Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.06.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2006

obiectiv

 

Sunt o persoana deschisa, dar in acelasi timp serioasa si fidela, am abilitati comunicationale si imi place sa calatoresc. Consider ca avantajele mele sunt: spiritul organizatoric, capacitatea de decizie, de analiza si planificarea in avans, atentia distributiva, abilitatile de relationare si dezvoltare personala, atentia distributiva si nu in ultimul rand perseverenta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Altele, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Import - export, Banci, Sport / Wellness

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: receptionista

Responsabilitati:

Intampinarea si directionarea vizitatorilor care intra in receptia Orange asigurand astfel interfata intre companie si clienti
Administrarea corespondentei interne si externe trimisa prin posta si curieri
Filtrarea apelurilor si facilitarea legaturii dintre vizitatori si angajatii Orange
Oferirea informatiilor generale persoanelor care ajung in receptie

01.01.2016 - 31.01.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

Vanzarea tuturor serviciilor companiei catre clienti persoane fizice
Furnizarea de informatii cu privire la serviciile de telecomunicatii oferite
Intocmirea contractelor si documentelor fiscale aferente
Respectarea regulilor si procedurilor aferente activitatii
Realizarea obiectivelor cantitative si calitative stabilite de catre superiorul ierarhic

Octombrie 2017-Aprilie 2018
In cadrul aceleiasi companii, Rcs&Rds, in perioada octombrie 2017-aprilie 2018, mi-am desfasurat activitatea in cadrul departamentului Monitorizare avand functia de suport monitorizare.
Principalele sarcini erau:
Verificarea prin monitorizare video Punctele de Prezenta, functionarea echipamentelor necesare desfasurarii activitatii in cadrul departamentului
Verificarea tinutei obligatorie a casierelor si a reprezentantilor de vanzari
Asigurarea ca reprezentantii de vanzari/casierele respecta programul de lucru si de pauze si semnalizezi neconcordantele
Verificarea prin monitorizare video reclamatiile/sesizarile clientilor primite pe grupul de Monitorizare
Preluarea apelurilor telefonice venite pe linia directa din cadrul departamentului
Completarea zilnica a un raport de evenimente din punctele de prezenta
Oferirea recomandarilor casierelor si reprezentantilor de vanzari in situatii specifice, ulterior asigurarea ca acestia au asimilat informatia

01.12.2014 - 31.01.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant magazin

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor si prezentarea varietatii si calitatii produselor si serviciilor oferite de companie
Identificarea potentialilor clienti ( persoane fizice si persoane juridice ) si a informatiilor relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare
Negocierea si finalizarea procesului de vanzare conform termenilor agreati cu clientii si respectand procedurile existente
Mentinerea legaturii cu clientii existenti in scopul cresterii volumului de vanzari si a cunoasterii tuturor solicitarilor acestora
Cunoasterea permanenta a stocului magazinului
Realizarea planului de vanzari
Pregatirea corecta si completa a documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
Inregistrarea plangerilor clientilor, iar daca nu se pot solutiona pe loc, directionarea catre departamentele specializate
Inregistrarea cererilor de reziliere ale clientilor, dupa incercarea de a-l convinge pe clientul respectiv sa-si pastreze colaborarea cu firma respeciva
Vegherea permanenta asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere
Incasarea contravalorii facturilor, lucru cu casa de marcat si numerar
Realizarea rapoartele solicitate de catre superiorul direct in legatura activitatea desfasurata si cu potentialii clienti din zona arondata
Asimilarea permanenta a noilor cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie si folosirea a tuturor instrumentelor oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil
Participarea la inventarele magazinului respectiv

01.01.2014 - 31.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

Contactarea clientilor selectati din baza de date cu scopul de a promova si vinde diverse produse promotionale
Atingerea unui target lunar

02.04.2013 - 01.10.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Fiind voluntar al Asociatiei "Clipe de bucurie" eram parte din echipa lor de oameni care fac munca de teren cu scopul de a strange fonduri pentru copiii cu dizabilitati. Ca si segment de activitate mie mi se indatorase sa merg sa negociez cu diverse firme contracte de sponsorizare.

05.12.2012 - 01.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Principalele sarcini si responsabilitati erau prezentarea cat mai eficienta a produselor destinate vanzarii, dar in acelasi timp furnizarea informatiilor care sunt necesare clientilor legat de produsele comercializate. Mai precis, angajatii veneau ca un suport pentru persoanele interesate de produsele firmei astfel incat din gama larga de parfumuri si alte cosmetice, clientul sa isi aleaga ceea ce constata ca i se potriveste cel mai bine. In plus in fiecare luna trebuia sa atingem un target de vanzari pentru a primi un bonus din vanzari.

01.09.2010 - 01.09.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor oferite de catre companie clientilor si convingerea acestora sa devina clienti ai firmei.
Predarea de echipamente clientilor care au dreptul la primirea lor.
Completarea actelor corespunzatoare pentru intocmirea unui contract de furnizare servicii sau completarea corecta a proceselor verbale de predare-primire a echipamentelor.
Oferirea de informatii clientilor cu privire la modificarile pachetelor corespunzatoare fiecarui serviciu in parte si indrumarea acestora in ceea ce priveste rezolvarea diverselor probleme ce nu pot fi rezolvate de catre un agent comercial.

01.07.2010 - 01.09.2010

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Principala sarcina era de a incasa banii aferenti cumpararii diferitelor produse de catre clienti.
O alta sarcina era de a oferii clientilor consultanta in privinta diverselor produse.

01.05.2010 - 01.07.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Principala sarcina era de a verifica daca marfa ce era livrata magazinului si era trecuta pe aviz corespundea cu marfa reala ce era adusa de catre furnizori.
Urmatoarea sarcina importanta era de a intocmi actele corespunzatoare fiecarui aviz in parte.
O alta sarcina era de a trimite prin fax comenzile ce erau intocmite de catre directorii de magazin diferitilor furnizori.
Una din celalalte sarcini ale mele era de a verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor, de a inregistrează facturile în sistemul de gestiune a stocurilor si de a asigură relatia cu furnizorii.

01.08.2009 - 01.11.2009

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Trebuia sa le ofer clientilor informatii referitoare la produsele din magazin.

01.11.2007 - 31.01.2008

Departament: banci

Titlu Job: agent de pensii private

Responsabilitati:

Principalele sarcini si responsabilitati:
-prima sarcina era cea de a convinge cat mai multi oameni sa incheie contract de pensie private cu socitatile de asigurari cu care lucra Fincop;
-cea de-a doua era stalibirea unei intalniri si semnarea contractului de pensii private;
-a treia depunerea contractului completat corect la sediul Fincop.

01.08.2007 - 01.11.2007

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Eram o echipa de 10 studenti, iar sarcinile noastre constau in verificarea verosimilitatii datelor din contractele de leasing incheiate intre debitor si creditor si eventual completarea (celor care lipseau) sau corectarea celor gresite.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Facultatea Finante si Banci la Universitatea „Nicolae Titulescu” din Bucureşti. Diplomă de licenţiere
2007 - 2009 Facultate: Facultatea de „Economie Generala” la ASE din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economic la Scoala Superioara Comerciala „Nicolae Kretzulescu” din Bucureşti. Am obtinut diploma de bacalaureat si o certificare de competente profesionale in domeniul tehnic, activitati financiare si comerciale

Premii

Certificari
Apr 2015 - Nov 2015: Atestat de baby sitter
Organizat din fonduri europene si emis de Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice
Jan 2014 - Apr 2014: Atestat de agent vanzari
Organizat in cadrul companiei Studio Moderna si emis de Ministerul Educationale Nationale
Aug 2006 - Aug 2006: Instructor aerobic clasa C
Federaţia Română Sportul Pentru Toţi, Bascov
Traininguri
Apr 2008 - May 2008: Curs de vânzare
Curs sustinut in cadrul hotelului Tulip Inn, de catre dn. Adrian Ciobanul in care s-a pus accent pe tehnicile de vanzare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close