online.
Sep 2014 - Sep 2015: Organizator ședințe pentru echipa de elevi a partidului PNTCD

Mar 2014 - May 2015: Departamentul Sportiv din Consiliul Elevilor LTMS
Ajutam la organizarea si desfasurarea corecta a evenimentelor sportive din cadrul liceului.
Jan 2011 - Sep 2016: Administrator publicații sportive Chelsea Club Bucuresti
Ma ocupam cu redactarea si publicarea informațiilor referitoare la progresul echipelor de fotbal din cadrul școlii de fotbal Chelsea Bucuresti.
Traininguri
Aug 2018 - Aug 2018: Dezvoltare Personala

Aug 2018 - Aug 2018: Prima ta afacere
In cadrul școlii de vara organizata de PMB la hotelul 2d din Neptun, am participat la un training ținut de un profesor care preda cursuri la Universitatea din Bucuresti.
Am desfasurat mai multe aplicatii si dezbateri referitoare la investirea corecta a banilor intr-un mediu de afaceri.
Conferinte
Jan 2017 - Jan 2017: Ședința Tinerilor Uniți organizată la Palatul Parlamentului

Jan 2016 - Jan 2016: Tinerii și propriile lor valori
Dezbateri - educație civică și prevenirea consumului de droguri
Proiecte
Oct 2016 - Jun 2017: Departamentul de Statistică&Cercetare din cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială

Aug 2016 - Dec 2016: Alegeri Parlamentare

Premii si Distinctii
Oct 2015: Diploma de Merit pentru obținerea celor mai bune rezultate din cadrul clasei a XII-a D

Hobby-uri
it, Sport, Gaming, Pescuit, Teatru



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close