Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.08.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.06.2012

obiectiv

 

Sunt o persoana responsabila, competenta si cu abilitati bune de comunicare, avand capacitatea de a invata lucruri noi intr-un timp ceea ce este benefic pentru mine cat si pentru companie.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.05.2015

experienta profesionala

 

01.08.2009 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

-Intampinarea vizitatorilor si directionarea lor catre persoana avizata.
-Preluarea apelurilor telefonice,a mesajelor si directionarea lor.
-Receptionarea/transmiterea corespondentei(e-mail,fax,curier), mentinerea relatiei cu firmele de curierat, urmarire status de livrare corespondenta si solutionarea eventualelor reclamatii.
-Gestionarea comenzilor de birotica si papetarie pentru toate departamentele.
-Verificarea periodica a stocului de apa,materiale de protocol si curatenie, asigurarea acestora pentru departamentul de menaj.
-Responsabil parc auto- inregistrarea foilor de parcurs,gestionare masini si intocmire rapoarte catre superiorii ierarhici.
-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei.
-Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea desfasurata.
-Alte activitati similare solicitate de superiorii ierarhici.
Rezultate pozitive la toate evaluarile anuale ale angajatorului.
Recomandari se vor acorda la cerere.

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Marketing la Universitatea Spiru Haret -Fac. de Marketing si Afaceri Internationale din Bucuresti.
1999 - 2002 Liceu / Școală profesională: Real la Colegiul Tehnic Media din Bucuresti. Diploma de Bacalaureat
1996 - 1999 Liceu / Școală profesională: Operator Procesare Text la Grup Scolar Ind. de Poligrafie si Cinematografie din Bucuresti.
1988 - 1996 Școală generală: Gimnaziu la Scoala Generala nr.144 din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close