Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.07.1993

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Perfectionarea si evoluarea profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Productie, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: real estate coordinator

Responsabilitati:

Organizează, coordonează și controlează întreaga activitate desfășurată de echipa de funcționari administrativi.
Asigură interfața între companie și furnizorii de
bunuri si servicii sau executantii de lucrări.
Responsabil de managementul executării și furnizării de servicii suport, cum ar fi recepția, curățenia, securitatea/paza, gestionarea/distribuirea corespondenței, arhivă, asigurarea de utilități.
Înregistrează documentele intrare/ieșire în aplicația electronică on-line dedicată.
Asigura derularea procesului de curierat rapid, inclusiv completarea documentelor necesare expedierii (AWB).
Transmite raportările (tehnice, costuri) către structurile organizaționale de la nivel de zonă la termenele stabilite sau în funcție de solicitări.
Responsabil cu remedierea, informarea, si monitorizarea eventualelor disfuncționalități a dotărilor din spațiile din aria de responsabilitate.
Responsabil pentru întocmirea, evidența si desfășurarea calendarului săptămânal de întruniri/ședințe în baza solicitărilor primite.
Asigură și administrează serviciile de protocol care se organizează la nivelul ariei de responsabilitate și asigură suport pentru evenimentele de amploare solicitate de departament management evenimente.
Procesează documentele necesare achiziționării si decontării de servicii, bunuri, lucrări pentru buna administrare a imobilelor din aria de responsabilitate (inclusiv in sistemul SAP):
-creare, modificare, eliberare referat de necesitate;
-creare, modificare, eliberare comenzi call off.
Confirmă periodic serviciile prestate de furnizorii externi si asigură recepția livrărilor/serviciilor prestate de aceștia:
- recepție bunuri;
- recepție bunuri pe servicii;
- aprobare facturi.
Furnizează informații necesare pentru actualizarea bazei de date privind administrarea clădirilor la nivel de zonă.
Participă efectiv la inventarierea patrimoniului administrativ al companiilor deservite, în scopul contabilizării financiare a activelor patrimoniale ieșite din uz sau depreciate, în concordanță cu deciziile emise.
Întocmește documentația necesară încheierii asigurărilor de călătorie pentru angajați.
Monitorizează evacuarea angajaților si a vizitatorilor în cazul situațiilor de urgență și întocmește listele cu personalul evacuat.
Respectă cerințele de securitate și sănătate în muncă, pentru situații de urgență și protecția mediului conform anexei care face parte integrantă din prezenta.


01.09.2018 - 31.12.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: funcționar administrativ

Responsabilitati:

- Asigura activitățile curente operaționale pentru buna desfășurare a activității în imobilele din responsabilitate si raportează eventualele defecțiuni/disfunctionalitati aparute;
- Asigura desfășurarea optimă, cu respectarea confidențialității documentelor si în conformitate cu procedura companiei, a procesului de registratura, corespondență internă/externă și curierat rapid;
- Înregistrează documentele de intrare/iesire in aplicația electronica on-line dedicată;
- Urmărește în aplicația electronică dedicată planificării sălilor de ședințe si acorda suport, dacă este cazul, in amenajarea sălii de ședințe și activitatea de protocol;
- Monitorizează derularea in conformitate cu standardele companiei a serviciilor suport in imobilele din responsabilitate;
- Procesează documentele necesare achiziționării si decontarii de servicii, bunuri, lucrări pentru buna administrare a imobilelor din aria de responsabilitate (inclusiv in sistemul SAP).

01.06.2017 - 31.08.2018

Departament: banci

Titlu Job: payment officer

Responsabilitati:

- Procesarea instrumentelor de debit de incasat;
- Procesarea instrumentelor de debit de plata;
- Procesarea ordinelor de plata in lei si valuta primite de la clienti pe suport de hartie;
- Procesarea instructiunilor de plata in lei si valuta primite de la clienti bancari si ne-bancari si a incasarilor primite de la alte banci pentru clientii bancii, conform procedurilor interne in vigoare;
- Procesarea comisioanelor solicitate de alte banci pentru platile initiate de clientii ING Romania;
- Indeplineste cerintele postului in concordanta cu procedurile si cerintele bancii, cerintele legislatiei interne, regulile si regulamentele legislatiei externe;
- Acopera alte responsabilitati si atributii specifice din aria sa de competenta, delegate de superiori, justificate de nevoile de afaceri.

01.06.2016 - 31.03.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont cash si non-cash

Responsabilitati:

- Executarea tranzactiilor zilnice in Ron si monede internationale;
- Oferirea informatiilor clientilor despre tranzactiile din conturile acestora;
- Plati / Incasari din / in conturile clientilor;
- Operatiuni casa de schimb;
- Incasari facturi;
- Tranzactii Western Union;
- Constituire / lichidare conturi de depozite;
- Lichidare conturi curente;
- Promovarea serviciilor si produselor bancii;
- Eliberarea extraselor de cont;
- Sustinerea campaniilor de marketing, atragerea noilor clienti si mentinea celor deja existenti;
- Informarea clientilor cu privire la produsele si serviciile bancii.

01.09.2015 - 31.03.2016

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

-inregistrarea facturilor;
-plata furnizoilor;
-efectuarea pontajului angajatilor;
-inventarierea zilnica a banilor;
-verificarea stocurilor disponibile si efectuarea comenzilor;
-gestionarea activitatilor zilnice.

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-preluarea apelurilor si efectuarea programarilor;
-activitati cu numerar;
-oferirea informatiilor clientilor despre produse si servicii.

01.04.2014 - 30.06.2014

Departament: banci

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

-arhivarea dosarelor de credit, a actelor de casierie, a dosarelor ce contin pachete de cont curent;
-asistarea la activitatile desfasurate de consilier.


studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Gestiune si Audit financiar la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din București . Competente dobandite din domeniile:
-metode de analiza a datelor statistice;
-standarde internationale de raportare financiara;
-contabilitate financiara aprofundata.
2012 - 2015 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din București . Competente dobandite din domeniile:
-audit financiar contabil;
-fiscalitate;
-contabilitatea institutiilor de credit,
-relatii financiar-valutare internationale;
-gestiunea intreprinderii.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Economie Generală la Liceul Economic A. D. Xenopol din București .

Premii

Hobby-uri
Animalele, Înotul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close