Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.07.2007

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu dinamic cu posibilitati de avansare

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruiter

Responsabilitati:

Recruiting direct/indirect personnel and PM activities (personnel marketing)
Recruitment tasks:
- Developing job descriptions according to the HC/job descriptions
- Posting job adds on external job sites
- Updating the job openings within the company (career page and intern announcements)
- Screening of the CVs and all that implies the recruiting process: phone interviews, face to face interviews, conducting the interviews and offering feedback to candidates, making offers and keeping in touch with the candidates
- Preparation of personal file for the new employees
- Follow-up activities of the recruitment process
- Updating the recruitment database
- Keeping track of the recommendations that we receive from our employees
- Participating in the process of developing the BP and HC planning together with other departments
- Regular meetings with the department heads concerning the recruitment plan

PM activities:
- Organizing and participating in Recruitment Caravans, Job Fairs
- Planning/organizing the publicity materials for the radio spots, online and print articles, posters.
- Organizing different recruiting activities (Recruiting Caravans in 6 cities)\
- Organizing different events within the location (Student Day, Diversity Day

01.12.2015 - 30.04.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Voluntar în cadrul proiectelor derulate de Asociația Pakiv Romania, ONG care se ocupa cu implementarea de Fonduril Europene bazate pe incluziune sociala.

01.10.2015 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: consilier orientare în carieră în cadrul proiectului – posdru/135/5.2/129639 „dezvoltarea rurală durabilă prin revitalizarea meșteșugurilor”

Responsabilitati:

- Realizarea activităților de orientare profesională a grupurilor țintă din proiect: participare la planificarea, organizarea și desfășurarea caravanelor de informare, recrutare și consiliere a beneficiarilor; întocmirea diferitelor baze de date necesare, a documentelor de recrutare căt și a dosarelor individuale a beneficiarilor proiectului, a fișelor de consiliere și orientare profesională, identificarea experienței profesionale a beneficiarului și orientarea acestuia spre calificare/recalificare profesională în funcție de nevoile individuale indentificate pe parcursul consilierii; oferirea de diferite informații privind piața muncii locale cât și regionale, a domeniilor locurilor de muncă, cele mai căutate pe piața muncii, cât și a potențialilor angajatori locali și regionali; diverse acțiuni de mediere a muncii, asistarea beneficiarilor in vederea tehnicilor de căutare a unui loc de muncă, întocmirea unui CV, a unei scrisori de intenție, prezentarea și susținerea unui interviu; asistarea în activitatea de plasare pe piața muncii a beneficiarilor proiectului, oferirea sprijinului și consilierii profesionale pe timpul participării acestora la bursele de locuri de muncă organizate prin proiect, sau cele organizate de către alte instituții, în scopul angajării acestora; întocmirea unei baze de date a tuturor persoanelor orientate profesional, mediate și plasate pe piața muncii, implicarea acerbă în promovarea proiectului precum și participarea la întâlnirile perioadice ale echipei de proiect.

01.09.2015 - 30.04.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist in comunicare si relatii publice

Responsabilitati:

- Completarea, gestionarea şi transmiterea a Registrului Electronic al Salariaţilor
- Administrarea adresei de email, întocmirea dosarelor de personal, utilizarea computerului şi a altor echipamente electronice
- Redactarea diferitelor documente la solicitarea departamentelor funcţionale, organizarea şi întocmirea chestionarelor pentru interviuri în vederea stabilirii competenţelor personalului necesar într-o unitate, organizarea şi participarea în cadrul evenimentelor în beneficiul firmei
- Promovarea online a firmei, întocmirea facturilor şi a avizelor de expediţie, a ordinelor de plată, note de recepţie, bonuri de consum, fişe de magazie, registru de casă etc.

01.02.2015 - 31.10.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ în cadrul proiectului id 126559 – „programe integrate pentru accesul îmbunătăţit pe piaţa muncii – pax”

Responsabilitati:

- Stocarea informaţiilor şi documentelor din şi în cadrul proiectului, centralizarea datelor necesare în vederea realizării unei baze de date a proiectului
- Întocmirea situaţiilor, minutelor, proceselor verbale şi a altor documente necesare derulării proiectului, participare activă în organizarea evenimentelor /activităţiilor din/în cadrul proiectului
- Participarea la şedinţele de lucru şi la toate evenimentele aferente din cadrul proiectului
- Participarea la organizarea evenimentelor şi a întâlnirilor regionale/naţionale/transnaţionale, asistarea preşedintelui organizaţiei în vederea elaborării de discursuri în funcţie de natura evenimentelor, atât în engleză cât şi în română
- Implicare în procesul de derulare a acestor tipuri de evenimente, diverse activităţi desfăşurate în cadrul departamentului de recrutare, a departamentului de formare profesională (supervizarea, verificarea situaţiei formării/implementării proiectului desfăşurat pe diverse regiuni, iniţierea şi păstrarea relaţiilor de comunicare cu formatorii angajaţi în vederea derulării cursurilor de formare
- Implicarea în procesul de demarare a cursurilor de formare, muncă de teren (recrutare grup ţintă, informare), stabilirea relaţiilor comunicaţionale cu diverşi parteneri ai proiectului.

01.07.2011 - 28.02.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist in comunicare si relatii publice

Responsabilitati:

▪ Completarea, gestionarea şi transmitere a Registrului Electronic al Salariaţilor, administrarea adresei de email, întocmirea dosarelor de personal, utilizarea computerului şi a altor echipamente electronice, redactarea diferitelor documente la solicitarea departamentelor funcţionale,organizarea şi întocmirea chestionarelor pentru interviuri în vederea stabilirii competenţelor personalului necesar într-o unitate, organizarea şi participarea în cadrul evenimentelor în beneficiul firmei, promovarea online a firmei, întocmirea facturilor şi a avizelor de expediţe, a ordinelor de plată, note de recepţie, bonuri de consum, fişe de magazie, registru de casă etc.

01.02.2011 - 31.08.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Voluntar în cadrul proiectelor derulate de Asociația Pakiv Romania, ONG care se ocupa cu implementarea de Fonduril Europene bazate pe incluziune sociala.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Specializare: Politici publice şi Advocacy la Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, Timişoara din Timisoara.
2008 - 2011 Facultate: Specializare: Comunicare şi Relaţii Publice la Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, Timişoara din Timisoara.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Specializare: Ştiinţe sociale la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan”, Alba Iulia Specializare: Ştiinţe sociale din Alba Iulia.

Premii

Calificari
Mar 2015: Consilier orientare privind cariera

May 2014: Inspector Resurse Umane

Voluntariat
Jan 2015: Asociatia PAKIV ROMANIA

Feb 2011 - Aug 2011: Asociatia Pakiv Romania



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close