Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.10.2006

obiectiv

 

Sa fac parte din dezvoltarea unei companii.

Beneficii: Bonuri de masa, asigurarea sau decontarea transportului.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Import - export, MLM / Vanzari directe

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

18.04.2011 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: rms css executive

01.06.2009 - 15.05.2011

Departament: marketing

Titlu Job: senior market research analyst

01.01.2008 - 24.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent marketing si comercial

15.08.2007 - 30.12.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager si comercial

01.03.2007 - 30.05.2011

Departament: it software

Titlu Job: account manager si coordinator marketing

Responsabilitati:

Am avut o arie foarte larga de responsabilitati de la presentarrea produsului la cercerari de marketing. Biroul comercial din Romania al companiei a inceput de la zero; deci responsabilitatea mea a fost inca de la inceput de a face un raport de tara, cercetari de piata si de marketing pentru toate produsele noastre. Practic aveam nevoie de o privire de ansamblu concluziva, care a generat planificari anuale bugetare si de vanzari, cu scopuri si obiective la nivel regional si national.
Aceasta noua companie trebui sa fie cunoscuta pe piata software fara a chelui sume mari de bani � promovarea businessului. Solutia a constat, in cazul nostru, in gasirea partenerilor corespunzatori . Si am facut o cautare a Responsabililor, Directorilor sau Managerilor Comerciali pe care am inceput sa-i sun si sa stabilesc intalniri. Am pregatit, actualizat si schimbat prezenatri despre produsele si/sau compania noastra. Am inceput sa am intalniri din ce in ce mai dese pentru a stabili contacte si poate contracte. Plitica companiei la nivel european este vanzarea produselor cu ajutorul resellerilor sau partenerilor. Este modalitatea perfecta de a aborda o piata noua prin a beneficia de partenerii care au deja o retea dezvoltata de clienti. Impreuna cu acestia am facut pachete sau oferte customatizete in functie de necesitatile specific ale tipologiilor de client pe care le are partenerul sau pentru fiecare in parte. Am realizat diverse prezentari uneori unei singure persoane iar alteori mai ample. Erau realizate in power-point sau doar niste scheme cu explicatii verbale, in functie de situatie si necesitati.
In Octombrie 2008 compania a participat gratie a doi studenti care au inventat un nou tip de motor la TIB 2008 pe care i-am sponsorizat. Am fost persoana care a gestionat intregul eveniment: sponsorizarea, materialele promotionale, iar rezultatul a font unul excelent: am ajuns chiar la stirile de seara.
Printre responsabilitatile mele de zi cu zi sunt: urmarirea implementarilor sau piloturilor, gasirea noilor contacte, clientilor sau partenerilor, verificarea si urmarirea contractelor, activitati de marketing, intalniri, traininguri, negocieri in Romania sau Italia, traducerea documentelor comerciale sau de marketing (Italiana, Romana, Engleza), urmarirea bunului mers al biroului commercial din Romania.

Realizari:

Ca si account manager: am intalnit si am incheiat contracte cu unele dintre cele mai cunoscute societati de software din Raomania.
Ca si marketing executice: am realizat toate planificarile si cercetairile de marketing in cel mai scurt timp posibl. Am reusit sa planific, sa coordonez si sa aplic intr-un timp extrem de scurt sponsorizarea a doi studenti la TIB 2008.
Altele: coordonarea intregii activitati, gestionarea tuturor responsibilitatilor, documentelor si informatiilor necesare.

18.08.2005 - 12.08.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: trainer relatii clienti, consultant customer care

10.06.2004 - 28.08.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice/ Marketing si Comunicare in Afaceri (2010-2012)

Academia de Studii Economice/ Relatii Ecomomice Internationale (2003-2007)

Activitati extracurriculare

Spirit de echipa, flexibilitate, sociabilitate, atentie la detalii, aptitudini de comunicare si organizatorice, perseverenta, spirit întreprinzător şi de leadership, orientare spre rezultat.

Premii

Certificat de Limba Italiana in urma cursului in cadrul Asociatiei Mediteraneene.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)

germană(incepator,incepator,incepator)

japoneză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close