de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.02.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2010

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu competitiv si in continua dezvoltare.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Turism / Hotel staff, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Protectia muncii, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruiter

01.05.2014 - 01.10.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front office assistant manager

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: functii publice

Titlu Job: receptioner - sef de salon

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor, precum si prezentarea Salonului si a Spa-ului si directionarea acestora
- operarea rezervarilor in sistem
- promovarea serviciilor si produselor
- supervizarea activitatilor stilistilor, cosmeticienelor si maseurilor
- operarea in sistemul de lucru a noilor produse, tarife, rezultatele inventarelor, a programului de lucru al personalului
- emiterea de rapoarte catree management
- efectuarea inchiderii de zi si a rapoartelor specifice pentru departamentul contabil
- efectuarea comenzilor pentru necesarul SPA-ului
- elaborarea noii brosuri

01.02.2013 - 01.07.2013

Departament: sport / wellness

Titlu Job: manager spa

Responsabilitati:

-SUPRAVEGHEREA OPERATIUNILOR DE FINALIZARE ALE SPA-ULUI
-RECRUTAREA DE PERSONAL
-INTOCMIREA PROCEDURILOR DE LUCRU SI IMPLEMENTAREA LOR
-COLABORAREA CU DISTRIBUITORII DE PRODUSE PROFESIONALE SI RETAIL
-ORGANIZAREA DE TRAININGURI PENTRU ANGAJATII SPA
-INTOCMIREA CHECK LIST-URILOR SI VERIFICAREA CORECTITUDINII EFECTUARII ACESTORA
-ORGANIZAREA SI SUPERVIZAREA ACTIVITATII RECEPTIONERILOR SI TERAPEUTILOR
-SUPERVIZEAZA CALITATEA SERVICIILOR OFERITE OASPETILOR SI URMARESTE FEEDBACK-URILE ACESTORA

01.11.2010 - 01.10.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner/shift leader

Responsabilitati:

- operarea check-in-urilor, check-out-urilor + activitatile de concierge
-emiterea si intocmirea rapoartelor necesare diferitelor departamente
-asigura buna colaborare intre receptie si celelalte departamente
-efectuarea rezervarilor, in caz de nevoie
-solutionarea diferitelor probleme si transmiterea solutiilor propuse superiorilor
Front Office Manager:Gabriela Avadani

16.06.2010 - 15.11.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

Responsabilitati:

- elaborarea procedurilor de lucru si implementarea lor
- supervizarea activitatii receptionerilor
- intocmirea programului de lucru pentru receptie
- prezentarea Spa-ului tuturor potentialilor clienti

15.03.2008 - 15.06.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- efectuarea operatiunilor de check-in si check-out a oaspetilor hotelului, cu toate implicatiile efectuarii acestor operatiuni
-servicii de concierge, datorita lipsei acestui departament in cadrul hotelului
-efectuarea de rezervari

01.12.2004 - 14.03.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: cashier/ senior cashier-incepand cu 15.09.2007)

Responsabilitati:

-principalele responsabilitati sunt:emiterea de note de plata,emiterea de facturi fiscale, incasarea de numerar, sau efectuarea platilor prin card, verificarea corectitudinii marcajelor facute de catre ospatari
-responsabilitati secundare:-preluarea atributiilor, pentru o perioada scurta de timp, a casierului sef,care presupune:colectarea de cash la nivelul intregului hotel,operatii cu cardul,predarea incasarilor la banci,operarea registrelor de casa(ron si valuta),
-substituirea hostess-ei, care presupune:intampinarea clientilor,operarea rezervarilor,

16.09.2002 - 08.07.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

studii

 

Facultati:

Curs "Inspector Resurse Umane" + Practica in cadrul Hotelului Athenee Palace Hilton- Bucuresti
2000-2004 Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir", Facultatea de Management Turistic si Comercial
1995-1999 Liceul National "Matei Basarab" -sectia filologie

Activitati extracurriculare

Permis conducere:catg.B

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close