Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.12.2012

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Turism / Hotel staff, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruitment & training specialist

Responsabilitati:

Intocmesc si urmaresc diferite diferite rapoarte cu privire la sistemul de evaluare al performantelor angajatilor companiei.
Gestionez procesul de evaluare periodica a angajatilor
Centralizez nevoile de instruire ale angajatilor companiei.
Caut, contractez si verific diferiti furnizori de training in functie de nevoile de instruire identificate.
Monitorizez bugetul anual de training.
Inchei contracte cu furnizorii de training; ma ocup de logistica unui training: locatie, nr.persoane, transport .
Completez formularele necesare pentru aprobarea unui training.
Cer feedback de fiecare data dupa ce un training a fost efectuat astfel pot mult mai usor sa vin cu propuneri de imbunatatire.
Efectuez instruiri de tip recurent privind sistemul de management al performantei.
Efectuez planul de inductie pentru angajatii companiei si monitorizez acomodarea lor in companie in urmatoarele 3 luni prin sesiuni comune si individuale de feedback.
Actualizez diferite formulare si proceduri in functie de modificarile aprobate.
Propun idei de imbunatatire a sistemului de evaluare al performantei atat pentru angajatii din aria de productie cat si pentru angajatii din administratie.
Organizez teambuilding-uri: propun locatii, analizez bugetul, propun tematica, contractez furnizori.
Organizez diferite petreceri: locatie, tematica,buget.
Organizez diferite targuri, campanii, programe privind responsabilitatea sociala.
Particip in mod activ in proiecte de recrutare atat pentru aria de productie cat si pentru administratie.
Tin legautura cu furnizorii externi de servicii de recrutare si selectie de persoanal.
Organizez programe de trainee pentru diferite departamente din companie.
Intocmesc diferite rapoarte cu privire la monitorizarea zilelor de concediu de odihna.
Ma ocup de logistica tichetelor de masa/cadou.
Ma ocup de logistica fluturasilor de salariu.
Administrez tichetele de combustibil.
Comand birotica pentru fiecare departament din fabrica.

01.03.2012 - 01.04.2015

Departament: productie

Titlu Job: trainer specialist

Responsabilitati:

• Întocmesc, prelucrez şi actualizez instruiri de metodă pentru personalul selectat: planul de iniţiere, traininguri de formare profesională, traninguri de sistem (ex. ESD, 5S, IPC A610-E)
• Efectuez instruiri de tip recurent (trimestrial, semestrial, anual) sau a oricăror activităţi de instruire care pot aparea ca urmare a nevoilor specifice ariei de producţie: formulare şi intrucţiuni noi, reclamaţii etc.;
• Întocmesc documentaţia cu privire la fiecare salariat instruit şi evidenţiez evoluţia fiecărui salariat în cadrul firmei prin diferite grafice şi scheme;
• Propun metode de îmbunătăţire continuă a sistemului de instruire în producţie;
• Evaluez, împreună cu şefii de departamente (producţie, resurse umane, calitate), eficienţa training-urilor, a instructajelor şi a şcolarizărilor organizate în aria de producţie;
• Redactez formulare, prezentări, şi instrucţiuni de lucru pentru procesele alocate;
• Traduc documente tehnice pentru întocmirea instrucţiunilor de lucru, control plan, FMEA din DE-RO sau EN-RO;
• Acord suport asistentei manager: programez vizite, întocmesc delegaţii, asigur prânzul vizitatorilor, etc.
• Acord suport departamentului de Resurse Umane prin selectarea, planificarea şi susţinerea interviurilor pentru posturile vacante din companie, completarea şi verificarea pontajului, predarea fluturasilor de salariu si a tichetelor de masa;
• Efectuez instruiri de bază pentru personalul nou angajat: semnarea contractului, completarea dosarului de angajare, înmânarea echipamentului de lucru şi a vestiarului noului angajat, prezentarea ariei de producţie, a regulamentului intern etc.;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Inginer tehnolog la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara, Facultatea de Tehnologie a produselor agroalimentare, Timisoara, Timis din Timisoara.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Biochimist la Universitatea de Vest Timisoara, Facultatea de Chimie Biologie Geografie, Timisoara, Timis din Timisoara.
2003 - 2007 Liceu: Stiinte ale naturii la Liceul teoretic Traian Lalescu din Orsova.

Premii

Certificari
May 2016 - May 2017: AIMS Executive Search and Consulting
"Hire with purpose"
Feb 2015 - Feb 2015: Six Sigma Champion
In cadrul companiei EFFECTIVE FLUX SRL am participat la cursul de formare profesionala "Six Sigma Champion"
Jan 2013 - Feb 2013: Formator
In cadrul fundatiei "Centrul de afaceri si meserii EUROTRAINING" am absolvit cursul de FORMATOR



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close